![]() |
|
![]() |
#41 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sa han som bor nede i svarteste araberland!
![]() En eventuel antisemmitisme klarer han fint å spre selv med sin væremåte og utrykkene han bruker. Og så var det noe kjent med det der å gjøre ting på billigste måte...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Humor er ikke så lett, og dette er kanskje en sublim form, men så nær opp til virkeligheten at noen trolig ikke skjønner ironien - og jeg klarer heller ikke helt å ta den... Beklager. For øvrig synes jeg janteloven er fin så lenge den klarer å stoppe fjotter fra å oppføre seg vulgært, så jeg heller heller til Fnateloven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Men drar han det saa utrolig lengre enn vanlige flynerder? (bortsett fra at han er pen i toeyet og plager folk paa coach?) Vi har jo egne traader her paa flyprat og paa FT som handler om hvem som drikker mest paa flyet
![]() Enig at han er relativt motbydelig - men hadde han slippet inn i Dubai skulle jeg gledelig takk en pils med han da han antageligvis er en energioppfyllende liten bunt - ikke en tapper. Hadde han gaatt ut med soesteren min hadde jeg nok rygget over han. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Han har forsoekt aa raevve seg inn i mye av det vi holder paa med (kontaktet Randy og Gary mange ganger). Mannen er ikke rik. Paa boardingpassene hans kan man jo lett se at han er US Gold og reiser i O klasse. Nuff said
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var noen flotte bilder der han vandrer rundt i FCT i morgenkåpe haha.. får meg en god latter av bildene.
Tror ikke jeg hadde vært veldig blid om jeg hadde reist sammen med han, virker i overkant krevende og intens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Selvforherligende type...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gad vist om han har sin egen fotograf med? - billederne virker jo rimelig professionelle...
Meget kan man sige om ham, men han spiller sin rolle godt og han nyder det vist i stor stil, at drikke sig igennem sine flyveture.. - og alle hans billeder fra lufthavnene er "final call" eller "closed", han er ikke en mand der sætter sit liv under en skæppe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Front section flyer
|
![]()
Sett mye rart ,men han der tar rett og slett kaka i å være kvalm og motbydelig.
Han skal ha for at det er endel fine bilder der, men blir jo mer eller mindre kvalm av hvordan han oppfører seg.
![]() |
#52 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
![]() |
#54 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ser ut som karen har reist greit og er nok ikke bare en poeng-sniker som oss..
Alt er stort sett paa foerste klasse. Nuff said. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sjekk boardingkortene hans... Og denne: http://www.nypost.com/p/news/local/m...GDfnx3CM0yKSvJ
Det at han flyr F innenriks USA er en gaate for noen? Til og med Reidar med frue gjoer det med UA Plat... Og de internasjonale boardingkortene sier helt Kmart OO. Som I coco the monkey ![]() Last edited by Tommy777; 31-12-2012 at 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det noen på forumet her med tripreports hvor de plager folk bak gardinen?
![]() |
#57 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hmmmm, rart spørsmål. Pleier ikke å gjøre det nei, men sørger alltid for å tape fast mine Star Gold kort på pannen og nikke mens jeg pre-boarder. Teller dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Flysitter
|
![]()
Har sett bilde av en av våre oversjøiske forumskrivbenter ravende i cowboyhatt med to flasker jubelvann i en flykabin :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Selv hender det jeg går bak gardina for å prompe, men da pleier jeg å lage en smyger så ikke de skal vokne. Så jeg tar jo hensyn, syns jeg.
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() ![]() Quote:
Fantastisk! Supposedly, etter han la ut det bildet, tipset noen fra Facebook hotellets management om hva han hadde gjort, og han er visstnok nå svartelistet
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fantastisk dag, fantastisk vær - og fantastisk maskin... | Harald Oanes | Bilder & foto | 17 | 21-02-2013 13:37 |
Sommerens best trip report | Someone | TripReports | 9 | 09-09-2011 18:05 |
Trip report | LN-MAH | Flyforum | 1 | 06-05-2007 00:00 |
Ny Trip Report | MountainDew | Flyforum | 0 | 11-07-2006 01:11 |