![]() |
|
![]() |
#41 |
Browncoat
|
![]()
Lykke til Erik
![]() Det tror jeg neppe du klarer. Men skulle du av en eller annen grunn klare det, spanderer jeg en øl en gang |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hehe..
..skal MYE til å få meg til å slå over fra MD80 til B737!!! Monterte motor forrige helg med Kjetil - og det var rågøy! Men Erik - håper du blir frisk til i morgen! Vi trenger deg på jobb, og jeg må ha en å spise pizza med i morgen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Håper at flyselskapene (fortsatt?) rekrutterer etter kandidatenes evne til å yte service og lære seg evakueringsrutiner.
Hvis man da i tillegg skal snevre inn ved å kun ta med de peneste vil rekrutteringsgrunnlaget bli vesentlig mindre. Men sådant er vel fåfengt å nevne her for dere i testosterontåka... ![]()
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
N/A
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Vi har vel alle forskjellig smak, men jeg synes faktisk Ryanair har mange fine flyvertinner. Men de har også en høy andel av mannlige kabinansatte.... og det er det sikkert også noen som synes er bra, men ikke jeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kall meg politisk korrekt, men jeg synes folk bør ansettes etter hva de kan, ikke etter hvordan de ser ut. Jeg liker også å se på pene flyvertinner, og kan forstå om de ikke vil ansette damene til Jokke i Pondus (tenk deg Ponny-Petra annonsere sikkerhestgjennomgangen som køntrisang...
![]() Hvilket selvsagt ikke hindrer meg i å være såpass dobbelt moralsk at jeg nyter synet når de først er der... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det beste er jo en kombinasjon: En nydelig dame (for mitt vedkommende ihvertfall), som både er serviceinstilt, og som kan de tingene som skal kunnes.
Når alt kommer til alt så er vi bare mennesker. Vi liker pene folk. Sånn er det bare. Upolitisk korrekt ja, men en realitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Løp og kjøp: Kalenderen er til salgs på: http://www.ryanair.com/site/NO/ Har just bestilt to stk !!! Last edited by ENTO; 18-11-2007 at 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
N/A
|
![]() Quote:
Virker som om noen har prøvd å snyte deg for 2 Euro, for alle kilder sier at den koster 5 Euro... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Browncoat
|
![]()
Ble det ikke sagt at den kostet £5 og det blir vel grovt omregnet til 7€
Edit: Og da er det 2 på vei i min retning også ![]() Last edited by BSSW; 18-11-2007 at 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Må vel være første gang Ryanair selger noe der inntektene ikke går i egen lomme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tenkte jeg fikk legge til denne artikkelen.
Dere får jo bedømme selv, men personlig mener jeg det er tull, mtp. at dette absolutt ikke er noe nytt fenomen.. Men, men.. http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...cle2147448.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og i Cau er der også en der har slået hovedet. Ufatteligt at de gider at gøre sig selv til grin.
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/12/11/220611.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Jeg har vanskelig for å se for meg å forby det, siden de jon gjør det på eget initiativ, men jeg liker det ikke. (Hvilket, som sagt, ikke hindrer meg i å være såpass dobbeltmoralsk at jeg ser på bildene når de først er ute...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jag säger so what!
Brandmän, poliser, piloter, läkare, lärare, ekonomer etc. etc. har gjort liknande produktioner utan att folk har fått lägre förtroende för gruppen. If they wan't to do it, let them! Last edited by Savipix; 12-12-2007 at 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Browncoat
|
![]()
Er det noen som har mottatt kalenderen av dem som har bestillt på nettet?
Pr igår hadde ikke jeg mottatt min
![]() |
#60 |
Aviation Junkie
|
![]()
Fikk mine etter ett par dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med comeback Torp-Stansted - Og andre Ryanair Torp nyheter | Someone | Flyforum | 58 | 20-05-2025 12:16 |
Ryanair Sun - Ryanair satser på polsk charter -> Blir Ryanair Buzz | Someone | Flyforum | 17 | 06-09-2021 11:18 |
Alt som er galt med Ryanair (var: Ryanair øker i Norge (splittet)) | LN-VLE | Småprat | 24 | 19-04-2013 11:18 |
SAS Braathens ansetter 200 flyverter/vertinner | EB | Flyforum | 14 | 16-09-2006 08:36 |