![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Cleveland. Dagen derpå etter et ganke så imponerende fyrvekeri.
Været ser greit ut. Litt skyet litt unna, men det ser klart ut her vi er. Og de thunderstormene som jeg leste om på weather.com har jeg ikke sett noe til. I dag blir det en ny flytype (ERJ-145) til en ny flyplass (ORD), og det ser også ut til at jeg kan krysse av nok et navn på lista over forummedlemmer jeg har møtt i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() I kveld blir det litt vin og en liten matbit på Baltazars vinbar i godt selskap.Og imorgen lokker ORD med 29 grader og lettskyet?
![]() |
![]() |
#24 | |||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Det Store Veikrysset hvor jeg akkurat har startet ukens andre mandag. Denne er en smule bedre enn den forrige, ettersom den gaar rett til fredag ... Ble litt sent i gaar kveld .. ble sittende og se paa Brasil-Ecuador i Copa America. Men ettersom fyrverkeriet utenfor gjorde at baade hund og katt ville opp i fanget mitt for ''aa beskytte meg'' hadde det nok ikke blitt saa mye soevn likevel. Fint vaer - 19 grader og sol - og det ser ut til aa holde seg. Har sluppet unna ekstremvarme hittil i sommer .. idag skal det stoppe paa 31. Maa det fortsette slik .. 40+ i Atlanta er lite moro ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
er "La Morte Subite" åpen igjen?
Sist jeg var i BRU var den dessverre stengt for ombygging.... Et helt spesielt sted |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Ætmiddag fra Nordvestlandet
![]() Her steiker sola skikkelig, og gradometeret forteller om 29 grader i skyggen. Resten av dagen og kvelden skal tilbringes i solveggen med en fersk, ulest Pondus bok. Ha en bedre onsdag, folks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men kanskje en aldri så liten bildemontasje med litt tekst kan ordnes når ferien er over ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Her i byen var det også litt av et fyrverkeri tilsatt voldsom høy musikk. I dag ønsker jeg Martin og reisefølget velkommen til byen. De landet 13 minutter sene og står nok og venter på bagasjen nu. Blir et par pils og litt mat i ettermiddag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ble både en flyfrokost, en flylunsj og en flymiddag i dag... Bra torsdag!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag morgen | EB | Flyforum | 32 | 16-04-2009 22:17 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 01-02-2007 15:51 |
Glad torsdag morgen... | EB | Flyforum | 11 | 08-12-2006 10:55 |