![]() |
|
![]() |
#41 |
Livsnyter
|
![]()
Har brukt de for fotballbilletter blant annet..
De klarte ikke å skaffe billetter til Alicante - Real Madrid på 1 dags varsel (forståelig), men fikset meg 8 billetter til Premier League kamp med litt god varsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Betalte du "face value" eller markedspris ("svartebørs")? Med sistnevnte er det jo relativt enkelt å få billetter til alle arrangementer, så lenge man vil betale overpris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da har jeg gitt opp denne tjenesten. Prøvde å få de til å hjelpe med booking av helikopter tur i Las Vegas (da det var vanskelig å finne noe online med de tidene vi ønsket). Etter 3 arbeidsdager er det eneste jeg har hørt fra dem en autogenerert mail etter 24 timer om at de jobber med saken. Hvis CT uttak på Star Alliance forsvinner er det vel bare å klippe kortet....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ring og følg opp. Om mulig, spør etter Jytte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
American Express Norge/DNB Kort følger med på Flyprat, jeg er bare usikker på i hvilken grad våre (velberettigede) sure oppstøt gjør at det blir noen forandringer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Må da være mye bedre å ringe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
https://www.americanexpress.no/om/ko...ess-gold-card/ Så, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Husker de kommuniserte mailadressen da jeg hadde AmEx Gold tilbake i 2005ish. Så har bare hatt det lagret siden. Husker for øvrig velkomstpakken til AmEx Gold som inneholdt bilder av leiebiler og mobiltelefoner fra 80-tallet
![]() Kan ikke akkurat si de er fryktelig innovative. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Hva er vitsen med concierge service hvis det går raskere og smidigere at ordne ting på egen hånd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har forsøkt tjenesten en gang. Var i Bangkok og ønsket meg en tur til Koh Samet, var ingen turistbyråer i BKK som kunne hjelpe meg, for alt var fullt. Ringte da concierge service og gav dem utfordringen. Gjorde spesielt oppmerksom på hvor jeg skulle, og stavet plassen for å unngå misforståelser. De ringte tilbake 6 timer etter. Først lurte de på hvordan jeg hadde kommet igjennom på telefon, siden de egentlig hadde stengt. Da svarte jeg at jeg ringte nummeret som stod på hjemmesiden til Amex Norge og trykket hurtigvalgene som stod der.
Etter litt frem og tilbake sa hun likevel at hun hadde funnet noen alternativer for meg, og begynte å ramse opp noen hotell navn. Jeg stusset da jeg ikke hadde hørt om noen av hotellene før, og da viste deg seg at hun hadde funnet på Koh Samui, som ikke akkurat er i nærheten. Førsteinntrykket ble dessverre ikke det beste |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg ler meg i hjel. Jepp, sommerpraktikanten som er satt til å håndtere alt dette Amex-maset ("Hvem tror disse kundene at de er? Vi er en bank, ikke et reisebyrå") har nok fullt opp med både dette, kaffe-koking og laaaang lunsj med de store gutta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ja-ja, tror ikke de skal være redde for at jeg kommer til å plage de med flere spørsmål. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Latterlige greier.. Ringte torsdag forrige uke for bord-reservasjon på restaurant i september. De lovte meg tilbakemelding innen 24 timer, men har kun mottatt en standard bekreftelse på at de jobber med saken. Lurer på om en viss artikkel har sprengt kapasiteten som i utgangspunktet var latterlig dårlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Wow... Helt tydelig at denne tjenesten ikke leveres av American Express i Norge og at utsteder bryter kontrakten med Amex dersom dette er måten de gjennomfører denne tjenesten.
For å være helt ærlig, jeg har flere kort som gir meg tilgang til slike tjenester (JP Morgan via private banking og flere kredittkort, Palladium concierge og selvsagt Amex Platinum), men jeg har fortsatt tilgode å benytte meg av tjenesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Livsnyter
|
![]() Quote:
Sent from my iPhone using Tapatalk 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1) | Robbiedeluxe | Reiseforum | 362 | 18-06-2015 20:07 |
Hvilke flyrelaterte apps benytter du deg av? | Twin Otter | Småprat | 10 | 19-05-2011 23:54 |
SAS inngaar partnerskap med verdens American Express! | Tommy777 | Flyforum | 4 | 16-02-2009 10:18 |
American Express advarer kunder om ustabilitet i SAS | Guest | Flyforum | 0 | 06-03-2006 20:45 |
Spanair til sengs med American Express | MD90 | Flyforum | 1 | 28-09-2004 10:22 |