God fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det nærmer seg morgen i Norge. Starter morgendagen (fredag) med kirkebesøk i anledning min kollega og venn som skal begraves hjemme i Norge om noen timer... Ellers blir det en tur til Seatac for å hente svigerinnen min som kommer med CO fra Argentina. Ha en fin fredag og en god helg!

Replying to Topic 'God fredag morgen...'

God aften/morgen fra Alexandria, La, Her er flight nummer tre ekspedert og neste (og siste) ankomst er klokken 0525. Kjoereturen tilbake til hotellet gaar gjennom bayou'en og musikken til Henning Kvitnes er riktig saa passende til stemningen.

Det er rundt 20 varme, lummert og skyet. Forhaapentligvis holder det seg toert til jeg reiser hjem.

God morgen fra en regntung tigerstad. Det høljer ned utafor. Men hva gjør vel det så lenge en blir kvitt snøen. ett par plussgrader er det også :)

Tidligvakt på en fredag er kjekt igrunn. kommer tidlig hjem og kan få sparka igang helgen :D

Kos dere folkens :)

God morgen fra Alta.

Kaldt i avdeling nord i dag. Gradestokken viser -19 grader så ikke mye vår og sommer her. Ellers går dagen til møter og tannlegebesøk for tvillingene. Er første gang dem skal til tannlegen så det blir jo litt spennende.

God natt fra New York, klokken naermer seg 12.40 og da er det paa tide aa komme seg i seng!

God morgen fra Kristiansand!
De USA baserte holder på å gjøre om tråden til en god natt tråd istedet for en god morgen tråd! tsk tsk!:naughty: Akk ja!

Her i Kristiansand er det virkelig en god morgen! Om få timer bærer det i vei til Kjevik og starten på årets begivenhet på feriefronten. Og ikke mange timer til så sitter jeg i 2 etg på TG s 951 til BKK og nyter et glass champagne eller 3. Slett ikke å forakte!

Ha en fin dag dere også!!

BF:cool2

God morgon frå eit solfyllt Ørsta! Ikkje ei sky på himmelen, og alt er berre lekkert. Dagen gjeng med til å passe prinsessa, og på eftran reiser eg til Molde, skal på dommarsamling. Får diverre ikkje ta fly..:p Ha ei betre helg folkens!!:nor

God fredag fra Drammen. Nå har det omsider blitt oppholdsvær og noen skarve plussgrader.

Ellers kom kjøkkeninnredingen i går ettermiddag, og i dag setter unge lovende i gang med å skru sammen skrogene. Håper på at mesteparten av skrogene er montert opp i løpet av helgen...

Da var klokken kvart over syv her i AEX. Siste fly er sendt tomt avgaarde med destinasjon O'Hare istedet for Indy, som var planlagt. Slapp heldigvis aa bringe dem nyheten mens de var paa bakken - var nok en del sure tryner ombord da de fikk beskjed. :smokin

Var en dust som hadde paa tyverialarmen paa bilen sin i natt - den gikk av omtrent to ganger i timen hele natten ... hadde mest lyst til aa ta en slegge og knuse dritten. Hoerte noe radioprating utenfor ved tretiden - regner med at det var purken. Det hjalp imislerting ingenting ...

Naa er det tid for en dusj og litt avslapping foer ASA tar meg tilbake til ATL.

God morgon frå Connecticut. Endeleg vår her i New England. Vermeldinga seier sol og + 20c. Ha ei god helg.

og idag er man utskremt medarberid i Vardø.. har vært her ute siden kl 1030 i dag.. er ferdig 2130 så da blir det å suse hjemover til gode gamle Vadsø :)

SOla skinner nu her på Svartnes og inne sitter man å venter på Incontact telefoner..

til helga er det NM i Vadsø så bllir vel å ta seg en liten tur opp dit å titte i morra.. neste helg er VM-runde i snøkiteing i Vadsø samt Yukigassen (snøballkastning) i vardø..

Back