![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, men har vaert i mange VS lounger i min tid. Ingen slaar LHs First Class terminal i Frankfurt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Ingen av VS sine lounger rundt i verden kan samemnlignes med den nye paa LHR....den lille Italienerinnen moette opp 3 timer foer hun maatte for aa nyte VS Loungen.....og hun liker normalt aa ankomme flyplassen minutter foer avgang.....
![]() |
#43 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har ikke vært i F-terminalen i FRA, men det ble ikke VS loungen i kveld. Det var faktisk planen, men de billettene ble endret for en uke siden. I morgen blir det litt tid en lounge før jeg skal fly A332 for første gang.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Saa da ble det ikke LHR alikevel.. SQ345 ved High noon i morgen.
BTW, flyr LH F til juleferien i Norge.. Overlever nok den gamle F'en en gang til |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Ute på tur
|
![]()
20JUN08, SK2869 BGO-CPH
Men tilbake til saken. Takket være at alle innfartsårene i Bergen hadde litt kaos i dag ble det knapt om tid, men je gkom meg til Flesland med hele 10 min margin på innsjekk og gikk hele veien til gate 25 (som i praksis er opp og rundt hele flyplassen). Innsjekk gikk til en forandring ganske glatt og en stor ryggsekk og en bag ble sendt avgårde mens nok en gang knelte billett-kontoret sin stiftemaskin på å få billetten til å henge sammen. Flighten var helt full og det ble en kjapp servering av en liten bite grovd brød med en bit laks med noe pepperrotkrem og en bit skinke med mye rart og grønt på samt noe drikke. Resten av turen gikk unna med setet lent bak og iPod på ørene. Vel nede i Køben var det enda ikke postet en gate for flyet til Zurich og siden jeg om inn i A14 eller så og vi skulle videre utenfor Schengen så var det ikke vits å trave hele veien til loungen og tilbake. Det ble med en ekspedisjon for å handle 2-3 kilo god, norsk melkesjokolade som skal brukes til å bestikke folk rundtom på turen. 20JUN08, LX1273 CPH-ZRH Etter en stund var det klart at det ble A17 som var gaten vår. Disse gatene har plass til 50 pax før det begynner å bli trangt, og med en A321 så var det godt og trangt ved utgangen. Vel ombord var det greitt med 2-2 seating forran da det ble vel svett i gaten. Det er første gang med Swiss ombord på shorthaul, og de lignet veldig på LH sine shorthauls både med interiør og service, så virker som de betjener et ganske likt hjemmemarked og har lært fra sine nye eiere. Service var ganske likt det meste, med et par fiffige unntak. Skikkelig bestikk, skikkelig porselen og en liten rett bestående av noe speke-skinke-aktig (hva nå enn det heter når skinken er etnisk hjemmehørende i Sveits) og et godt utvalg av rød og hvit vin, varme brødbiter og noe god ost, etterfult av te med noe grei nok whisky. Resten av turen ble igjen gjort med iPod i ørene og setet bakoverlent. Zurich var greitt, det tok 10 min å gå fra gate til taxi og 5 min med taxi til Best Western her i Glattbrugg. Nå er det seng, og så blir det mer skriving i morgen tidlig, og kansje jeg finner noe internett som fungerer i morgen kveld... ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Det er nok andre tidsplaner som er kritisk her. Det kritiske tidspunktet er mandag 1200, og siste mulige kombinasjon for å få kabalen til å gå opp og få biz-seter på en ukes varsel var faktisk ruten jeg flyr nå. ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Ja SQ har vel ikke A332 som A nevner i en tidligere post.
![]() |
#53 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men hvem flyr A332 ut av ZRH og til hvor?
Kan det f.eks. være LX 292 til Dar es Salam via Nairobi med avg ZRH kl 0935 og at målet er Haydom? Kan også være LX 254 til Tel Aviv kl 0945, men det tviler jeg på er målet til Alex. Kan også være LX 016 til JFK kl 0950 Kan også være LX 154 til Bombay kl 0955 Jeg heller nok mest til det første alternativet. Hva har jeg vunnet??? ![]() BF ![]() Last edited by Bizflyer; 21-06-2008 at 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I fare for å gjenta meg selv: Hva har jeg vunnet???
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oooh! Här blir det lite Amadeus search på jobbet ser jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I plomise! Jag vet vad du kan ställa till med om jag gör det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du verden for en reiserute jeg fant her på deg !!
Skal ikke røpe noe av den, slik at spenningen ødelegges, men det der ser ut til å bli litt av en reise! Ser fram til fyldig rapport , og ikke minst mange flere bilder enn hva du har prestert så langt ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er det mest spesielle du har sett på en flyplass? | robertaas | Småprat | 15 | 21-07-2018 21:19 |
Hva skjer med kapasiteten WF har til overs? | Lillingen | Flyforum | 10 | 19-01-2012 18:06 |
Disse flyene har du ikke sett før! :-) | hcv@vollannet.com | Bilder & foto | 2 | 17-08-2010 19:12 |
Fly du aldri har sett før | imm | Flyforum | 3 | 06-04-2009 15:01 |