Tankbiler på Gardermoen

• Thread starter Thread starter SBT
  • Start date Start date

SBT

ScanFlyer Silver
Medlem
Tankbiler på Gardermoen

Torsdag 4. mai reiste jeg med SK til HAU kl 0810. Jeg syntes det var merkelig at flymaskinen ble tanket opp av en vanlig tankbil. Jeg tror det var gate 16 vi resite fra. Jeg så også at maskinen ved nabogaten ( 14?) ble tanket opp samtidig av en annen tankbil. Har det underjordiske tanksystemet sviktet?

Re: Tankbiler på Gardermoen

Vedlikehold og utvikling er to ord som passer inn - det må gjøres, selv på Gardermoen. Bakkefuelen fra gate 14 tom 32 er U/S noen uker i Mai og derfor fylles det drivstoff med tankbil.

Vedlikehold og utvikling er to ord som passer inn - det må gjøres, selv på Gardermoen. Bakkefuelen fra gate 14 tom 32 er U/S noen uker i Mai og derfor fylles det drivstoff med tankbil.
Litt OT kanskje, men ordet vedlikehold er jo forsøkt fjernet fra ordboken i mange år i det offentlige Norge, å det er ikke rart at folk lurer..

Fuelling på nordsiden av innlandssiden av terminalen skjer ikke fordi at fuelling i bakken er u/s , men tvert i mot fordi det gjøres flere forberedende tiltak i forkant av T2 utbyggingen :)

Fuelling på nordsiden av innlandssiden av terminalen skjer ikke fordi at fuelling i bakken er u/s , men tvert i mot fordi det gjøres flere forberedende tiltak i forkant av T2 utbyggingen :)

Fueling er u/s. Unserviceble betyr i grunn bare at det ikke kan brukesog behøver ikke å bety at det er ødelagt. Men det blir litt flisespikeri kanskje.
Men hvis det må skiftes rør, betyr det at de må grave på tarmac? Blir noen gater stengt av i den forbindelse?

Back