![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Er i og for seg enig at det blir litt spett, men jeg vil tro at dette er en god begynnelse for videre vekst og utbygging.
![]() |
#62 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Enig, hvis ikke vil man bare ende opp med noe ala Fornebu med X-antall stilarter og løsninger som ser ut som de er midlertidige men blir stående "evig"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Den utvidelsen som er gjort på dagens terminal er jeg imponert over hvor godt de har klart å integrere. I innsjekkingsområdet skal man se ganske godt etter for å se at østre del er ny. Jeg er ikke like imponert over alle endringene som er gjort, men generelt så synes jeg dagens terminal framstår forholdsvis enhetlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk denne meldingen fra Korean i dag, etter at jeg henvendte meg angående nye ruter.
Dear sir. Korean Air appreciates your letter regarding grateful suggestion for us. First, Korean Air would like to take this opportunity to express our appreciation for your concern and we would like to address your suggestion regarding the additional flight to Norway, especially Oslo. However, we have no current plan about additional flight to Scandinavia due to limitation of aircraft and operation. We are sorry for not having realized your suggestions right away, but we will keep studying feasibility of new route to Oslo. Thank you, once again, for your comments and your support for Korean Air. Korean Air hopes to serve you with our best ability under far better circumstances in the near future. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pluss at de annonserer vel neppe nye ruter gjennom kundeservice-mailer uansett
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Så igjen fra MartinL, artig rykte. Hiver man 15 rykter på veggen, må man vel treffe blink før eller senere? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Sjekket med min kontakt og det eneste han kjenner til er at det snakkes om oppstart i skandinavia, men at by ikke er avklart.
S |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Det er også flere her på forumet som sitter på samme info, men årsaker knyttet til taushetsplikt gjør ikke kan uttale seg på et offentlig forum. Jeg synes å lese en viss sarkastisk undertone i ditt innlegg, noe jeg synes er leit. Jeg håper og tror at det fortsatt er ønske om at medlemmene poster det de mått få nyss om potensielle ruter og selskap!
Lufta er for alle! Last edited by MartinL; 12-01-2010 at 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Spøg til side, men måske ARN kan være en potentiel mulighed for Korean nu når Malaysia har trukket sig. Ellers kæmper CPH naturligvis også for flere Asiatiske selskaber og jeg ved at Korean er højst på ønskesedlen. CPH har lanceret en ny agressiv incentive ordning for nye ruter med store rabatter i op til fem år, så måske denne kan bruges til at lokke - det er måske ikke helt tilfældigt at Air Canada og Qatar netop nu er blevet tiltrukket som nye selskaber. Men overordnet set baseret på den information der foreligger pt. må det nok påregnes for mest sandsynligt at Korean lander på OSL såfremt de skulle vælge at gå ind på det Skandinaviske marked - med mindre de mener Thai allerede har taget en for stor bid af kagen fra OSL...
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er ikke så overbevist. Etter å ha sjekket bookingsystemet til Korean air, så har de blodpriser til Kina, over dobbelt av konkurrenter.
Med andre ord: Korean air satser ikke på Kina passasjerer. Derfor tipper jeg de satser på Japan og ikke minst Korea. Dette markedet er ikke særlig stort fra Norge. Kanskje noe Japan turister, men ikke hel års drift. Derfor tipper ARL er mer aktuell. Men hvem vet, kanskje de velger Osl av frakt årsaker, håper selvsakt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
En annen ting er hvordan prissystemet blir programmert naar en ny rute skal innfoeres...du skal ikke se bort i fra at naar de aapner OSL kan det vaere svaert konkuranse dyktige priser til Kina....
![]() |
![]() |
#77 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Enig i at de sikkert åpner med spesialtilbud tilrettelagt fra eksempelvis Oslo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Dette er langfra et av 15 rykter hevet på veggen. Flere av oss har hørt dette, fra ulike hold, inkludert undertegnede som hørte det fra svært uventet hold, så jeg tror ikke dette ryktet bør legges død med gang fordi man får en mail i postkassa fra Korean Air... I might be wrong, but I might be right as well....
![]() |
![]() |
#79 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizz Air til OSL - Starter rute til Gdansk | Someone | Flyforum | 28 | 11-09-2023 12:22 |
LOT til Seoul fra Oktober 2016 | Stoarn | Flyforum | 3 | 23-06-2016 08:16 |
Ny rute fra OSL til høsten? | Thomas | Flyforum | 1003 | 06-06-2009 17:32 |
Ny rute fra OSL? | Wf-pax | Flyforum | 33 | 21-06-2007 23:25 |