![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() Quote:
Går for rekkefølgen C, B med en god dose A. Jeg kjenner at jeg blir smått fornærmet av tilnærmingen selskapet har til kundene sine. Tror det er på tide å ta pengene mine å gå et annet sted. Sukk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg gikk gjennom hele listen istad. Av 43 lounger i Europa er det to av flyplassene som har *A-lounge: Malpensa og Heathrow. Litt av en forbedring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er så utrolig provoserende med slike kommunikasjonsfolk som ljuger og framstiller fakta helt på trynet. Han burde fått sparken og aldri mer jobbet med kommunikasjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå er disse kontraktsloungene ikke stort å skrive hjem om som oftest. Men fortsatt forstår jeg ikke hvordan de kan kalle det en forbedring....
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mye prat om lounger, men fasttrack forsvinner jo, og da hjelper det lite om det er en Star-lounge der om SAS ikke har fasttrack-avtale
![]()
![]() |
#67 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS sendte også ut denne pressemeldingen:
Quote:
Last edited by Discus; 25-12-2016 at 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Med andre ord en bekreftelse på at den såkalte felaktig information i TTO Scandinavia er korrekt? Er det virkelig ikke mulig å kalle en spade for en spade og si at de kutter i tilbudet for å spare penger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Uff. Kommer til å savne Saga-loungen på KEF. Mon tro om man får penger tilbake for allerede bestilte billetter? Disse er jo kjøpt med forutsetning om tilgang på FT og lounge.
OSL er en nogenlunde effektiv flyplass, og jeg har sjelden behov for å være lounge lizard der. Tredjepart-loungene rundt omkring har ganske riktig varierende kvalitet, men er likevel et greit tilbud ved forsinkelser og krav om hysterisk tidlig oppmøte ved enkelte bananrepublikk-flyplasser. Bomskudd av SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Ja, sånn jeg leser den bekrefter den egentlig at informasjonen som har kommet ut stemmer. Det SAS kanskje prøver å motsi er at loungetilbudet blir dårligere - noe de mener er feil fordi de selv har "investert" så mye i lounger rundt om i Skandinavia de siste par årene. Det er jo vel og bra, men det hjelper jo lite for alle de som reiser ut i Europa at det finnes en kafélounge i Luleå. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Hadde det her vært en litt "viktigere" sak burde disse folka blitt arrestert og tatt skikkelig i skole av noen seriøse journalister. Makan til sprøyt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
KEF loungen blir et savn ja. Den var fin å ha når SAS avgangen min ble 7t forsinket sist jeg var der pga. tech.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Må de strengt tatt kommentere hver eneste lille forbedring?
Tror de hadde kommet bedre ut av det ved å være helt, helt, helt musestille.
![]() |
#75 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Amatørmessing håndtert av SAS og et hån mot lojale kunder.
![]() |
#76 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
dråpen som får begeret til å renne over - good bye SAS
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Sitter i kontraktsloungen Aspire på MAN idag. De måtte se gullkortet for å slippe meg inn og da de så at det var Eurobonus så reagerte de spontant med at SAS ikke lengere hadde avtale med dem. Jeg sa at det var derfor jeg fløy Lufthansa og da ble de både blide og snakksalige. De fortalte at det hadde kommet en rekke passasjerer med SAS som ikke hadde fått det med seg bortfall av lounge på de fleste destinasjoner. De kunne også fortelle at AIr Lingus hadde forsøkt et lignende stunt og folk hadde gått til pressen og etter en stund kom Air Lingus tilbake.
I Norge har vi journalister som ikke har kompetanse til å kontre påstander som "Det er jo bare å gå til Star Alliance loungen så dette har ingen praktisk betydning for de reisende".
![]() |
#78 |
Upgrade me....
|
![]()
Men kan vi ikke prøve noe fornuftig her inne da kanskje?
Nr.1 Liste opp hvilke flyplasser i verden hvor man har tilgang og ikke tilgang. Og endringer dette har ført til. Nr.2 Noe så 1998 som en underskriftskampanje med tilhørende brev til SAS. Er jo en hel haug med FF her og på naboforumene, tipper man raskt hadde en heftig oppslutning. Sikkert en rosa utopi, men hadde jo vært kewlt om de en gang hørte litt på kundene. Litt OT: Jeg blir forundret over SAS ganske ofte. De har ett helt sinsvakt produkt som heter Eurobonus. 4 millioner medlemmer. Sykelig lojale kunder. Men de virker å ikke å evne å forstå dette. Det er faktisk utenfor min fatteevne. Det sitter markedsdirektører rundt om i verden som ville gitt en arm for å være i nærheten av en like "sekt" lignende kundemasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er der nogen som ved, hvor meget SAS betaler -i gennemsnit - pr.
passager i disse tredjepartslounger? 30, 40 eller 50 Euro, for bare at nævne et beløb for Europa? Det må være en bekostelig affære, trods alt! Ville der være en ide at give gratis adgang til EBG og derover uanset flight class, og så lade alle andre, der flyver på Plus betale? Det ville ikke genere mig personligt, men det er måske for svært for loungerne at administrere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |