![]() |
|
![]() |
#321 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Jeg hadde mitt første gullopphold siste uka i mai og fikk gullkortet i går. |
|
![]() |
![]() |
#322 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
Poengene i etterkant blir riktig. |
|
![]() |
![]() |
#323 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er gull ja, gygrid. Så blir 50% bonus itillegg ja. Liker deeet :P
Gullkortet mitt kom i posten ca 1mnd etter jeg foretok en statusmatch. |
![]() |
![]() |
#324 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Første bolk har kommet, men har et spørsmål:
Jul 04 2013 Earn Hotellopphold - Jun 28 2013 Til Jun 30 2013 - Radisson Blu Hotel Lietuva, Vilnius. 24 279 Room Points 7 230 Food and Beverage Points 956 Promotion Points - Online Booking Bonus Points 2 000 Promotion Points - Two Nights 10,000 Points 2013 10 000 Room Points - Gold 50% Bonus 3 615 Food and Beverage Points - Gold 50% Bonus 478 Ser greit ut, men lurer litt på hvor det blir av poengene for de 2 nettene før denne. De har et eget bookingnr, men de ble jo utført før denne så den burde vel kommet først? |
![]() |
![]() |
#325 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#326 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Totalsummen var 373 euro for 4 netter. (3 + 1 som var gratis)
Så det mangler en god del poeng der. Både 2000 for reservasjon bestil via Clubcarlson, og en god del tusen for selve overnattingene/50% gullbonus.. Ifølge mine beregninger så mangler det vel 3700 poeng + 2000 + (10000, hvis jeg er heeeldig).. Last edited by thoves; 06-07-2013 at 00:10. |
![]() |
![]() |
#327 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Send en epost til kundeservice hvis ikke poengene er inne om ti dager. |
|
![]() |
![]() |
#328 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tester ut Royal Garden i Trondheim. Litt byggeplass, men det er vel egentlig på tide at de pusser opp litt. Betalte 10000 poeng + 495 kr for en natt, ble oppgradert til junior suite og fikk sen utsjekk når jeg ba om det. Delbetaling av rom med poeng må vel være beste bruk av poeng om dagen.
Ingen av de to TVene i suiten virker og internett er i beste fall ustabilt. Uten at jeg har orket å klage på noen av delene. Hadde jeg endt opp med ordinært rom og opplevd det samme, hadde jeg nok ikke vært veldig fornøyd - nå syns jeg at jeg fikk mye for pengene (og poengene). |
![]() |
![]() |
#329 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#330 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har en upcoming overnatting på Radisson BLU på OSL senere i juli for en natt.
Siden junior skal være med på moroa så tok jeg en telefon for å høre om det var plass til sprinkelseng på standardrommet jeg hadde booket. Etter litt trykking på tastaturet i andre enden fikk jeg beskjed om at de oppgraderte meg direkte til Business Class rom siden jeg var Gold og at det der var garantert plass til sprinkelsengen som de skulle få husøkonomen til å fikse for oss ![]()
#331 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finnes det en kjapp oversikt over hvor mange prosent av prisen man må betale ved bruk av "points+cash" eller må man bare sjekke ved å gjøre en dummy-booking?
Skulle helst sett at det var en oversikt a'la: 10000 + ?? % av prisen 20000 + ?? % av prisen |
![]() |
![]() |
#332 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Avslaget er så vidt jeg har sett alltid 40% av best available rate, som ikke alltid er billigst, ref forhåpsbetalt rater, stay 3 get 15% off, 2 for 1 etc. |
|
![]() |
![]() |
#333 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Har for ikke lenge siden Matchet EBG til Gull Club Carlson.
har flere bestillinger på CC hoteller men ikke via deres hjemmeside, har bla bestilt via Hotels.com og Coop, vil jeg med gullkort få kreditert poeng for disse overnattingene eventuelt bli tilbudt oppgradering? |
![]() |
![]() |
#334 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mener at 3rd party bookinger hverken gir poeng eller oppgradering. Correct me if I'm wrong.
|
![]() |
![]() |
#335 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
All members earn an online booking bonus when booking reservations online at clubcarlson.com or any Carlson Hotels brand website (the number of bonus Gold Points varies based on membership tier status) and receive free Internet at Radisson Blu, Radisson®, Park Plaza®, Park Inn by Radisson, and Country Inns and Suites By CarlsonSM hotels worldwide (includes basic service only, certain hotels may charge for premium service). For online booking bonus, regular eligibility rate rules apply and will not be awarded for reservations made through a third-party reservation site or for redemption stays. Bonus points are credited after the stay is completed.
Ineligible Room Rates and other exclusions include: employee rates, family and friend rates, airline crew rates, travel agent rates, hotel employee rates, room rates that are billed on a master bill, tour operator rates, wholesaler rates, or rates booked through online travel companies or other third parties, including but not limited to, Booking.com, Hotwire, Hotels.com, Expedia, Orbitz, Priceline, Travelocity, etc., as well as rooms booked through any other third parties online that require pre-payment. Complimentary rooms, including but not limited to rooms booked as Award Night stays, or stays involving other gift certificate or free night vouchers are also excluded. Last edited by C-klasse; 08-07-2013 at 22:14. |
![]() |
![]() |
#336 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har iallefall fått poeng de gangene VIA har booket rom til meg. Bare fått de til å legge inn kortet ved innsjekk.
|
![]() |
![]() |
#337 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis VIA booker betaler du VIA eller hotellet direkte?
|
![]() |
![]() |
#338 |
Lurker
|
![]()
Mener tradisjonelle reisebyråer (via/bennett/etc) ikke anses som 3rd party i samme skala som booking.com med min begrensede erfaring. Er forsåvidt fornuftig dersom polycien er slik. (De som booker via reisebyrå får man ikke over på egen løsning åkke som uansett).
|
![]() |
![]() |
#339 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker for svar, chrisljo.
Club Carlson har jo prisgaranti, så hvorfor bruke tredjepartibyråer? |
![]() |
![]() |
#340 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Du er vanlig forbruker og vet ikke hvordan lojalitetsprogram fungerer. Du finner en steike god forhåndsbetalt pris et annet sted og tar ikke sjansen på at Club Carlson godkjenner ditt BRG claim. Du bor sjelden på Club Carlson og har bedre nytte av Hotels.com WelcomeReward. Og en bonusgrunn: Du bestilte via Hotwire eller Priceline. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |