Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-02-2007, 05:59   #21
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: ORD-FRA i UAs C klasse på en 777, FRA-ORD i LHs

Quote:
Originally posted by Bizflyer

For meg høres det ut som at UA's C klasse servering holder mye lavere standard enn f.eks. SK, LH, KL, SQ over dammen?

Bare 2 hovedretter og velge i, og enten ost ELLER dessert, høres ikke mye imponerende ut. Og Cognac'en i VSOP utgave er jo under lavmål. Når man heller ikke har en varm frokost å tilby høres det ut som dårlige greier!

Eller har de andre selskapene også kuttet i serveringen på C klasse transatlantisk i den siste tiden?

BF
Beklager, Bizflyer. UA har 3 retter å velge mellom, jeg har rett og slett glemt å føre opp maten jeg spiste... Var litt trøtt på morran i går . Har rettet dette nå.

UA serverer 3 hovedretter på nattflygninger, 4 på dagflygningene. Cateringen varierer mellom hver enkelt destinasjon i Europa, dog mest på drikkefronten.

Cognacen er ikke bra og de har heller ikke Calvados hos UA..

Det skal også nevnes at du får både is og ost dersom du ønsker det.

Frokosten er ikke noe å skrive hjem om på UA fra USA. Jeg tror logikken deres er at når flighter går i 2-3 tiden på ettermiddagen, ønsker ikke folk noe stor frokost. Fra Europa derimot, er det en meget bra, varm frokost på flighter før kl. 1100 (varme pannekaker, omelett etc), etter 11 starter de med stor, varm lunsj og før landing i USA valg mellom varme sandwicher eller en ost og frukttallerken
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2007, 06:05   #22
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

FYI, SAS kjører også VSOP Cognac... Tror du må opp i SQ standard for å få XO. Men over atlanteren er jo ikke SQ en konkurranse faktor overhodet. De har en flight fra FRA som går såpass tidlig på morran at det er umulig for andre folk enn tyskere å ta den flighten.

UA har dog en mye bedre catering og service på trans pac nettopp fordi konkurransen der er mye større fra bedre flyselskaper. Bl.a. serverer UA gratis alkohol i M på alle trans pac ruter
Old 08-02-2007, 06:24   #23
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Rating av UA C klasse 1-6, beste er 6:

Innsjekk: Ingen kø på hverken *Gold eller Business innsjekk. Hyggelig, hjelpsom betjening : 6

Lounge : RCC er dårlig match med loungene vi er vant til i Europa. På buffeten sto det kun frukt, potetgull og pretzels. 2 gratis drink vouchers utdeles ved innsjekk i loungen, men disse måtte spørres etter. Plus for størrelsen på loungen, aldri et problem å finne en stol med god utsikt over flere rullebaner. I Europa holder RCC vanlig standard med mat og gratis alkohol: 3

Gate personell/boarding : Boarding begynte 45 minutter før, F og C pax fikk boarde først, et lite trekk fordi kun en av 2 tilgjengelige broer ble brukt i boarding prosessen: 5

Velkomst ombord : Frakken ble tatt kjapt og velkomstdrikke kom nesten umiddelbart, trekk for dårlig presentasjon av drikken med billige plast glass: 4

Underholdning : Små TV skjermer med 16 kanaler. Ikke AVOD. Pluss for Ch. 9. Noise cancelling headset av middels kvalitet: 3

Seter : De beste klassiske C setene på markedet, setene er ikke elektriske, pluss for massasjefunksjon, nye flat beds kommer sent 2007/2008: 4

Service av FA : Purseren får stort pluss, men resten av servicen oste av likegyldighet. Stort trekk for dårlig oppmerksomhet når det gjaldt drikkepåfyll : 3

Mat : Forretten smakte meget godt og hovedretten var noe av det beste jeg har spist ombord i et fly. Trekk for at det kun var 3 hovedretter å velge mellom. Osten som ble servert var under business class nivå, frokosten var trist : 4

Vin : Kun 4 viner tilgjengelig, dog var de 2 dyreste alternativene på vinkartet tilgjengelig (Cotes du Rhone og Chablis) Champagne som ikke når business standard. 4

Ankomst FRA : Loungetilgang med dusj og varm frokost buffet i United Arrival Suite for betalende pax / pax på bonusbillett. Siden jeg var NC (bookingklasse for oppgradert pax med voucher eller poeng) fikk jeg ikke tilgang til dusjen, skjønner logikken, men siden det var ingen som brukte fasilitetene, er det unødvendig å avvise en 1K med NC en 15 minutters dusj: 4

Konklusjon : United Business Class : 3 1/2
Old 09-02-2007, 01:08   #24
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally posted by Tommy777

....... velkomstdrikke kom nesten umiddelbart, trekk for dårlig presentasjon av drikken med billige plast glass: 4

Faktisk ingen ting UA kan gjoere med dette. FAA krever at drikke paa bakken skal serveres av plastglass. Don't ask me why ........

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 06:08   #25
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Skal vel ikke så mye til før LH slår dette?
EB is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 13:23   #26
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally posted by LN-MOW

Quote:

....... velkomstdrikke kom nesten umiddelbart, trekk for dårlig presentasjon av drikken med billige plast glass: 4

Faktisk ingen ting UA kan gjoere med dette. FAA krever at drikke paa bakken skal serveres av plastglass. Don't ask me why ........
Jo, men de kunne ha servert de i plast glass a la f.eks. SAS, ikke de billige Target glassene de bruker...
Old 10-02-2007, 16:28   #27
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club

Gleder meg til resten..
Bare litt overrasket over fokusen på XO kontra VSOP. Mange VSOP er bedre enn XO fra "jalla"-produsenter, etter min smak vel å merke. Skal man virkelig nyte en GOD XO bør man uansett være tilnærmet edru , og det er man ikke etter en middag med vin.
Old 10-02-2007, 18:15   #28
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally posted by Dag Viking

Gleder meg til resten..
Bare litt overrasket over fokusen på XO kontra VSOP. Mange VSOP er bedre enn XO fra "jalla"-produsenter, etter min smak vel å merke. Skal man virkelig nyte en GOD XO bør man uansett være tilnærmet edru , og det er man ikke etter en middag med vin.
Helt klart Remy XO er oppvaskvatn.

Npr Cognacen kommer på bordet på business class har jeg allerede drukket en flaske sjampis og annet snadder, så det er null poeng med en XO

Minner meg om en historie fra Top 13 baren på SAS hotellet i Bodø.

2 feskara kom inn i baren og bestilte den dyreste Cognacen de hadde, i dette tilfellet Louis XIII til 980.- glasset.

Den ene feskarn tømte tressen rett i kaffen. Den andre feskarn spurte om det var godt å helle kaffen oppi, svaret var kontant ja, hvorpå feskar nr. 2 peisa Cognacen rett i kaffen...

Old 10-02-2007, 18:38   #29
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:

Minner meg om en historie fra Top 13 baren på SAS hotellet i Bodø.

2 feskara kom inn i baren og bestilte den dyreste Cognacen de hadde, i dette tilfellet Louis XIII til 980.- glasset.

Den ene feskarn tømte tressen rett i kaffen. Den andre feskarn spurte om det var godt å helle kaffen oppi, svaret var kontant ja, hvorpå feskar nr. 2 peisa Cognacen rett i kaffen...
For baren vat det uansett god business:2cents
Old 13-02-2007, 10:23   #30
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Hei

Slenger på SAS business i denne testen også. Skal tilbake til Norge i begynnelsen av mars, begge flightene har ny config. Jeg oppgraderer på poeng fra betalt S klasse (Economy Extra)

Flight 1 Thursday, March 08, 2007
Departure: 16:25 Chicago, USA - O'Hare International, terminal 5
Arrival: 07:50 +1 day(s) Stockholm, Sweden - Arlanda, terminal 5
Airline: Scandinavian Airlines SK946 Aircraft: Airbus Industrie A330-300
Fare type: Economy Extra Sale/New economy. Seat 14B

Flight 2 Friday, March 09, 2007
Departure: 09:00 Stockholm, Sweden - Arlanda, terminal 5
Arrival: 09:55 Oslo, Norway - Oslo Airport
Airline: Scandinavian Airlines SK849 Aircraft: Boeing 737-800
Operated by SAS Braathens
Fare type: Economy Extra Sale/New economy Seat 3C

Oslo to Chicago

Flight 1 Thursday, March 15, 2007
Departure: 08:35 Oslo, Norway - Oslo Airport
Arrival: 09:35 Stockholm, Sweden - Arlanda, terminal 5
Airline: Scandinavian Airlines SK480 Aircraft: MC Donnell Douglas MD-80 All Series
Fare type: Economy Extra Sale/New economy Seat 3C

Flight 2 Thursday, March 15, 2007
Departure: 10:15 Stockholm, Sweden - Arlanda, terminal 5
Arrival: 13:30 Chicago, USA - O'Hare International, terminal 5
Airline: Scandinavian Airlines SK945 Aircraft: Airbus Industrie A330-300
Fare type: Economy Extra Sale/New economy Seat 14B

Old 13-02-2007, 10:46   #31
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: Test: UA C vs LH

Ny "stjernekrig" på gang... Gleder meg...
EB is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2007, 17:47   #32
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Stjerne krigen var full av overraskelser. Det ble C på meg i går, men LH skuffet...

Jeg holder på å skrive rapporten nå, stay tuned
Old 16-02-2007, 18:52   #33
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Etter en hyggelig aften med meget godt selskap, ringte vekkerklokka kl. Kaboom. Etter en veldig kjapp dusj, bar det ut i det lette snøværet ned til Nasjonaltheateret.

Flytoget var rimelig fullt. Etter en behagelig tur, trillet vi inn på OSL kl 0547. På OSL er det SAS som håndterer Lufthansa. Jeg hadde mine tvil at SAS ansatte visste om UA/LH oppgraderingsvoucheren som jeg hadde planlagt å bruke. Ganske riktig. SGS karen så ut som et stort spørsmålstegn da jeg ba han sjekke om det var plass i C med voucheren jeg hadde. Han svarte umiddelbart ”ta det i Frankfurt”. Min unge SGS venn fortalte at han hadde lagt inn requesten i systemet. Sete 6A ble tildelt meg mellom OSL-FRA, 35G mellom FRA-ORD. Jeg gikk igjennom sikkerhetskontrollen som overhodet ikke hadde kø denne morgenen og opp i loungen for å prøve lykken der. Lounge damene så ikke mindre forfjamset ut og kunne kun legge inn en request i systemet. I loungen traff jeg min tremenning som var på vei med fruen og et vennepar til MIA. Han er ”tullpandion” dvs han reiser ikke så veldig mye, men har Pandion fordi han er innkjøpssjef i en større bedrift. Vi pratet litt, jeg spaserte ned tidlig for å boarde grunnet trillekofferten min.
Jeg fant setet mitt, 6A, minutter etter kom tremenningen min med reisefølget som okkuperte 6B-E!

Turen gikk med en A320, komforten var en helt annen i forhold til den råtne, trange 737en jeg tok FRA-OSL. Etter litt de-icing kom vi oss avgårde mot nord og landet på rute litt over 9. Gaten ble A23, mitt fly gikk i fra B23. For de som kjenner Frankfurt, er det litt av en spasertur mellom disse gatene. Jeg satte opp tempoet og tok tunnellen som binder disse terminalene sammen. Det var som vanlig ingen kø i passkontrollen, ca. 10 minutter ventetid i sikkerhetskontrollen. Stort pluss til Lufthansa som gir *G, First og Business passasjerer tilgang til sin fast track.
Svett og god ankom jeg gaten der en sutrete LH kjerring ventet. Jeg ga henne boardingkortet mitt og hun lurte på hva jeg ville. Jeg sa at det skal ligge en request i fra din handlingagent på OSL, SAS om en oppgradering med voucher. Hun fortalte raskt at det lå ikke noe request i systemet.... Da har det nok skjedd en glipp av hennes handling agent i Oslo. Det skulle jeg ikke ha sagt... ”Vi har alltid problem med SAS, blablabla”. Jeg ga henne voucheren og lurte på om det var plass. Hun sa kanskje og begynte å hamre på tastaturet. Etter litt sutring, overrakk hun meg et BP med en flott, stor C på med sete 14G. Det ble sannelig ikke tid til å ta noen bilder i dag... Vi boardet ganske raskt. Boarding prossessen var passe kaotisk og foregikk med 2 dører, kan ikke gi LH hele skylden for dette da gateområdet ikke var tilpasset et så stort fly. Denne 346en var en versjon med F,C og Y. I den fremste kabinen mellom dør 1 og 2 var det plassert 2 rader med F og resten C. Etter dør 2 og galley var det tilsammen 4 rader. Jeg var situert på siste rad i C. Kabinen var fresh, lys og moderne. Jeg kikket bakover i Y og kunne konstatere at 346en er betraktelig større enn hårføneren SAS bruker. Den nye C klassen til LH vet vi alle at de har hatt problem med å implementere. Min setekamerat viste seg å være en flott og smart dame som jobbet i LH Corporate Sales (hvor ofte er man så heldig?). Hun skulle ha møter i Chicago hele ettermiddagen og i morgen og deretter returnere med Privatair sin 319LR til DUS i morgen ettermiddag. Snakk om ekspress tur. Det tok en liten stund før frakken ble tatt, dette selvsagt fordi Y passasjerene passerer den bakerste C kabinen på 340ene. Umiddelbart etter at Y horden hadde passert, kom det en flott flyvertinne og hentet frakk og dressjakke. Rett bak fulgte en av hennes kollega med et brett med juice, vann og Champagne i skikkelige glass presentert fint på et brett. Som forventet, var det en av passasjerene som hadde problemer med setet sitt. Setet ble re-satt og problemet var løst. Det var 1 sete ledig i C kabinen jeg satt i, Y var pakkfullt i den første kabinen bak C Praten med min sidekamerat var selvsagt meget interessant, vi tok av ca. 20 minutter sen. Dette var ikke noe hårføner take-off, FBUForever!! Her var det mektige krefter i sving!
Champagnen som ble servert var av for meg et ukjent merke. Den var også kjedelig. Rett etter take off kom FA’ene med menyer. Menyene var delikat presentert med mange sider. Etter å ha lest menyen må jeg si at jeg ble litt skuffet. Valg mellom 2 forretter, 3 hovedretter og 2 desserter. Vinutvalget var mildest talt dårlig. 2 hvite og 2 røde. De 2 røde var av god kvalitet, de to hvite var en gedigen skuffelse.
Før maten kom de flotte, unge damene rundt med drinkvognen. Etter å ha hatt en liten diskusjon med frøkenen om Champagnen som jeg syntes var litt kjedelig, kunne hun melde at hun også var Champagne punker på lik linje med meg. Hun spurte hva mine favoritter var, jeg sa Laurent Perrier Rose, DP og selvsagt Krug. Jeg påpekte at jeg visste at Krugen fantes 10 rader lengre frem. Og ganske riktig, minutter senere kom den unge damen tilbake med Krug servert i F glass med stett. Vi hadde funnet tonen!! Jeg hadde også en Fernet etter Krugen for å hente inn formen. Funker hver gang!
Til forrett valgte jeg kongereker med Cannellini Beans. Forretten ble servert på et brett med salaten, stort trekk for at salt og pepper var i billige papirposer. Alt bestikket var pakket inn i plast. Vinglassene var små i middels kvalitet, de brukte samme glassene til alt (jeg beholdt selvsagt Krug glasset mitt fra F for å drikke mer av den kjedelige C Champisen). Porselenet var nytt og var av god kvalitet. Forretten besto av 2 kongereker og litt bønnesuing på siden. Det smakte ingenting. Da jeg var ferdig med forretten, kom min FA raskt og fjernet hele brettet. Hun tok bestikket nr. 2 av brettet og la det på bordet mitt. Det ble en ny runde med vin før hovedretten. Det tok ganske lang tid før hovedretten kom på bordet. Med hovedretten følger det ikke salt og pepper, salt og peppern forsvant med forretten... Til hovedrett valgte jeg lam, noe jeg aldri skulle gjort.. Lammet var så seigt at det tok 30 sagetrekk for å skjære en bit, hadde jeg tygget hele stykket lam, hadde jeg holdt på enda!! LH corporate sales naboen min og jeg hadde fått en kjempedialog, og hun ristet fortvilt på hodet da hun så sagingen min. Hun hadde valgt vegetar pastaen som hun to 2 biter av. En skikkelig skuffelse for oss begge. Hun beklagde seg og vi ventet på desserten.
Til dessert valgte jeg Tiramisu og litt frukt. Desserten var vakkert presentert på en vogn, Tiramisuen var bitteliten og smakte ingenting. Frukten sang tydelig på siste verset og hørte heller hjemme i søppelbøtta.

Brennevin utvalget til LH i C er: Bombay gin, Johnnie Walker Black Label, Otard VSOP, Wodka Gorbatschow. Stort pluss for at de har Fernet, større minus fordi de hverken har Calvados eller Armagnac. Grahams portvin serveres til osten, like kjedelig som Sandeman jeg fikk på UA. Cognacen hos LH er bedre enn Uas

Det var på tide å ta seg en liten lur. Setet er komplisert og jeg anbefaler å bruke de 3 programmene som setet har, rett opp, behagelig sittestilling og nattastilling. Husk å reise deg opp når du trykker inn en av de knappene... Det er ekstremt vanskelig å finne en behagelig sittestilling med alle justeringsmulighetene. Massasjefunksjonen var alt for voldsom.

Som vanlig, er det ikke noe problem for meg å sovne i disse setene. Setet er dog veldig bratt og jeg har en tendens til å våkne opp nederst i sengen etter en times tid eller 2.. Fatter ikke at ingen har skjønt det BA/VS har skjønt: Vi vil ha FLATE senger!! Fikk sove i over 3 timer, våkna opp inne i Canada med ca. 3 timer igjen. Lekte litt med AVOD systemet som er genialt. Utvalget av filmer, TV program etc. var dog ikke så bra som jeg hadde trod. Ca. 25 filmer, 30 CDer og 12 TV programmer var utvalget. Headsetet var oppbevart i midtarmlenet. Det satt fast i selve stolen. Det var Sennheiser, men det var et elendig headset som overhodet ikke ga noe noise canceling effekt. Problemet er at om du (som jeg) har egne, skikkelige Sennheiser/Bose headset, kan du ikke bruke dem på systemet ombord fordi det ikke er egne kontakter.... Idiotisk løsning.
Ca. halvparten av kontaktene i setene fungerte ikke, hverken min kontakt eller naboens kontakt fungerte. Setene har med andre ord store problemer. Laptopen var tom for strøm raskt ombord..
Ca. 2 timer før landing i Chicago begynte servering 2. Jeg valgte Gourmet tallerken som inneholdt bl.a. rå tunfisk og ost. Jeg hoppet over tunfisken, da var det ikke mye igjen på tallerkenen. Alle rettene var veldig små ombord og for første gang landet jeg sulten etter en flight i interkontinental business class..

Vi landet på rute, turen kan konkluderes med at LHs FAs imponerer. Utmerket service, nytt fresht fly, maten var en katastrofe, vinene langt under Business Class standard. Setene har fortsatt store problemer. Kontakter funket ikke, det er alltid en passasjer som får et ødelagt sete, samt plast dingser har allerede begynt å blir ødelagt. Recaro har laget et elendig sete!

Meny

Hors d’oeuvre

Marinated Prawns served on Cannellini Beans

Or

Vitello Tonnato with Caperberries

Salad

Romaine Lettuce Hearts with Cucumber and Tomato

Entrees

Braised Shoulder of Lamb au Jus

Or

Pan fried Halibut, Peperonata and Salsa Verde

Or

Pasta with Gorgonzola Cheese and Pesto

Cheese and Dessert

Grana Padano, Campozola and Provolone Cheese

Chocolate Almond Tiramisu

Fresh Fruit

Måltid 2 (alt ble servert på et brett)

Snack

Entrees

Cold Gourmet Plate, Smoked Tuna, Potato Shrimp Salad. Mozzarella and Tomato with Pesto and marinated Zucchini

Or

Grilled Chicken with Potatoes and Orange-flavored Sauerkraut with Pepper

Dessert

Mascarpone Mousse with Cassis Sauce

Viner

Champagne Jacquart Brut Mosaique

Hvite viner

2005 “Franconia” Nordheimer Vøgelein Silvaner Kabinett trocken (Tyskland)

2005 Sankt Magdalena-Gries Chardonnay (Italia)

Røde viner

2002 Chateau Plagnac, Cru Bourgeois, Medoc (Frankrike)

2002 Presidents Selection Shiraz, Wolf Blass (Australia)
Old 16-02-2007, 19:07   #34
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Rating av LH C klasse 1-6, beste er 6:

Innsjekk: LH bruker SGSOSL, de er lite kjent med LHs regler og avtaler. Det var også litt ventetid: 3

Lounge : Scandinavian Lounge på OSL er en lys og lekker lounge med godt utvalg av mat, drikke og lesestoff. Pluss for maskiner med gratis internet. Hadde ikke tid til å besøke loungen i Frankfurt, men Senator Loungen holder nesten samme standard: 5

Gate personell/boarding : Boarding prossessen startet 20 minutter før avgang. Det var kaos ved gaten, skylden kan delvis gis på FRA grunnet liten plass. Business passasjerer fikk boarde først, men det var vanskelig å komme seg frem igjennom folkemengden: 4

Velkomst ombord : Frakken ble tatt med en gang Y horden var passert, valg mellom vann, juice og Champagne ble servert før avgang, pluss for bruk av skikkelige glass: 5

Underholdning : AVOD med store skjermer, lett å bruke. Minus for dårlige headset og at du ikke kunne bruke egne headset. Fikk ikke ladet PCen fordi kontakten i setet mitt var ødelagt: 4

Seter : Nye C har gode seter, men de sliter med implementeringen. Brutal massasjefunksjon som ikke anbefales, trekk for at sengen er i åpenbar nedoverbakke. LHs seter slår UA såvidt: 5

Service av FA : Damene er på hugget, det er klart. Her skal du ikke mangle noe. Jeg traff jo også drømmedama som også fallt for meg, og det er jo alltid en fordel: 6

Mat : Maten var en katastrofe. Forretten smakte ingenting, hovedretten var seig som et viskelær: 1

Vin : Ku4 viner på vinkartet, 2 gode rødviner. Champagne som ikke når business standard. 4

Ankomst FRA : Ved ankomst ORD er det ingen service for ankommende passasjerer: 2

Konklusjon : Lufthansa nye Business Class : 4
Old 17-02-2007, 16:34   #35
Eriksan
ScanFlyer Gold

Eriksan's Avatar

To meget bra og detaljerte rapporter!
:clap
Må si at jeg er svært overrasket over at LH serverer så dårlig mat som du beskriver, trodde de vanligvis hadde god mat i C og F på intercont. Gleder meg til SAS rapporten din, med ny C konfig tipper jeg de slår LH og UA ned i støvlene basert på dine to opplevelser hittil.
Eriksan is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2007, 18:55   #36
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Det overrasket meg også.. Jeg har tatt LH C mange ganger og det er vanligvis utmerket mat om bord. Lammekjøttet var rett og slett uspiselig, vanvittig seigt
Old 18-02-2007, 20:51   #37
Farmer
ScanFlyer Crusty

Farmer's Avatar

Bra rapport Tommy. Jeg skal ha to LH intercont C-cl turer i løpet av den neste uka, så det er jo greit å vite hva jeg går til. Får se om jeg ikke klarer å komme opp med den liten rapport selv.

En liten flyoversikt siden 29/7-2006..
Simplicity is the ultimate sophistication, Leonardo Da Vinci

Farmer is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2007, 08:09   #38
3tflyer
ScanFlyer Blue

Bra og detaljert rapport Tommy! Torsdag blir det TRD - CPH - BKK - USM på meg. Mulig jeg sender en rapport med vurdering av SAS C etter de samme kriterier som er brukt i Tommy's rapport så får vi se. Har Economy, men satser på oppgradering med poeng. Resten av familien(kone+datter) er i C på bonusreisebillet, så utrolig kjipt dersom jeg må sitte laaaangt bak.
3tflyer is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2007, 21:25   #39
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally posted by 3tflyer

Bra og detaljert rapport Tommy! Torsdag blir det TRD - CPH - BKK - USM på meg. Mulig jeg sender en rapport med vurdering av SAS C etter de samme kriterier som er brukt i Tommy's rapport så får vi se. Har Economy, men satser på oppgradering med poeng. Resten av familien(kone+datter) er i C på bonusreisebillet, så utrolig kjipt dersom jeg må sitte laaaangt bak.
Hadde vært hyggelig med en rapport fra deg som flyr såpass mye SAS C.

Nå er det under 2 uker til avgang til Oslo. Det er jo synd/skam/flaut at dette blir min første tur med SAS nye C. (Ikke min feil at det bare har vært gammelt ræl til Chicago helt til i det siste )
Old 08-03-2007, 04:51   #40
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Og i dag fikk jeg beskjed at det blir endringer i møteprogrammet slik at turen nå er flyttet til den 20. mars med retur den 25...

Hyggelig er det dog at en kompis av meg er på samme flyet fra Chicago. Han fyller 30 og kommer over for å feire bursdagen sammen med meg i Las Vegas helgen før.

Det blir brennevin!
Reply

Posting Rules