![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Spennende og følge med på ferden deres. Hold oss oppdatert.
![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
16. oktober er det min tur og prøve seg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Håper jeg får noen flere flyinteresserte kolleger, lykke til alle sammen!
![]()
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Venter på rapport fra Spykiller og Southwind
![]()
![]() |
#25 |
Newcomer
|
![]()
Hehe da var jeg hjemme etter et langt døgn på reisefot. Vil bare anbefale alle å prøve seg på FEAST-testen for den var skikkelig spennende og krevende. Jeg fikk også lov til å være med på fase 2 av testen og den var skikkelig vrien. Mye å holde styr på samtidig som du skulle gjøre ting riktig. Hadde 3-4 feil og en "recall" for de som var der, men tror de vektlegger evnen din til å oppdage ting tidlig, samt å oppdage fly på "kollisjonskurs" ganske høyt også. Er umulig å vite hvor mye jeg gikk glipp av. Uansett var det kjempegøy, og om jeg kommer meg videre eller ikke så angrer jeg ikke at jeg dro på testen. Beskrivelsn av fase 1 er veldig lik som han som blogget, så jeg orker ikke forklare den.
Lykke til der andre og håper dere kommer med til intervjuet |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da fikk jeg akkurat e-post med innkalling til fase 3 (intervju)
![]() Glimrende start på helgen!
![]() |
#27 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Gratulerer.
![]()
![]() |
#28 |
Newcomer
|
![]()
Jeg fikk mail i går jeg også. Velkommen til intervju
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gratulerer begge to!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og da har jeg unnagjort testene og blitt kalt inn til intervju jeg også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer og lykke til til alle det måtte angå - men bare en liten ting: Dette handler vel egentlig ikke om GA? Burde tråden kanskje flyttes til et mer egnet sted?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var intervjuet gjennomført så nå er det ingen vei tilbake
![]()
![]() |
#33 |
Newcomer
|
![]()
Hei folkens.
Jeg fikk idag en telefon fra avinor ang intervjuet som jeg hadde tirsdag. De lurte på om jeg ville starte uke 5 eller uke 2. Kjempegøy. Desverre er jeg ikke lenger sikker på om jeg vil forlate livet jeg har nå for en jobb og et langt opphold i det kalde nord. Hadde jeg fått en sjans til å påvirke arbeidsplassen min selv så hadde jeg vært mye mer sikker. Er faktisk litt mye når man har jobb venner og en egen liten familie der man bor. Vil svært gjerne jobbe på Røros da jeg kan pendle dit, men ender jeg på Andøya er samboerskapet mitt i praksis over, og det er det ikke verdt. Har bedt om utsettelse til høsten i første omgang så får vi se hva det blir. Kanskje er det mer aktuelt i en annen fase i livet så jeg håper de skriver "approved" i filen min Lykke til alle dere andre PS: dere andre som kom til intervjuet: Jævlig bra jobba. 29 stk ut av 419 og dere er blant dem |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer! Jeg var på intervju på mandag og har pt ikke hørt noe. Kanskje et tegn på at det ikke kommer noe tilbud? Uansett så er det en stor prestasjon at det var så mange forumister blant de 29 heldige. Rett og slett et kvalitetsforum
![]()
![]() |
#35 |
Newcomer
|
![]()
Hmm merkelig. Hvordan gikk intervjuet? Jeg satt igjen med en følelse av at jeg var håpløs og ikke hadde det som skulle til. Allikevel mente de visst at jeg hadde det. Jeg ringte hun dama litt på forhånd og hadde en del spørsmål, og hun sa de fleste som kom til intervju ble tilbudt plass, så ikke mist håpet. Om du er ung kan det hende de ber deg komme på nytt intervju om et år. De vil gjerne ha folk med litt livserfaring, sa hun til meg ihvertfall. Om du lurer på noe så ring henne hun var svært hyggelig, du fikk nr hennes i mailen der det står at du skal på intervju
lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg er ikke ung
![]() Men man vet jo ikke hva de tenker. Er i samme situasjon som deg faktisk, har samboer, fast jobb og leilighet. Er ikke bare bare å flytte på seg, men før intervjuet hadde jeg satt opp alternative budsjetter på hvordan det økonomiske kunne løses hvis det ble aktuelt med opptak. Og samboer er 100% med så det fortalte jeg også under intervjuet. Men hvis de er på utkikk etter yngre folk som kanskje ikke er så etablert som meg så forstår jeg jo det. Man investerer tross alt mye tid og ikke minst penger på å gi en person en slik utdannelse. Kan jo hende de ikke rakk å ringe alle i dag så kanskje det kommer en telefon imorgen. Så lenge jeg ikke har fått beskjed om at jeg ikke er aktuell så lever håpet i beste velgående ![]()
![]() |
#37 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har heller ikke fått noen telefon ennå! Men de skal jo ha intervjuer på fredag også. Så ting tar sikkert litt tid
![]() Føler selv at intervjuet ikke gikk så utrolig bra, men man får se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da kom det en telefon hit også
![]() Så blir oppstart i januar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gratulerer til dere som kom inn. Jeg kom ikke inn, men artig å prøve seg. Så da blir det nok andre siden av radio'n som blir målet for meg.
![]() |
#40 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det ble opptak på meg også
![]()
![]() |
|
|
![]() |