![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Kan hende fordi jeg har hatt uflaks, kan hende fordi jeg har hatt mer komplekse reiseruter med dem, eller kanskje fordi jeg har hatt flaks med Norwegian. Det er uansett revnende likegyldig for meg hvilken service SAS gir deg. Det som interesserer meg er hvilken service de gir meg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Men for å ta et konkret eksempel: Med Norwegian har jeg kjøpt fast track i CPH da jeg kom opp trappa og oppdaget at jeg nok kom til å få problemer med å nå det flyet... Noen trykk på telefonen og rett til høyre (eller var det venstre?). Stress borte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Da skjedde prioriteringen etter følgende opprop: "Det er ikke plass til alle, og for at dere som får plass skal komme fortet mulig hjem er det free seating. Vi fyller bare opp til det er fullt, og dere som har det travelt for forsøke å gå ombord først." ![]() Det var mildt sagt mange spisse albuer i gaten, og jeg lurer på hvordan det gikk med bagasjen til folk. Det var hverfall IKKE prioritering av hverken pris (jeg hadde full flex) eller folk som hadde forbindelse videre fra Oslo. Det var heller ikke snakk om "denied boarding"-informasjon til folk (som selskapene er pålagt å dele ut/ha tilgjengelig) - de bare så rart på meg.
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Dette må jo være kroneksempel på hvordan en slik situasjon IKKE skal løses. Til den generelle diskusjonen må jeg si meg enig med Fnate. Vi leser jo hele tiden i avisen om mennesker som er "kjosfast" og ikke får kontakt med servicemennesker hverken i skranke eller på telefon. Vi vet at DY holder prisen lav ved å bruke minimalt med penger på slike støttefunksjoner. Det er alltid en risiko for at noe går galt når en skal ut og reise. En god måte å redusere risikoen på er å fly et premium/allianseselskap. Det er ingen absolutt garanti for at en kommer til bestemmelsesstedet til forventet tid, men det øker sjansen for at det skjer. Det er en sammenheng mellom pris og kvalitet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Både SK og DY har i dag kanselleringer til Florida fra Skandinavia. Skulle vært spennende med tilbakemeldinger i etterkant om hvordan de har løst det for sine kunder, fra noen som sitter på harde fakta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Kanselleringene til Florida skyldes orkanen som er på vei inn, så ingen av selskapene klarer nok å booke om noen nå, siden alle flyselskaper (nesten) har kansellert flyvningene dit.
Må nok bare vente ut været før noe skjer for de reisende. Blir nok noen kaotiske dager for alle selskaper uansett. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har dere SAS kredittkort? Blir det mange poeng av det? Hvilket SAS-kort velger man? | gardkarlsen | Reiseforum | 17 | 28-08-2022 12:06 |
Da svarte damen at «det alltid er ekstra mye trafikk på søndager, det må dere skjønne | Gulboble | Flyforum | 1 | 28-10-2008 18:08 |
Hva er det dere "ønsker" skal skje med Norwegian ?? | BU595 | Flyforum | 16 | 27-10-2004 16:56 |