• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

LN-FHU

Superflyer
Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

Hei alle :)
Som tittelen sier er dette bare begynnende tråd om å få til noe sånt for forumister i Trondheim og dertil nærliggende områder(alle er selvsagt velkomne) :D :D :D
God mat og drikke på en spiseplass, kanskje også med en liten gaveutveksling(noe flyrelatert).

I tillegg vil jeg også oppfordre ALLE forumister om å delta, her er ingen for små,store,unge eller gamle. Vi er en fast gjeng som har møttes med ujevne mellomrom, men denne gangen ønsker vi alle sammen å få med så mange som mulig.

Så - kom med forslag til plass,tid(desember-januar-februar) eller hvilket som helst forslag egentlig........myldre ivei :) :) :)

By popular demand har jeg satt opp mange alternativer. Utelukkende en dag er valgt, og jeg følger gjerne forslaget om Ai Suma.

Link her :
http://www.doodle.com/9r6tte5mybdcyu8f

Last edited by a moderator:
Re: Idemyldring "julebord/årstreff" i Trondheim

Jeg er med så klart :)
Tro om det kanskje blir best å ta det i slutten av januar, kaaanskje starten på februar - kan vel kanskje være småvanskelig å få ok lokale før den tid?

Så kan man kanskje heller ta en førjulspils i desember?

njaaa..... eg stemmer for tidlig i Januar, men det er bare fordi eg skal flytte i slutten av Januar ;)

Er med på førjulspils i desember! :)

Jeg er med så lenge jeg har fri fra jobben...

Jeg er med - kanskje vi skulle treffes en fredag da?

Men er det noen som har forslag til sted ? Håpet er jo å få med flere, kanskje noen som kan sette opp en liste med alternativer ? Trenger også å vite litt om hva folk synes er et akseptabelt pristak pr person....? 100 kr...400 kr.... .600 kr....? :) :) :)

Om det er noen som har spørsmål til dette, så ta gjerne kontakt via PM :)

Pris: 400,- (kan gå høgare, men syns det er greit utg.pkt.)
Plass: Ai Suma?

Pris: 400,- (kan gå høgare, men syns det er greit utg.pkt.)
Plass: Ai Suma?

400 høres bra ut ja.
Graffi?

400,- kan være et greiit utgangspunkt - Ai Suma vil være mitt førstevalg, men jeg skal ikke sette meg på bakbeina om det skulle være større stemning for Graffi! :p

By popular demand :D :D :D har jeg satt opp mange alternativer. Utelukkende en dag er valgt, og jeg følger gjerne forslaget om Ai Suma.

Link her :
http://www.doodle.com/9r6tte5mybdcyu8f

Om noen er uenig så send meg en PM eller ikke......;) for meg er det gjerne all in på budsjett..... :drink

Jeg kan både 1900 og 1930 de dagene jeg krysset :P

Jeg kan både 1900 og 1930 de dagene jeg krysset :P

Sorry folks - satte opp 2 tidspunkt på dagene. Endret pollen nå, og det er kun et tidsalternativ. Dette for å unngå at det blir rotete...:D

Jeg har også stemt - ser ut som om de to første dagene utpeker seg så langt.
Kom igjen folkens, det er vel flere som vil være med :)

Da har også jeg stemt. :D:D:D

Back