![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nei, det trodde ikke jeg heller da...., men her hadde man en mulighet til å få den sanne historien fra folk som stod midt oppe i restaureringen. Og vandrehistorien er ikke min, bare for å ha sagt det, (annet enn at det sant nok var jeg som luftet den akkurat her)...
![]() Takker og bukker for interessante historier om flottørene og oppbyggingen/restaureringen i Bodø iallefall! ![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"Ro ro til fiskeskjær...."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var det ikke LCH78, eller hvem det var, som beskylte meg for å være en jæskla god roer da, i et eller annen gammelt topic? Må jo leve opp til ryktet, vettu!!
![]()
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I Norsk Flyhistorisk Magasin nr 03-2006 er det på siste siden en liten artikkel med bilde av flottørbåten.
![]() |
#26 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Jeg var en tur på museet i går og fikk vite at de hadde 45.000 besøkende i fjor, noe de ser ut til å forbedre i år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Når jeg gikk på flymekken der oppe for noen år siden (vi holdt til på museet), da var det minimalt med besøkende der. Det var nesten bare vi skoleelever som var der, med unntak av en tysker i ny og ne da! Må nok ta meg en tur opp dit igjen når de har fått skikk på 'fellowshipen'.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
De beste loungene du har vært i | gardkarlsen | Reiseforum | 66 | 21-01-2013 16:59 |
Hvor har du vært i sommer? | Herlov | Flyforum | 34 | 15-08-2007 12:47 |
Hvor i verden har du vært? | Fredrik Propell | Flyforum | 22 | 17-07-2007 11:34 |
Flymuseet på Sola har fått nye (??) websider | CK | Flyhistorisk forum | 0 | 29-11-2005 10:05 |