God onsdag

Og her i Chicago skinner solen. Er straks paa vei ned til sentrum for aa spise lunch med den beryktede core Captain.

Neida, her sitter jeg da i sete 1F ombord i RCW på vei hjem. Virker være på rute også. Litt interesant riktignok at maskinen har parkert på tvers av oppstillingsplassene på KRS. Har reist herfra i dårlig vær før, men akurat den varianten er ny

RCW- Går denne maskinen i det hele tatt utenfor Norge? Mandag reiste jeg OSL - BGO med denne maskinen, og jaggu var det ikke samme maskin tilbake på tirsdag.

Tjahaja.. Saa det ble ikke Boston Blackies paa undertegnede og Capt. FBU forever i dag..

Doerene var stengt og jeg har aapenbart ikke fulgt med i timen, hele kjeden har gaatt paa raev.. Og eierne i foederalt fengsel. Siste gang jeg var innom var i september, ser ut til at siste avdeling stengte maaneden etter. Saa Stein, vi maa finne en ny Scanair burgerjoint...

http://archive.chicagobreakingnews.com/2010/03/restaurant-owners-charged-in-18-million-scheme.html

Lunch ble det uansett, italiensk paa coco pazzo

Jø og fyse. Visst var stedet stengt, ja! Men, men...å finne et nytt burgersted bør ikke være uoverkommelig for to som oss, Tommy!

Back