![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om du bare veksler inn 10.000 ja. 1:5,555 eller 1000 CCp = 180 EBp om du venter med å veksle inn til du har 100.000.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Spørsmålet er da: Finnes det andre måter å få dette oversendt til Club Carlson på? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg tviler uansett litt på at størrelsen er et problem, for en vanlig scan vil i utgangspunktet ikke bli så alt for stort.. Så lenge de ikke sitter på 20 år gamle maskiner kan jeg ikke tenke meg at størrelsen er et problem. Ville kanskje heller prøvd å lagre den i et annet format. Hvor stort et bildet ditt, og hvilket format er det? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
700kB pdf-fil. Helt umulig å åpne påstår de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Newcomer
|
![]()
hei, må du være medlem fra før hos club carlson for å få dette til?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kanskje de ikke har Acrobat Reader installert? Virker litt sært, men jeg ville prøvd å heller lagre det som et bilde (jpeg, png etc).
Jeg var ikke medlem før jeg sendte mail, men jeg ser at flere over oss påpeker at de måtte melde seg inn først. Går nok raskere hvis du melder deg inn først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg måtte melde meg inn først, men det var veldig fort gjort. Jeg har opplevd flere gange her i USA at de ikke kan lese pdf av pass m.m. Sist når jeg skulle dokumentere at jeg var over 21 år for å kunne kjøpe svensk snus på postordre (mye billigere enn å kjøpe på Gardemoen, pluss at man slipper å smugle..). Ordnet seg når jeg lagret som bildefil i stedet for pdf.
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for tips. Da er dette forsøkt. Nå kom størrelsen ned i 158k, så hvis dette ikke fungerer heller, så gir jeg opp. Var forresten inne på Radisson Hotel Norge i går, men de kunne ikke hjelpe meg, så dette må fikses via e-post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Noen her som har mottatt nytt kort? Jeg har bare fått oppdatert statusen på nettet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fikk kort ca. 5 uker etter bekreftet match.
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Skuffende! Selv om det er kjedelig å spørre etter fordelene, samt disse småtingene man skal få ekstra - bør man tydeligvis gjøre det på flere av hotellene. Ellers blir jo mye av vitsen med dette gullkortet ganske utvannet i praksis.
![]() |
![]() |
#35 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
Kilde: http://www.clubcarlson.com/offers/1768342
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dårlig med velkomstgave. I tillegg har de ikke en gang vasket de to glassene jeg har brukt, bare redd opp sengen! TV var også uten signal i går....
![]() |
#37 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det sier vel mer om hotellet enn bonusprogrammet. Uansett hadde jeg trodd at de ville gjøre en del forbedringer da de gikk over fra goldpoints plus til Club Carlson.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
Eg har fått fruktfat på rommet stort sett kvar gong etter eg fekk Club Carlsen Gold, og stort sett oppgradert også -fekk til og med tilbud om ein Junior Suite ein gong -men kva skal eg med ein ballsal for å sova? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fruktfat har jeg aldri fått. Ei heller velkomstgave. Oppgradering? Muligens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ellers har jeg fått fruktfat og flaskevann på de fleste RadissonBlu og ParkInn hotell jeg har bodd på siden jeg ble Gold for ca. 2 år siden. Er blitt oppgradert i ca. 80% av tilfellene, også når jeg har brukt Carlson F&F raten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Club Carlson | BårdK | Reiseforum | 1121 | 08-12-2018 08:55 |
Tips til å fornye Club Carlson-Gold? | martino | Reiseforum | 14 | 22-02-2014 17:07 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Triple poeng hos Club Carlson | kimpe | Reiseforum | 40 | 02-08-2012 22:48 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |