![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Det betyr vel også at disse kommer til OSL?
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
http://www.wideroe.no/fly-i-rute/stockholm
En kjip morgen ihvertfall for både reisende og ansatte på ARN.... |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jag är 50 år och har aldrig upplevt ett värre snöoväder i Stockholm.
Bromma stängt men förvånande nog är det viss trafik på Arlanda men det är ju en sak att komma ner på banan på ARN, de riktiga problemen börjar när man skall ta sig in till stan. |
![]() |
![]() |
#24 |
Newcomer
|
![]()
Da får hvertfall de som drømmer om Emirates på OSL den oppfyllt utpå ettermiddagen
![]() Tror det også kommer en 747 cargo fra Ukraina etter hvert ![]() Er dagen og være spotter på dette. Ethiopian osv. er relativt sjeldne fugler på disse trakter ![]() Last edited by sidstar; 05-12-2012 at 11:56. |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Disse skulle vel uansett kommet, jf en tråd i spotteralerts forumet om Lady GaGa konserten i morgen?
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har det ellers vært mange diversions til OSL fra ARN i dag?
#27 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det sägs att det skall sättas upp bussa OSL-ARN nu åt en hel del bolag. Spännande att sitta på kontoret nu och se absolut nada ut genom fönstret
|
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Såhär ser det ut från mitt kontorsfönster på SAS hangaren ARN just nu (mot terminal 5):
|
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ifølge en tråd på a.net skal en de-ice bil ha kommet borti en allerede sterkt forsinker A320 fra BA, som nå må stå natten over i påvente av ny nese
|
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Denne tråden blir neppe viktig i et historisk perspektiv, men jeg syns uansett datoen bør rettes til 5/12.
#31 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det ble et par diversion i Alta i dag også. Jeg var med SK4546 nordover. Fikk beskjed om at det fint vær når vi tok av, men da vi nærmet oss fikk vi beskjed fra kapteinen om at sikten var under minimum. Vi la vel en 45 minutter i holding litt sør for Alta, før vi fikk beskjed om at vi skulle til Tromsø. Flyet satte kursen mot Tromsø, men da vi passerte Sørstraumen etter en 5-10 minutter snudde flyet 180 grader. Hadde et håp om at de likevel skulle prøve seg i Alta, men ganske snart kom beskjeden om at vi skulle til Lakselv istedenfor Tromsø. Deretter ble det buss i 2,5 time fra LKL til ALF. Jeg så Norwegian maskinen som gikk en halvtime før oss også havnet i Lakselv. Ellers var været noe spesielt. Det var klart vær fra Sørstraumen og helt inn til Alta. Kunne se både Talvik og Kåfjord godt, men det lå noen skyer/tåke/frostrøyk rett over rullebanen som gjorde det umulig å lande. Ellers var det lite passasjerer. Kun 29 stk i en 737-400 så det var god plass til alle.
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ser ud til, at snevejret også begynder at give problemer i CPH. Begyndende forsinkelser og et par omdirigeringer er status pt.
|
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk mail fra KLM der de skriver at severe weather is expected at AMS on Friday 7th, og at rebooking 6-10. desember tilbys. Informasjon på denne siden: http://www.klm.com/travel/id_en/prep...date/index.htm
Har reise via AMS denne dagen, så det kan bli spennende, eventuelt langdrygt. Noen som har mer peiling på hva som er ventet av snø, eller hvordan dårlig vær vanligvis påvirker AMS? Last edited by BGOflyer; 06-12-2012 at 23:37. |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det kommer jo helt an på hvor det snør.
På yr.no ser det mer vått ut enn snørikt. Rundt null dog, så det kan bli glatt. Hvor reiser du fra? Og selvfølgelig, hvor skal du hen?
#35 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
EDI-AMS-BGO. Prøver å finne alternativ routing, men lite kommer opp utenom tidlig på dagen...
Kanskje BMI/SAS fra EDI-CPH-BGO er et godt alternativ... |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kikket på flight disruptions påklm.no. Når de tilbyr noe sånt, er de alvorlig bekymret. Selv har jeg fri til helgen, så jeg hadde tatt en natt på klms regning, men må du hjem, velg SAS. Spørsmålet er selvfølgelig om det er noe bedre i CPH. YR sier at det vil bli dog...
#37 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da har KLM kansellert 71 flygninger for i morgen...
Både Oslo, Stavanger, Trondheim, Stockhold, København etc er berørt... De venter mye snø i AMS. Regner med det blir kaos når de gjør såpass drastiske endringer i morgendagens flygninger allerede FØR det har startet og snø. https://www.klm.com/travel/no_en/pre...date/index.htm |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
kjekt med snø. Gleder meg til den dagen OSL stnger ned p.g.a noe hvitt i luften
|
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
KLM`s morgenavgang fra KRS sto værfast pga glatt rullebane, mens alle andre avganger gikk som normalt:
http://www.fvn.no/lokalt/trafikk/KLM...k-2329241.html Flyet som skulle tatt av 06:10 kom seg først av gårde kl 14:19, mens 11:40 ankomsten diverted til SVG. Nå er en E190 satt inn på ettermiddagsflighten. Hva er problemet med f70 og glatt bane? |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Var et helvete på Düsseldorf på fredagen...
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hawaii-tråden (2013 -> ) | BSSW | Reiseforum | 60 | 10-10-2022 14:41 |
Vintervær-tråden (2015/16) | 4786e | Småprat | 198 | 28-03-2016 16:37 |
Rekordresultat for Ryanair (2012/2013) | LN-VLE | Flyforum | 24 | 01-08-2013 21:53 |
Den store Manchester tråden 2013 | flyBG | Bilder & foto | 14 | 28-02-2013 21:19 |
Bardufoss 2012-2013 | FHDU | Bilder & foto | 8 | 17-02-2013 14:56 |