![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjemperapport! Ble kvalitetstid foran PC-skjermen dette! Artig med matbilder. Har aldri helt forstått disse amerikanske snacksboksene, ser mer ut som vareprøver eller barnemat.. Ettersom du satt ved vinduet på 330, var boksen under setet foran i veien?
-- PS - "Ute av verden" er utmerket, men tror neppe du hadde kommet inn i USA med coveret som var på originalboka.. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for at du tok deg tid til å lage en av de beste rapportene jeg har lest!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Artig lesning, takk skal du ha. Mye bra bilder, det er alltid spennende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Virkelig enn knallrapport
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Jeg brukte for øvrig 15.000 EuroBonus-poeng på reisen Bergen-Oslo-Stockholm-Chicaco-Stockholm-Oslo, altså tilbudet SAS hadde i desember (60.000 poeng er normalt). Fikk innenlandsbillettene i USA billig, og endte med 475+250+250 i EuroBonus-poeng for innenlandsreisene. Fikk ellers 2900 poeng for hotelloppholdene. Synes totalt sett at SAS har et veldig bra produkt på interkontinentale flygninger, selv om jeg måtte fly en viss omvei først. Freshe fly og hyggelige kabinansatte, men dårlig mat. United Airlines overrasket positivt, selv om jeg nok hadde valgt Virgin America eller JetBlue om det hadde vært mulig. Turen ble avsluttet med DY678 Oslo-Bergen kl. 22.05 på søndag. Betalte 178 kr. for billetten, noe som er bra for å være søndag i slutten av vinterferien, men fy for en dårlig erfaring. Innsjekkingsagenten sa ikke et ord, ikke engang "hei" da jeg leverte bagasjen, og hun sa heller ikke at jeg ikke hadde betalt for bagasje. Norwegian tar konsekvent ikke inn penger når folk ikke har forhåndsbetalt for bagasjen, og jeg betaler dermed konsekvent ikke på forhånd heller. Da ombordstigningen startet sa Gate Manageren følgende: "Vi begynner nå ombordstigning på Norwegians flight DY678 til Bergen fra utgang 17. Dere som har sete bak i flyet må gå ombord først". De som har hatt opplæring i dette, inkludert meg, vet at det ikke er slik det skal gjennomføres. Det var dessuten ingen informasjon på engelsk - selv om det var briter som skulle reise. Fløy med Acta-flyet (LN-KKY - bygget 1998) som ikke er det verste Norwegian-flyet, men jeg ble nesten overrasket over kabinpersonalet. Det er greit at de ikke smiler, men vi fikk først beskjed om å feste setebeltet, så beskjed om å åpne det fordi flyet skulle fylle drivstoff, så beskjed om å feste det, så beskjed om at det siste var feil og at det måtte forbli åpent. Vi ble deretter sittende i 20 minutter uten informasjon før sikkerhetsdemonstrasjonen begynte - helt uten videre. Vi hadde da ikke blitt ønsket velkommen ombord engang. Den eneste gangen personellet gikk gjennom kabinen da vi var i luften var da de bærte hver sin porsjon med crewmat ned til galley. På Flesland måtte jeg vente i 50 minutter på bagasjen og måtte se bagasjen fra både DY674 og DY676 før vår bagasje kom. På flybussen satt jeg ved siden av den ene flyvertinnen som snakket i telefon om hvor dårlig dagen hadde vært... Hjelpes! Last edited by FlightDeck; 29-02-2008 at 01:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Og ja, jeg "Ute av verden" lå lengst nede i sekken da jeg satte mine føtter på amerikansk jord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fantastisk trip-report FlightDeck
![]() ![]() ![]() M
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hehe... det er en virtuell parkeringsplass. neida, vi parkerte på den ved siden av 23 - hva heter den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
21?
Mer ulogisk er det ikke.
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for den omfattende rapporten! Får meg til å glede meg til Floridaturen i April. Synd at de Rfly/DY ansatte var sur. Jeg pleier ikke å være sur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banned
|
![]()
kjempe bra rapport. veldig bra dokumentert
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo-Stockholm-Düsseldorf-Wroclaw-Barcelona/Girona-Wroclaw-Frankfurt-Stockholm-Oslo | FlightDeck | TripReports | 28 | 11-05-2009 22:16 |
Oslo-Stockholm-Chicago-Albany | ILS2 | TripReports | 14 | 19-01-2009 17:21 |
Oslo-Bergen-Oslo-Stockholm-Helsinki-Göteboerg-Oslo | FlightDeck | TripReports | 16 | 16-01-2009 13:41 |
Fly vs Tog - Oslo-Stockholm-Oslo | BU595 | Flyforum | 6 | 13-01-2007 12:53 |
Oslo - Chicago! | GFL | Flyforum | 17 | 16-01-2006 10:29 |