![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Skulle jeg beskrevet CDG etter egne erfaringer hadde jeg kommet til å få så mange infractions fra gutta men M-hattene at jeg ville blitt utestengt fra scanair på livstid.
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det er en flott lowcost terminal der som fungerer som gamle Gardermoen... Top class...
Rett ut og inn med EZY uten problen og BU i gamle dager.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Må legge til FRA og LH's terminal 1 å løpe fra OSL flighten til longhaul flighten gir samme trim/er likeverdig som som fra AF OSL-flight til terminal "dø" "ø" ( 2E ).. Spesielt for oss som gamle som har blitt pålagt av legen å gå/løpe noen km om dagen...
Disclaimer: Aner IKKE hvordan en skal komme fra en terminal på CDG til den annen... Har aldri vært aktuelt... Var første gang der i 1979, men da var det den fineste i verden.. Men det var frøktelig leng esiden... ![]() Herlig, likte denne lørdagstråen.. Ta LHR neste lørdag !!.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Og med mulighet for å finne ut hvilken gate flyet ditt går fra omtrent hver femte kilometer. Nåde deg om du ikke får det med deg første gangen du ser en skjerm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg unngår T1 så langt det er mulig, og er glad den skal bygges om. Terminal 2 er enorm, dvs den er jo "flere" terminaler, men det går shuttlebuss der (ca hvert 5 min) så du er ikke nødt til å gå så langt om du ikke vil. Det er lenge siden jeg har byttet mellom T1/2 men da var det shuttlebuss, nå har jeg hørt at man kan benytte toget.
I alle tilfeller så synes jeg at CDG2 er bedre enn FRA og LHR.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er viktig å skille mellom Terminal 1 og resten av CDG her. T1 er kjip ja, men levelig. Jeg synes artikkelen er noe overdrevet, men jeg har aldri skjønt hvorfor det er så få butikker og kjedelige restauranter på CDG generelt og de som er har kjedelig utvalg, særlig i 2D, i 2 E og F er det bedre, men ikke imponerende akkurat. Jeg kjenner ikke 2, A,B,C og G.
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har bare vært i AF's terminal (2E?), og den var i beste fall "ok". Den er som det blir sagt, bygget og drevet av franskmenn.
Synes LHR var helt håpløs også, men det var inntil jeg prøvde T5 med BA i fjor sommer - da ble plutselig LHR veldig attraktiv med en gang! ![]()
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg har landet med AF på CDG og det gikk ganske så greit.
Transporten med RER gjennom dodgy nabolag nord i Paris, er heller ikke noe å anbefale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
T1 ble i sin tid regnet som noe av et underverk i flyplassarkitekturen, og var nokså banebrytende i struktur og estetikk. Men altså - i sin tid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL- Europas mest effektive flyplass igjen! | Jarlabanke Vking | Flyforum | 31 | 05-07-2011 08:45 |
Er det verste over? | MartinL | Flyforum | 24 | 26-03-2009 10:36 |
Og verdens verste flyselskap er ..... | LN-MOW | Flyforum | 13 | 12-06-2008 14:01 |
Verden verste flyplasser! | C172 | Flyforum | 1 | 02-12-2007 21:45 |
Europas beste flyplass! | Farmer | Flyforum | 3 | 30-10-2005 14:23 |