SK: Frontruten sprakk

Originally posted by nikkelars

Kanskje vi skal huske på at ikke alle der ute er like flyvant som mange her inne?

Joda, og det er vle ikke det dette dreier seg om. Jeg har tannlegeskrekk, men jeg ser ikke at nettavisene skriver fine historier om skrekken min hver gang jeg er der, for folk vet at det er jo til ens eget beste, etc. Nettavisene utviser tydelig ikke samme hensyn når det kan skape sensasjonelle oppslag som spiller på folks kollektive frykt for å fly.

Det er vel det som skiller en god avis fra en dårlig avis, hvor mye man legger folks følelser som listen for vinklingen, eller hvor tørr fakta skal være.

-A

Originally posted by ph-ndr
Nettavisene utviser tydelig ikke samme hensyn ...

Nei, nettjournalistikk er en egen sjanger, og den kan nok oppleves som noe tøffere i trynet enn papiravisenes oppslag. Men jeg vil jo påstå at det blir urettferdig å skjære alle nettaviser over én kam. Det er store forskjeller ute og går der også.

ja også en ting til, siden de var så fornøyd med å faktisk overleve denne krisen, tror de kapteinen ville anonsert problemet hvis de viste de kom til å gå rett i bakken? synes liksom jeg hører det, dette er kapteinen takk for at dere valgte å fly med oss vi har imidlertid et lite teknisk problem her fremme......... sees på den andre siden :p

Originally posted by vs 200
ja også en ting til, siden de var så fornøyd med å faktisk overleve denne krisen, tror de kapteinen ville anonsert problemet hvis de viste de kom til å gå rett i bakken? synes liksom jeg hører det, dette er kapteinen takk for at dere valgte å fly med oss vi har imidlertid et lite teknisk problem her fremme......... sees på den andre siden :p

Har du hørt om store bokstaver i begynnelsen av en setning.F.eks etter punktum?

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by vs 200

Har du hørt om store bokstaver i begynnelsen av en setning.F.eks etter punktum?

Ja, det var vel noedvendig aa paapeke? Har du hoert om mellomrom etter punktum foer du begynner med ny setning?

Back