![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da takker jeg for oppmerksomheten, og håper dette er til glede for noen. Jeg skal finne ut hvor jeg skal lagre bildene slik at jeg ikke bruker for mye dataplass her neste gang, men tenkte at om dere skulle kunne se de mens de fortsatt var litt ferske, så fikk det være slik som dette.
Dette ble alstå dagens virkelig store overraskelse, og her sto den forlatt ved fraktterminalen etter at de andre store var gått. Kjempeglad for at jeg fikk se den lande ![]()
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Stilige bilder!
btw: utifra Korean og 744 ser det ut som om banen må feies, skulle nesten tro den var en C17 som tok av fra en grusbane! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Ja det er helt rått å se den avgangen. Ut av støvskyen kom det helt som forventet en av bilene til OSL som kjørte rullebanen på langs for inspeksjon, før den ble åpnet for neste fly som kom dit.
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Her var det mye lekkert ja! Må bare være enig i at DC-8 er noe av det vakreste som finnes av flymaskiner og jeg har vært så heldig å få være passasjer ombord i en noen ganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fina bilder Fellowship ! Grym start på 747 an
![]() DC 8 brukar vara lite då och då på Arlanda... Var kanske en fraktcharter på OSL? Keep up the good work ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Flyklapper
|
![]()
Knallbilder, Ole Johan! Topp aa komme hjem til noe slikt!!!
Regner med at den AIA-flighten var humanitaer.. tror ikke de kan fly annet til annet enn 'bakgaardsflyplasser' pga motorene .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjempebra bilder!!!! Likte spesielt godt DC-8 og TriStar'n da...
![]() Så bare litt pirk: Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Dette varmet paa en allerede varm soendag i vest.....selvom jeg nyter DC-8 daglig (2x) inn til BFI er det alltid artig aa se andre varianter.....du kan bare legge ut som vedlegg, vi har godt om plass....og med endringene som kommer i 2.0.1 er det ikke noe problemer.....(ser ut som jeg har klart aa faa mitt bidrag til oppgraderingen til aa fungere etter iherdig MySQL coding paa en soendag morgen......)....i ettermiddag blir det I-5 blues....maa en snartur til Portland for aa avslutte opppussingen av badet til svigers
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() I hvert fall har ElAl fått vekk de siste rester av det amerikanske flagget fra halen siden sist - bildet ovenfor av sammen fly ble tatt under Scanair-turen til AMS i 2003.
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Og var det humanitær flight så er dette m.a.o. dobbel grunn til at dette er en ankomst etter mitt hjerte! ![]() Og til LN-SSL: Ja, du har helt rett, den landet! Det er rettet opp nå, men rett skal være rett. Jeg glemte forkskjellen i min iver etter å få bilden ferdige.. ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sååå nydelig å se at L-1011 og DC-8 fortsatt flyr! Tusen takk!
Men akk, man skal vel dra ofte til ENGM for å råke på sånne sjeldne fulger.
![]() |
#33 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder fra OSL,Fellowship!DC-8 og Tristar.....
![]()
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Flotte og spennende bilder Ole Johan - du hadde flotte motiv der.....
![]() godt de gamle travere også kan komme og glede en veteran.. ![]() Hans O |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
|
![]() veldig bra! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flotte bilder dette her.
![]() PIA kommer med A310 hele Juli mnd, for så å komme tilbake med B777 fra August mnd. Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder, og det er velfortjent at du får en DC-8 rett foran nesa sånn du jobber for å bevare bildene fra FBU-epoken
![]() ![]()
![]() |
#38 |
Escaping the blue box
|
![]()
Den maskinen var nok ikke ute i noe humanitært ærend, er jeg redd. Stikkord: Guns'n'Roses........ De dro til Athen, og trengte 30 tonn med fuel...!
Maskinen er fra -69, visstnok, og registrert i Sør-Afrika. Veldig hyggelig crew ombord!
![]() |
#39 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
WOW! Dette var snadder, Ole Johan!
Både TriStar og DC-8 på samme dagen!! Sitter fin og grønn av misunnelse her nå.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Antakelig det nærmeste man kan komme til å være en sponset Scanair-fotograf! ![]() Men helt klart den beste spotterdagen jeg har hatt på lenge, ved siden av lørdag for to uker siden. Godbitene kom nok ikke helt på rekke og rad, man velger jo ut det viktigste. Men jeg må jo innrømme at det gir noen tanker å tenke på at jeg er blitt så gammel at TriStar blir klassifisert som et gammelt fly...
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mine inntrykk fra den våte lørdagen (7.juli) | GF1 | Bilder & foto | 6 | 10-07-2012 22:13 |
Airbus 340 fra lørdagen på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 23 | 14-04-2011 14:40 |
OSL-STO-FRA-MCO-FRA-OSL! NB: MANGE !! BILDER! | Speedbird | TripReports | 38 | 13-07-2008 14:51 |
Bilder Fra OSL. 30 Juni MANGE BILDER OG WINGLETS | Airbus 330 | Bilder & foto | 16 | 03-07-2008 13:18 |
Bilder fra OSL i aften og fra hans som har læretid ! | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 29-04-2007 23:28 |