![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Meget artig å lese samt flotte bilder ![]() Kom dere inn over Øland eller litt lenger sør?
![]() |
#42 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser ut som dere hadde en fin tur!
172 er en stødig venn |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Newcomer
|
![]()
Bra lesning.... Bra og få 2 tripreports på to dager... Klager ikke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Tror dette er Øland: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fin rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget bra MountainDew. gøyt å se bilder. er dessvare ikke flink å ta bilder når jeg flyr. du må vise meg det fotoprogramet. Var på Notodden igår, var mye fine motiver der. Skal fly til Tynset på torsdag og en tur imorgen til Stord og til Voss. Har ca 50000 km på GPSen de siste 12 mnd med små fly. blir vel 20 timer denne uken. Skal ha en tur til Roskilde meg og min far og tar en landing på Freslev og besøker en meg og Speedbird ble kjent med i fjor. Han har en egen flystripe i hagen. Vi hadde to kanseleringer fra Kaunas pga. dårlig vær nu i vinter. Godt å få flyet hjem, flyet stod gratis i hangar hele vinter. Det er ikke kjekt når du er vær fast og må ta en kanselering. Det er ikke alltid det går som planlagt. De er skikkelig fly "mindet" de vi traff i Kaunas og fine holdninger til sikkerhet og flyging! Vi ble godt kjent med klubben i Kaunas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjempeflott rapport Fredrik! :-)
Jeg misunner dere den turen.. ..var synd jeg ikke hadde anledning til å være med, men vi får no en flott tur til Farnborough om to uker!! ![]() Nå er jeg på jobben, har tatt en del flotte bilder av en SAAB 2000 som står parkert her ute. ![]() Gleder meg til besøk av deg i morgen Fredrik!! ![]() Og til Morten, du er tøff som gir deg ut mot stuerne!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair åpner Rygge-Kaunas | FlightDeck | Flyforum | 15 | 10-02-2010 07:42 |
airBaltic kasta ut av Litauen? | Tommy777 | Flyforum | 5 | 30-09-2008 21:53 |
Kaunas, Litauen. Mange flotte flybilder!!! | MountainDew | Flyforum | 1 | 27-06-2006 21:55 |
Skavsta: Shannon ersätts av Gdansk och Kaunas | Henrik | Flyforum | 6 | 07-12-2005 20:40 |
SAS snuser på Litauen igjen | tosfreight | Flyforum | 16 | 14-04-2005 16:07 |