![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kult! Den iskremen er bare grisegod!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enda mer amerikansk der, altså. Synd når vi har Kulinaris, som jeg synes lager langt bedre iskrem og sorbet, men de har vel ikke råd til en slik plassering. Dessuten er det vel et tilbud til barn og ugdommer, og de tiltrekkes nok mer mot B&J og Starbucks enn Kulinaris og Kaffebrenneriet.
Mvh Sur gammal gourmetmann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Sa noen noe om "The vermonster" kommer til OSL ?
Vel.. jeg for min del står nok over den.. en med pinglemage har ikke nubb å få ned noe sånt.. Men er sikkert noen som tar utfordringen.. Og for de som lurer på hva "The Vermonster" er.. "The Vermomster is a Ben & Jerry's giant 40 dollar hot fudge sundae that consists of twenty scoops of ice cream (which is roughly four and a half pounds), three cookies, four bananas, one brownie, four ladles of hot fudge, ten scoops of peanuts, three scoops of sprinkles, three scoops of M&Ms, and a whole lot of whip cream. In total, it weighs six to seven pounds." og inneholder mellom 7 og 8000 kcal..
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skjønner ikke helt misnøyen din AirbusTrond. Jeg er selv en stor fan av Kulinaris, og vil kanskje gå så langt som til å si at de produserer den beste sjokoladeisen jeg har smakt, men Ben & Jerry's er også veldig bra, med morsomme kombinasjoner og høy kvalitet.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har ikke smakt så mye B&J, men det har vært bra nok, ja. Bare synes det er litt synd at man ikke prøver å få inn en vel så bra norsk aktør på en så sentral "kulturinstitusjon" som landets hovedflyplass er. Men jeg forstår jo at det er markedskreftene som styrer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Middagen i morgen er sikret
![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hvem lager B&J her i landet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
kult
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Apropos Kulinaris så er det fullt mulig å kjøpe 4,5 litere
![]() Fikk tak i dette via Ultra på Bryn (Oslo) i forbindelse med dåpsselskapet til Sparkende Foting. 4,5 liter kokos sorbét og 4,5 liter mango sorbét fikk bein å gå på. Billigere enn å kjøpe disse små 0,5 literne i frysedisken. Fikk 4,5 liter for 350 kr via Ultra. 0,5 liter koster vel vanligvis et sted mellom 65 og 70 kr. Trumfbonus får man også ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Serveres fortsatt B&J som dessert på SAS C til USA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da må man velge mellom Frappuchino eller B&J på tur i sommer da. Eller kanskje Frappuchino før security, og så en is til dessert etter Security. Mulighetene er mange
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Her kan man planlegge besøket litt:
http://www.benjerry.com/scoop-shops
![]() |
#17 |
evig optimist
|
![]()
vær så snill og ikke forkort navnet, det blir helt gæærnt i hue når jeg leser haha.. usj, det er fredag, skitt au
![]() |
#18 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
B&J er skuffende dårlig!
Både Diplom-Is og Möwenpick er MYE bedre, og glem ikke den danske Paradis. Det er den desidert beste isen jeg har smakt (og jeg har spist MYE is i mange land)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå er det vel ikke kvaliteten på iskremen som er Ben & Jerrys sterke kort, men de spennende smakskombinasjonene de har. Jeg elsker for eksempel Cookie Dough is, noe verken Diplom-Is eller Mövenpick lager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Litt stusselig er det likevel at også OSL gradvis blir en av disse globale og pregløse flyplassene, der man blant alle Starbuks og Pizza Huts ikke aner om man er i Shangai, Chicago eller Tokyo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly & Øl / Points & Pints Oslo 27 november 2018 | Bizflyer | Flyforum | 3 | 27-11-2018 15:37 |
Dubais nye lufthavn åpner i juni | Blubird | Flyforum | 0 | 08-04-2010 10:34 |
Regjeringen åpner for mer trafikk på Moss Lufthavn Rygge | oddi | Flyforum | 3 | 02-07-2009 09:01 |