![]() |
|
![]() |
#241 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Radisson Blu Nydalen.
Oppgradert ved innsjekking til Business Class rom. Ingen velkomstgave på rommet, er CC Gold Elite. |
![]() |
![]() |
#242 |
Newcomer
|
![]()
Park Inn stavanger.
oppgradering til business. CC Gold sliten hotell men i dag 600 kr billigere en det like slitne Raddison Blu atlantic som forlanger noen helt syke priser.
#243 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stavanger er en håpløs hotellby. Sist uke bodde jeg på Atlantic, måtte ut med 2400 natten for standard rom.
For å holde seg til topic: velkomstfrukt på rommet, men ingen oppgradering som CC gold. Fikk dog lekker utsikt mot dammen i 10. Etg. Rommet var rimelig 80 talls. |
![]() |
![]() |
#244 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bare for å avslutte denne threaden. Fikk fiksa det veldig lett via gold desk. Måtte ikke engang be om garantiet, fikk bare tilbud på rom med CCgold rate. Enda bedre var at vi diskuterte kort et annet radisson i samme by, men CC-agenten sa da veldig ærlig at det var ikke verdt prisen og at man bare betalte for lokalisasjon etc.
Veldig fornøyd med kundeservice! |
![]() |
![]() |
#245 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som vet om (standard) award-prisene har frokost inkludert?
|
![]() |
![]() |
#246 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Ikke gjennomgående. I Norge er det ettersom alle får frokost, men vanligvis følger Award raten samme billigste BAR rate, som stort sett ikke inkluderer frokost. Dobbelsjekk dog rate beskrivelsen i hvert tilfelle.
|
![]() |
![]() |
#247 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for kjapt svar. I de fleste ratene står det ingenting om frokost - hverken i den vanlige 'award nighten' til 50k, eller 'premium award night' til 75k. Kanskje det er forskjellig fra hotell til hotell?
|
![]() |
![]() |
#248 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vet ikke om det er jeg som misforstår eller ei, men får man ikke poeng dersom man benytter 2 for 1 tilbudet for CC Gold Elite members? Og om så, hvor lang tid har det tatt før dere eventuelt har sett noen poeng på kontoen.....
![]()
#249 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen som har erfaringer med upgrades etter booking med friends and family koden?
|
![]() |
![]() |
#251 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da kan jeg svare på mitt eget spm..
Er Gold Elite, booket via Friends&Family koden til radisson. Oppgradert til BusinessClass room, ingen velkomst på rommet men hilst på som gull i resepsjonen. |
![]() |
![]() |
#252 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
The May Fair i London (drøy uke siden)
Hadde booket et award-room for ca. 50k (mye for p(o)engene da rommene kjapt koster £300-400)! Skilte meg nok en del ut fra de mange dresskledde mennene i lobbyen siden jeg kjører en ganske casual stil (urban, ikke rufsete) når jeg reiser, og de ansatte så litt skeptiske ut. Pipa fikk heldigvis en litt annen lyd da resepsjonisten fant bookinga mi. Ble oppgradert fra et vanlig standard-rom til det beste rommet de hadde, nemlig en duplex suite som går over to etasjer. Small talken fortsatte, og misteren spurte om mine erfaringer ved de forskjellige CC-hotellene jeg har bodd på, og om jeg trives som CC-medlem. (Joda, status match er fine greier det.) Videre insisterte han på å vise meg veien til rommet (mistenker at han kanskje var litt mer interessert i meg enn å vise meg rommet...), og på å ta hånd om bagasjen min. Frokost var forøvrig inkludert i award-bookingen, i motsetning til Radisson Edwardian-hotellene i London, hvor dette ikke synes å være tilfellet. Oppsummert: flott hotell, imponerende frokost-buffét, bra anerkjennelse av CC-status (dog ingen welcome gift, men med oppgradering til toetasjers suite skal man ikke klage), og ansatte som viste 'professional discretion'. Hva gjelder treningsstudioet sitt budsjett ble nok mer brukt på design enn funksjonelt utstyr, men det får vel bare være. Mistenker at frivekter og pullup-stenger ikke er noe som brukes så flittig av stressede dressmenn på dagstur. ![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men min erfaring er at topphotellene til Radisson som regel har god kontroll på dette. Feks hadde jeg to netter på Radisson Copenhagen i desember og fikk klar beskjed ved ankomst om at gullstatusen min ikke gjaldt siden jeg bodde på en FF rate. Mens jeg har bodd på Radisson i Bergen på FF rate og fått full gull oppmerksomhet. Så regelen er å forvente ingen ekstra oppmerksomhet på FF rate, og heller bli positivt overrasket hvis de ikke kan reglene. ![]()
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
|
![]() |
![]() |
#254 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
The Mayfair er egentlig et Radisson Edwarfian såvidt jeg har forstått, men litt for fancy til å kunne kalles det. Kan frokosten henge sammen med oppgraderingen?
|
![]() |
![]() |
#256 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er Gold Elite og skal finne meg hotell i Frankrike nå.
Hvor finner jeg koder som bør brukes for å gi best pris? Er det andre steder det lønner seg å sjekke? Eller bør jeg gjøre det direkte via clubcarlson.com?? |
![]() |
![]() |
#257 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#258 |
Amatør
|
![]()
Litt OT, men er det ikke slik at man får rabatt på Fridays om man er CC Elite Gold?
|
![]() |
![]() |
#259 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ble slutt på det i fjor, iallfall i Norge.
|
![]() |
![]() |
#260 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fikk også samme svaret på tur i statene, så er nok slutt på den dessverre.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |