![]() |
|
![]() |
#201 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er vel nå? gratis øl/vin også i Plus innenlands ??? Var en kabinansatt som nevnte det til han på 2C i går da jeg fløy...
![]() |
#203 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ja, det er gratis alkohol innenlands - men det er jo et problem at det ikke er noe annet enn snacks og drikke på de lengste innenriksrutene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ja, de har for en gangs skyld prøvd å forenkle tilbudet om bord ved å dele inn i innenfor Norden og utenfor Norden. I utgangspunktet fint med en slik tydeliggjøring, men på den andre siden helt håpløst på lange distanser innen Norden. De sparer vel en del på å ikke tilby noe "fersk" mat innen Norden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Måtte betale for vin nr 2 på trd-bgo i går, mens jeg på trd-cph flighten for 2 uker siden fikk 3 flasker og det var ikke noe problem.
Flyvertinnen sa at det kun var en enhet man fikk i pluss. Noen som har fått mer enn en enhet innenlands? |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det får stå for hennes regning. Det står ingen steder om begrensninger. Jeg hadde klaget.
![]() |
#209 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
På andre enden av drikke-skalaen: Har sas justert bort det å få vatn igjen no? Bad om vatn til gutungen på tur frå OSL i dag. Fekk beskjed om at dei sel flasker. Sa at vi berre treng litt, og fekk ein skvett likevel uten større diskusjon. Spørsmålet kom også på rada bak meg, og flyvertinna sa at ein sel flasker. Korleis det enda fekk eg ikkje med meg. Fekk vatn uten kommentar i jula i allefall. (Vil berre ha svar på spørsmålet mitt, ikkje resten av den gamle diskusjon. Det var sløvt av oss å gløyme å fylle på flaska hans før vi gjekk ombord).
![]() |
#210 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
På OSL-BRU sist helg fikk Plus flaske gratis når vi spurte, mens Go fikk gratis glass eller måtte betale for flaske
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Rakettforskar
|
![]()
Så lenge det er praksisen et det jo greit. Litt kjedeleg å få kommentaren om at "vi sel flasker" slik at ein kjenner seg snyltere...
![]() |
#213 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ja, det virker som det er et eller annet i den internekommunikasjonen som svikter da servicekonseptet iblant varierer med crewet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]()
BCN-ARN i dag i Plus:
Skriver som mange andre gang under på at jeg har blitt servert verdens verste såkalte tunfisksalat; trodde ikke de brukte MUK fra tunfisk? Tok en wrap som erstatning, men den var bunnfrossen i midten og lunken utenpå. Påpekte dette og ba om en ny, de skulle varme den, glemte naturlig nok å gi meg erstatningswrapen og da jeg påpekte dette var de utsolgt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tunfisksalaten er døden, wrap som er kald inni virker som å være vanlig.
Å få noe ordentlig å spise er vel mer verdt enn alkoholen på litt lengre turer både innenriks/utenriks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som har erfaringer om ettermiddagsmåltidet på Europa (fra kl. 16) tilbys resten av dagen, eller om det etter et gitt klokkeslett kun er valg fra menyen som gjelder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ble mindre entusiastisk når flere har fått servert tunfisksalat på pluss, noe som jeg ikke spiser...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nettopp ankommet fra BCN i pluss. Tunfisksalat ble delt ut uten forespørsel. Jeg ba pent om man kunne få noe annet, og etter litt nøling fikk jeg wrap istedet. De sliter tydeligvis med å bli kvitt tunfisken. ..Ikke rart..den så ikke fristende ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg mener nå at noe slikt ikke skal være problem , man må da ordne to alternativ til folk ikke alle liker det samme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Rakettforskar
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |