![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lang rapport, men vel anvent tid å lese hele (uten å jukse!) Gleder meg alt til neste med b744
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
avsluttet
|
![]()
Jeg syns dette var fantastisk skrevet, og med ganske gode bilder i tillegg.
Stå på! Du har vist forumet at du klarer å komme deg frem på egenhånd - uten problemer! Jeg måtte ta meg en pause i midten da jeg måtte ta etpar arbeidsøkter til..., men måtte tilbake til lesinga første mulige pause som jeg fikk. Jeg tror mange gleder seg til å lese om 744-turen din (om det blir noe). |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som alle andre sier, så var dette en fantastisk bra raport!
Gleder meg til innenriks LH 747 raport fra deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Leste litt på setekonfigurasjonene på A380 i de forskjellige selskap. Ikke rart at Singapore har bedre benplass enn Air France, de har 90 pax mindre i sin config. Høres fantastisk ut. Både Singapore, Quantas og Emirates sine config er betydelig mindre i max pax, enn Air France og Lufthansa...
hei å hå H
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Hadde man f.eks kun kjørt economy og stappet 650 seter inn i Singapore sine maskiner, ville benplassen for hver passasjer blitt enda bedre enn det den er for dagens economy passasjerer i deres 475-seters versjoner Litt på siden, på samme plassen der hvor Singapore Airlines har 12 Suites, har Lufthansa 84 economy seter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjemperapport, og spennende lesning! (Helt uten juks herfra også...) Ser frem til din neste tur med LH 747 , og ny rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Og på samme plassen foran nede som SQ 12 suiter , har AF 9 First i et "kontorlandskap"... Hva er best ??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Newcomer
|
![]()
Meget god og interessant TR.
Flott at du får det til og at du tør :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men du er ikke den eneste som har sagt til meg at de opplever plassen som god på Økonomi hos Singapore, noe jeg heller ikke betviler, og har intet problem med å tro deg... Spørsmålet da er om det er forskjellig beinplass på Økonomi, etter hvor en sitter... Og så må eg også røpe at eg har veldig lange bein, min lege som laget skinnen til foten min - sa at han aldri hadde målt så lange bein i forhold til totalhøyden (1,9 m) på noen andre pasienter tidligere :-) Ang. Lufthansa, så kan jeg hvis jeg leser tabell riktig - forstå at de på 1. etg. kjører kun Økonomi (420 seter), og i 2 etg. kjører kun First (8) og Buis.(88). Det samme gjør Emirates, men med 399 seter på Økonomi, og oppe; 14 First og 76 Buis. Qantas kjører 311 på Økonomi og 12 First på 1.etg. Oppe kjører de 72 Buis. og og 32 Prem. Econ. Hei å hå Harald
Eg har ingen signature... Last edited by Harald Oanes; 07-08-2010 at 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå er det ikke første gang du hører dette; men for en flott rapport! Skrevet på en god måte og hele pakken, det er sånn at man får en følelese at du sitter ved siden av og forteller! Dessuten har du sikkert noen beundrere skal du nå se
![]() Men ble litt opptatt av en kommentar litt opp på siden her: Quote:
Er det da logisk tenking, å si at dersom disse 84 economy-passasjerene i gjennomsnitt betaler 5000 kr for en reise, er *området* på en reise på samme flyet i Suite-klasse "verdt" 35000 kr pr passasjer i suite-class? (Selvsagt kommer ekstra kostnadder som mat og service +++ som gjør at at prisen stiger til himmels uansett...) I så fall skjønner jeg hvorfor selskapene satser på first! De taper jo ikke akkurat penger på passasjerer i forhold til vekten (drivstoff), da disse få passasjerene betaler ekstremt mye mer enn strengt talt nødvendig(!), samtidig som man "sparer" drivstoff. Men jeg ser ikke bort ifra at jeg er helt på jordet heller ![]() Last edited by Flying-news; 08-08-2010 at 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for en kjempefin rapport, med flotte bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eksiltrønder
|
![]()
Inspirerende rapport.
![]() Hjelpe meg for noen fly..
![]() |
#53 |
Newcomer
|
![]()
Fantastisk rapport. Og fantastisk godt klaret af dig. Skal selv afsted på søndag (15/8) og glæder mig vildt meget!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
First og economy er også to forskjellige markeder med to helt forskjellige betalingsvilligheter. Dermed regner jeg med at verdien på et område i First er forholdsvis mye større enn tilsvarende område i economy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastik rapport moro å lese og flotte bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott rapport med en personlig vinkling. God tur videre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Øvelse "Smakebit", denne synes jeg var flott :) | Piddien | Bilder & foto | 1 | 18-07-2011 12:45 |
Hvor finner jeg "Match me" på SAS sine hjemmesider | BårdK | Reiseforum | 4 | 18-05-2011 18:51 |
Du skal ha "festblære" når du reiser med SAS charter | LN-HAT | Flyforum | 27 | 11-04-2005 22:29 |