![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er vel DNB og samme gjengen som tar seg av sine egne kort med Consiergetjeneste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OK. Er det noen "kvalitetsforskjell" på denne og tjenesten som leveres av Affinion / AmEx i UK/US?
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Aner ikke, har bare prøvd denne, og de har i hvertfall fått ordnet det jeg har bedt dem om. Stort sett restaurantbestillinger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, er vel stort sett restaurantbestillinger jeg også har gjort via EB AmEx Plat. kotret..
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har noen fått fotballbilletter gjennom denne tjenesten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]() Quote:
Men med en gang man skal ut av landet baserer de seg på kunnskapen til det lokale kontoret og gjør lite Research selv, noe som oppleves som tungvint, "byråkratisk" og tidkrevende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Når det gjelder spørsmålet til trådstarter har jeg brukt dem til; Billetter ved utsolgte konserter, restaurantbookinger, gjesteliste/bord på nattklubber, finne butikk med vare på lager og få holdt den av til jeg kommer samt et par generelle "anbefal restauranter i ...". Stort sett positive erfaringer, men som alt annet er du jo avhengig av hvilken agent som tar saken. Jeg innbiller meg at jeg var mer fornøyd med tjenesten for 4-5 år siden, men det kan være jeg husker feil eller at bruksmønsteret mitt har endret seg. Last edited by Sucellos; 16-07-2013 at 19:18. Reason: Rettet skrivefeil på "Affinion" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men har ikke du egen velferdsoffiser? Han har da VIP-konto på Hudson News..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fikk svar på mail etter ca. 24 timer om at de jobber med saken, og at jeg kan ringe de hvis det haster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flysitter
|
![]()
tidspunktet er neppe tilfeldig men dinside har en artikkel om consierge nå http://www.dinside.no/912571/bruk-fo...-kredittkortet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Newcomer
|
![]()
Har du eksempler? Jeg er ikke noe fornøyd med Concierge service. De skuffer gang på gang enten det kommer til bordbooking eller konsertbilletter i utlandet. I Norge fungerer det OK. Har vel ikke opplevd enda at de har klart å ordne bord til meg på et sted som jeg ikke har klart selv. Fikk akkurat tilbud om konsertbilletter i utlandet som var 100% dyrere enn dyreste stedet på "svartebørs" viagogo online.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De har forskjellige. Har brukt to andre. Det fungerer greit. De har 24 timer på seg å svare og når de lurer på noe ringer dem. Hvis du vil ha ordnet noe samme dag eller til neste dag tidlig så bør du ringe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Har du et kredittkort som del av totalkunde-pakke i banken din, kan du altså ha tilgang til tjenester du kanskje ikke bruker. Men selv om Affinion forsøker å bistå alle som tar kontakt, er det likevel ikke uvesentlig hvilket kredittkort eller hvilken bankpakke du har. – Det er bankene og kredittkortselskapene som legger føringer for hvilken service deres sluttkunder skal oppleve. De aller mest eksklusive tilbudene er det bare bankenes mest verdsatte kunder som får tilgang til, forteller Clausen. Kunne gjerne ha hatt litt mere detaljer mtp det i Norge. Fins det noe mere "exclusive" kort i Norge enn SAS Plat? Snakker ikke om utenlandske kort nå.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Newcomer
|
![]()
Bruker alltid min DnB Saga Platinum, men opplever ikke noe bedre service gjennom denne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Handelsbanken også
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1) | Robbiedeluxe | Reiseforum | 362 | 18-06-2015 20:07 |
Hvilke flyrelaterte apps benytter du deg av? | Twin Otter | Småprat | 10 | 19-05-2011 23:54 |
SAS inngaar partnerskap med verdens American Express! | Tommy777 | Flyforum | 4 | 16-02-2009 10:18 |
American Express advarer kunder om ustabilitet i SAS | Guest | Flyforum | 0 | 06-03-2006 20:45 |
Spanair til sengs med American Express | MD90 | Flyforum | 1 | 28-09-2004 10:22 |