![]() |
|
![]() |
#41 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå er de tilbake ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt fantastisk bra rapport med stor underholdningsverdi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da har jeg tatt ansvar og betalt for Photobucket PRO!
![]() På under 24 timer overskred vi grensen på 10GB.. Ellers har jeg et ønske/liten oppfordring: Å lage en TR som dette koster meg en god del i både tid og penger. Såklart har jeg det masse morro når jeg lager en rapport som dette, men det krever også at jeg snur på en del prioriteringer både av tid og økonomi. Derfor - hvis du liker å lese rapportene mine, få deg en god latter og ønsker å komme med et lite bidrag, så setter jeg stor pris på et større eller mindre tilskudd via denne linken: https://www.paypal.com/cgi-bin/websc...if%3aNonHosted |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fantastisk bra rapport Speedbird
![]() Du har brukt mye tid og krefter for å få alt dette på plass! En donasjon fra paypal er på vei ![]() Takk for turen |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Godt fartsfugel'n er tilbake og leverer i kjent stil. Takker og bukker så mye.
![]() |
#46 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fantastisk flott rapport. En pils er donert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nok en glimrende trip-report, plenty med bilder, interesant
tekst - og mye humor. Dog ble det mye mat i denne serien ja, som allerede påpekt - bakdelen med det; er jo at man faktisk blir sulten av å se all denne gode maten.. aj aj..
![]() |
#49 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Å jeez! Dette var herlige bilder, med mye humor! Noe som betyr en del! Å få ledd litt her!
![]() Fantastisk bra og velkommen tilbake Speeedbird! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
What a coincidence! ![]() Last edited by LN-MOW; 09-02-2010 at 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Flyklapper
|
![]()
Tror vi kan bekrefte den ...
![]() En pils donert fra Atlanta også - Vær forsiktig når du åpner paypalkontoen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Browncoat
|
![]()
Jeg kan bekrefte at flyet vi så ifjor var N77431!
![]() |
#53 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Evig bra rapport! Mange bilder, er det som løfter en rapport over alle andre. det blir og mer morsomt å lese de, når en ser personene bak rapporten
Tør jeg spørre hvor lang tid det tok å lage denne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker og bukker både for skryt av TR - og donasjoner!
![]() Skal vedlikeholde PRO-account, slik at bildene er tilgjengelig uansett popularitet! ![]() Litt statistikk for bildene: Total file views last month: 101,151 views Account bandwidth used: 17,1GB Hvor lang tid det tok meg å lage denne, tja .. kan anslå følgende: - Kom hjem med ca. 1300 bilder totalt fra fire ulike kamera - Etter en "grovrengjøring" endte det på ca. 700 bilder (det ble gjort på en fredagskveld) - Deretter sorterte jeg ut ca. 200 bilder jeg ville vise i rapporten (lørdagskveld med Fredrik og Vidar til stede) - Disse bildene gikk så gjennom en tur i Fotosjåpp, hvor jeg gjør enkle retusjeringer, crop og resize. Dette gjorde jeg på en helg hvor jeg satt noen timer her og der, og når jeg ser på "endret dato" og legger sammen tidene - lander jeg på ca. 11 timer med billedredigering. - Neste steg er så å laste opp bildene til Fotobøtten. - Når bildene er oppe der lager jeg et .txt dokument, hvor jeg skriver selve rapporten. ![]() Da har jeg oppe et vindu med Fotobøtta, og limer inn [img]-koden på et passende sted (fortrinnsvis i rett rekkefølge) og skriver en kort kommentar. Dette tar også meget lang tid, og tid mellom første lagring og siste som jeg publiserte var på ca. 7 timer.. Totalt snakker vi da faktisk om rundt 26 timers arbeid for denne rapporten.. ![]() Og det er ikke i nærheten av hva jeg bruke på "Speedbird goes solo" rapporten eller "Christmas table 2009". Derfor setter jeg stor pris på noen hyggelige bidrag og at dere som leser tar dere tid til å skrive en hyggelig kommentar eller konstruktiv kritikk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Veldig bra Speedbird ! Som alltid !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var veldig bra....
![]() SNSK
![]() |
#57 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Super rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk en hyggelig mail fra CO idag (25/2) over en måned etter avreise:
Electronic Travel Authorization Required for Your Upcoming Trip to the U.S. Dear Fredrik, Prior to checking in for your flight to the United States, passengers who intend to travel under the terms of the Visa Waiver Program (VWP) need to obtain electronic travel authorization (ESTA) from the United States Department of Homeland Security. There is no cost to apply for an ESTA, and the process takes only a few minutes. In most cases, the ESTA Web site will provide an almost immediate determination of eligibility for travel under the VWP. We look forward to seeing you onboard. Kan jo være en fordel å sende ut denne info før kundene skal ut å reise ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fikk den samme i dag, og jeg har ingen upcomings med CO...som jeg vet om
![]() |
#60 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Samme mailen tikket inn her uten noen upcomings med CO... Er vel noen som har rotet det til med EDB'en
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fra Torp til Rygge | Marius_S | Reiseforum | 7 | 10-07-2009 13:48 |
DY til Beograd fra Rygge | SQ 777 | Flyforum | 19 | 13-07-2008 19:49 |
WF snuser på innenriks til/fra Rygge | snag | Flyforum | 35 | 02-05-2008 13:06 |
DY fra rygge til sola imorgen lørdag.... ?? | B767 | Flyforum | 6 | 29-08-2007 14:43 |
Fly fra Rygge til Tyrkia | sirpjalle | Flyforum | 3 | 26-05-2007 00:26 |