• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tidlig morgen...

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Joda, jetlag. Driver med litt kontorarbeid...CO leverte inn i går med den eneste ( ?? ) CO 138 i sommer . En time forsinket fra EWR siden teknisk på den vi skulle ha. De byttet visst
med en som kom fra LHR sent på kvelden.

Hagen trenger mye arbeid etter
all regn.. Greit for meg som har hjemmekontor og lavsesong i jobben..;):lol:

Ha en fabelaktig dag alle sammen...

Riktig god morgen fra Chiang Mai, Thailand og Rati Lanna Riverside Resort & Spa. Ser ut til å bli en fin dag, med litt sightseeing samt tempel besøk med frøkna og familien. En strålende god dag ønskes forumistene og andre!

P1020431.jpg

Velkommen hjem SQ777. :D Her er det også tidlig oppe, nærmere bestemt kl 0400. Airportstandby til kl 10 venter, men da er det fortsatt mye igjen av dagen :D

Mornings fra Oslo. Tidlig på idag, og allerede kommet meg på jobb. Et par eksterne møter senere idag, og en løpetur i kveld.

God kveld fra San Diego. Nå skal undertegnede snart hoppe i loppekassen. I morgen venter en biltur til Vegas. Det blir noen dager i Vegas før turen går videre til San Francisco. Kommer hjem i slutten av måneden, da kommer trip report fra både SK Biz, UA Domestic first og noe annet snacks.

Ha en fortryllende dag!

God morgen fra Tromsø havneområde, hvor jeg sitter på jobb og sysler med seismikktolkning :) Tenk det, sitter på *jobb* og tolker seismikk. Tjener faktisk penger på det jeg synes er morsomt å gjøre!

Nå er det straks lunch, så litt fri internettsjekking og mailsjekking er på gang.

Håper alle har en fin dag, på arbeid eller på ferie ;)

Her i Sør-Øst Asia har man ligget i vannmarinade i poolen i noen timer. Sola har endelig begynt å titte frem etter mye regnvær de siste dagene. Måtte det bare fortsette!

Nå skal man straks begi seg hjem til en kamerat som har invitert på middag. Blir vel noen glass i kveld også, tipper jeg!

Ha en fin dag dere andre også!

BF:cool2

Goooood morgen godfolk!

Life's good. Sove lenge og bare daffe gjennom dagen. Er ikke feil dette.

Vel. Ha en fin dag forumister :)

God formiddag fra Lysaker. her har teknologen måttet lage noen rapporter i Excel :o Ellers nok å henge fingrene i her utefor excel-arket også. Ha en fin dag.

Hallo fra Tananger

Dagens motto: Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne...

Lunsjen ferdig, kake fikk vi idag... :drunk:

Senere så blir det å kjøre noen til flyplassen før planen er å ikke gjøre en dritt...

Hæv a nais vån

Skvættmiddag fra New York!
Døgnrytmen er helt ute å sykler, man sovner såvidt ved midnatt og man våkner seinest sju, sånt blir man gærn i skallen av!
Det tegner til nok en flott dag, enn så lenge. Dagen idag går med til frokost, sykkeltur #2 rundt Central Park også må jeg på en eller annen måte få tak i en iPad2 til en "DY-2p-kollega" hjemme :drunk:

Nei, tid for å bevege seg mot 7th ave 58th street for frokost.

også må jeg på en eller annen måte få tak i en iPad2 til en "DY-2p-kollega" hjemme.

Har hørt det skal finnes en butikk kalt "Apple Store", der de selger sånt. Prøv der ^_^

G'ettermiddag fra FedEx. Godt i gang med andre dagen etter ferie, og det har gått greit. T-59 til neste ferie, så vi teller ned ;)

God tirsdag ønskes :)

God ettermiddag fra Oest-Afrika. Som hos BF saa virker det som om solen naa er paa vei fram etter et par dager med sky/smaa-regn. Faar stikke en tur paa fotballbanen etterpaa og se om jeg ser noe til det lille fjellet som ligger rett borti her. Ellers har man nok en gang kjoert med buss paa et sted jeg ikke visste at busser kunne kjoere.

G'ettermiddag fra det dype sør. Her er man i full gang med arbeidsdagen, og i tillegg har jeg booket fire billetter til Seattle med Delta til den nette sum av 40 daler - pluss en hel haug med Skymiles. Men ferie skal det bli ihvertfall - vi har leid et hus på Bainbridge Island for en uke.

Delta har forøvrig 50% bonussalg på Skymiles hvis noen skulle trenge påfyll ...

34 varme ute og det har ikke gitt seg ennå og etterhvert blir det vel litt bommelibom også ..

G'ettermiddag fra det dype sør. Her er man i full gang med arbeidsdagen, og i tillegg har jeg booket fire billetter til Seattle med Delta til den nette sum av 40 daler - pluss en hel haug med Skymiles. Men ferie skal det bli ihvertfall - vi har leid et hus på Bainbridge Island for en uke.

Delta har forøvrig 50% bonussalg på Skymiles hvis noen skulle trenge påfyll ...

34 varme ute og det har ikke gitt seg ennå og etterhvert blir det vel litt bommelibom også ..

Manzanita Bay blir aldri feil det....:-) hører jeg Streamliner Diner, Blackbird Bakery og en aldri så liten tur på terrassen til the Harbour Public House ?
Sen kveld i Mahogny stuen - så er en klar for en tur via Cardinal til Bevare meg vel før kvelden på Myhrengaarden - en god kveld i St.Avanger

Manzanita Bay blir aldri feil det....:-) hører jeg Streamliner Diner, Blackbird Bakery og en aldri så liten tur på terrassen til the Harbour Public House ?

Det blir nok all of the above - og jeg har rekvirert bilen for en full dag med spottersafari på fastlandet ... :cool:

Back