![]() |
|
![]() |
#401 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#402 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Kvaliteten på frokosten var bra, men ikke bedre enn det vi er vant til fra norske hotell. Syns frokost kunne vært en av cc gold fordelene. |
|
![]() |
![]() |
#404 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
CC hiver jo status og poeng etter oss for tiden.
Har noen anbefalinger om hvilke CC-hotell jeg bør velge i DXB, LAX og NYC? -- Hotell: Radisson Blu Plaza Oslo Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, business class. Litt større forskjell fra standardrom enn jeg har opplevd med BC-rom tidligere (da har det virket mer som et standardrom med Nespresso-maskin). Andre fordeler: Sjokolade som velkomstgave. Hotell: Radisson Blu Scandinavia Copenhagen Min status: Concierge Rom booket: Billigste Oppgradert: Ja, til junior-suite tror jeg, med separat stue med sofa/TV og soverom. Andre fordeler: Vann, sjokoladetrukne mandler, sjokolade og en eller annen merkelig juice med bunnfall. Velkomstbrev som MegaDO-deltaker.
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 26-09-2013 at 12:27. |
![]() |
![]() |
#405 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Nyc har et Country inn & Suites i Queens om det kan være et alternativ,
|
![]() |
![]() |
#407 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Sitter på Radisson Royal nå i DXB, er storfornøyd. Stort flott rom i 40. etasje og hyggelig betjening. Ble ønsket velkommen som Gold til tross for at jeg booket via 3. part (Linket min bestilling etter at jeg ba om bekreftelse på booking). Ingen velkomstgave. Hotell: Radisson Royal Dubai Min status: Gold Rom booket: Standard (Billigste) Oppgradert: Til business class. Flotte store rom (48kvm) Pris: 2904kr for 4 netter (26-30 sep), inkludert frokost |
|
![]() |
![]() |
#408 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er business class de rommene som gir lounge? Hvordan er bassenget og solforhold ved bassenget?
|
![]() |
![]() |
#409 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Radisson Blu Værnes (eller Trondheim Airport kanskje?)
Status: Concierge Dette er et av mine CC-favoritthotell i Norge, og tidligere har jeg hatt gode erfaringer her som CC Gold. Alltid blitt oppgradert til stort hjørnerom med hilsener og snacks fra sjefen. Var derfor spent på hva som ville vente meg når jeg nå hadde booket mitt første rom som Concierge... Og hva fikk jeg? Absolutt ingenting! Et helt ordinært "Hei" ved innsjekk, et helt ordinært rom og ikke så mye som en liten sjokoladebit. Kjip pulverkaffe og ikke engang en vannflaske. Så da tenkte jeg å ta en kald øl i minibaren mens jeg så på kveldsnytt. Og hva møtte meg der, jo et stort svart hull... Innerst i skapet lå det en lapp med påskriften: "Kjære gjest. Kjøleskapet kan disponeres fritt. Et utvalg av drikke, sjokolade og snacks fås kjøpt i resepsjonen. Vi ønsker deg et fortsatt fint opphold!" Dette må jeg si var skuffende... God natt ønskes fra en småsur Tristar. |
![]() |
![]() |
#410 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#411 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#412 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Carlsonclubben ønsker jo også gjerne feedback fra gjester på hvor ting funker og ikke funker, så det går jo an å nevne det selv om det ikke er en klage.
#413 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja da, burde kanksje det... Men som nevnt har jeg tidligere hatt veldige gode erfaringer med dette hotellet når jeg hadde gullstatus. Vet ikke om hotellet får noen form for "alerts" i bookingen fra statuskunder, med kanskje Gold er mer kjent (og utbredt...) enn Concierge?
|
![]() |
![]() |
#414 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen som veit hvem av Radisson hotellene i Dubai som er best?
Prisen er ganske lik og 3 av dem er i sentrum. Er det lounge på noen av dem? Lurer litt på å prøve alle 3 da jeg tenkte å bli der i 4 netter og trenger 3 opphold for å få 50000 p. Last edited by Glean EBG; 04-10-2013 at 06:48. |
![]() |
![]() |
#415 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er lounge på Radisson Royal og Dubai Creek iallfall. Ikke lounge på Rad Blu Downtown. Ikke bodd der selv.
|
![]() |
![]() |
#416 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Overstrømmende velkomst på Køntri Inn her ved BWI. En bærepose med vann, avis og snacks ble høytidelig overrakt og jeg ble sendt opp i Øverste Etasje hvor det ventet et stort fint rom. Wifi er rask og frokosten skal være velfylt, så dette blir nok bra.
Nå må jeg finne veien til Hovedstaden. |
![]() |
![]() |
#417 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har jeg ankommet dubai etter et kort stopp i Abu dhabi og Ferrari world bor på Radisson BLU deiracreeek og hotellet er flott ble opgradert til beste rommet de hadde sa de grunnet concierge status fikk også shuttle fra radisson blu i Abu dhabi - dubai for samme pris som Taxi med BMW 7 serie da han i resepsjonen mente at jeg ikke burde reise så langt med en vanlig Taxi når jeg var concierge member.
Sitter nå i Loungen med en GT, flott lounge med meget bra utvalg i wiskey og alt annet av alcohol, de har varm mat og canapeer også. Og jeg boket billigste rom. Edit. Takk til dere som fixet concierge status til megaDo deltagerne. Last edited by Glean EBG; 18-10-2013 at 17:08. |
![]() |
![]() |
#418 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
#419 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sjekket nettopp inn på Park Plaza Victoria i London. Oppgradering til executive. Vannflasker og snacks på rommet
![]() Er gull..
#420 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hotell: Park Inn Frankfurt Airport
Status: Concierge. Booket: billigste standardrom. Er usikker på om jeg ble oppgradert, det ble ikke nevnt noe om det, og rommet er ikke noe fancy - men heller ikke det minste rommet jeg har bodd på, så kanskje business-rom. Fikk beskjed om at premium-wifi og frokost var inkludert pga statusen, og etter en liten halvtime kom room service innom med litt frukt, scones og to flasker vann.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |