![]() |
|
![]() |
#61 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg har kjøpt og betalt for EcoPlus EWR-HNL inne på UAs sider hvor jeg logget inn med bookingref jeg fikk av WF (og notert meg UAs referanse, så nå ligger reisen fint inne i den nye appen til UA)
Det gikk knirkefritt, ingen tilbakekalling av billetter foreløpig (knock on wood)
![]() |
#62 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Cecilie, Eco Plus er topp på 764... Vurder sete. Gang på gang har vi bulkhead...
Nok en gang nå i jula HNL IAD. . Er du alene kan du ta bulk window og hoppe over naboen på en lett måte uten å vekke.. Er en lang rute. Vi bor vanligvis på Crowne Plaza EWR med en Perkins ( a la Dennys ) next door for føde... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Er bare YQ som mangler så det er problematisk å finne
![]() |
#64 |
Bonusjeger
|
![]()
Sitter og ser på muligheten for å ta meg en liten helg i USA i januar.
Ser nå på ruten: BGO-OSL-EWR-LAX-SFO-FRA-BGO som koster 2 423,00 NOK hos Widerøe (Jævlig billig, spør du meg). Første flight er med SAS, så er det UA helt til returen fra FRA til BGO som er med Lufthansa. Jeg har lest meg opp på sidene til SAS; men jeg forstår ikke hvordan det blir med eurobonuspoeng på denne reisen? Tenker da spesielt på reisene med United Airlines i USA, samt reisen fra USA til Frankfurt? Anyone? ![]()
![]() |
#65 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er en egen tråd for det, men alle UA- og SK-klasser tjener 100%. Se f.eks. milecalc.com eller gcmap.com. Den siste flighten med codeshare er vanskelig å vite sikkert hva du får for, sannsynligvis 25%.
![]() |
#66 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kan også si at der mangler YQ på reiser til Sør-Amerika
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Uuuuuuuh, uuuuh. Finner ikke reservasjonen på united.com? Men den dukker opp på United appen og check my trip.
![]() |
#68 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Husk at den er laget på Widereøe-dokument i Amadeus, så originalen ligger i Amadeus=Checkmytrip. United bruker annet system, så den finnes nok der med annen ref. (Aner ikke hvorfor den er i appen, men ikke på web)
![]() |
#69 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kan jo si at jeg fant den tidligere i dag (søkte på den med ref jeg fikk fra WF) og det var da jeg booket EconomyPlus også.
![]() |
#70 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Alle 3 reservasjonene mine viser fint på United.com, tror nok ikke de er trukket tilbake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er litt artig hvor mye trafikk det er her, sånn med tanke på at tråden hele tiden dukker opp på "new posts", samtidig som folk er bekymret for at noen trekker billetter og priser
![]()
![]() |
#72 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ah, der dukket den opp igjen. Phewwww.
SQ777: Vi reiser to sammen så jeg har reservert en to-seter på rad 20. (20KL)
![]() |
#73 |
Flysitter
|
![]()
Mulig og gjøre en sinnsyk milagerun her for 5200kr.. OSL-EWR-SEA-EWR-FRA-BOM-FRA-EWR-SEA-EWR-OSL
![]() ![]() Last edited by jameson82; 23-11-2013 at 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Så at de har samme seter i economy og economy pluss på 757-200 mellom OSL og EWR så det var ingen vits i å betale for å oppgradere der. Ser fortsatt etter en ny destinasjon jeg kan klare på en langhelg og som ikke er for kald i februar/mars: -IAH Houston er uaktuell da jeg vil få returflight i 6-7 tiden søndag morgen. -SAN San Diego tar returen 2 dager fra.
![]() |
![]() |
#75 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Economy Plus har 37 ", rad 21 et par til... Resten 31".... Vi er grodd fast i 21, og ofte åpner en treseter foran ... Grei å sove i...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Input - ORD eller BOS i månedskiftet januar/februar? Været er kanskje litt bedre i Boston, mens Chicago ser ut til å være en litt mer interessant by.
Klarte du å finne noe interessant?
![]() |
#78 |
Bonusjeger
|
![]()
Jeg er interessert i den sykeste og mest behagelige milage run til under 4k. Om noen har tips til ruter så setter jeg pris på det.
![]() Er jo selvsagt også av interesse å ta en liten tur rundt New York eller Washington, selvsagt. ![]()
![]() |
#79 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
BOS er vel fortsatt for kaldt i mars.
![]() |
![]() |
#80 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tja, Jameson82 sitt forslag i post #73 er vel ganske så spenstig selv om det koster drøye tusenlappen mer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til Oslo-Honolulu via Los Angeles | LN-SUV | Reiseforum | 2 | 09-06-2014 17:54 |
Honolulu i påsken til knall pris | SQ 777 | Reiseforum | 0 | 06-09-2010 19:27 |
Continental - bra priser til USofA m.m. | Discus | Reiseforum | 6 | 06-03-2009 17:46 |
Meget bra Asia-priser hos Finnair | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 24-08-2008 20:33 |
Tilbake Til Stillehavet Igjen, Nå One-stop Honolulu Med Co ! | SQ 777 | TripReports | 46 | 07-04-2008 18:02 |