• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LCC QuiZ

Du fikk 15 rette av 16 mulige. Gratulerer, meget bra. Du kan mye om lavprisselskapene

15 av 16 her også, og den jeg røk på stemmer ikke svaralternativene på. Jaja, for vel si meg fornøyd likevel.

15/16:)

8. Hvilket flyselskap har en flåte med en gjennomsnittsalder på mellom tre og fire år?
Her faller både Ryanair og WizzAir inn. Litt dårlig research på denne her, ja..

Marginalt... :)
http://www.airfleets.net/flottecie/Norwegian Air Shuttle.htm

(Forøvrig 14/16 på meg, klarte ikke flyplassen med størst vekst da jeg alltid blander torp og rygge sammen, ei heller hvor mange LAND norwegian flyr mellom... Det ble ren gjetning. Ellers vil jeg frabes å sees på som en flynerd, jeg tenker logisk på mange av disse spørsmålene. Har jeg sett bilder fra Flesland med det flyselskapet her inne? Hvis ikke så finnes det definitivt ikke på den flyplassen :p )

14 av 16 gitt, men sykt flaut å bomme på busy bee-spørsmålet...*gremme-meg*. Nesten så jeg ikke tør å skrive det engang...

16 av 16! Men det var takket være en 50/50 gamling på hvilket flysellskap som hadde gj.sn på 3-4år. Resten var rimeling greit.

15/16
Svaret på spørgsmålet om er jo ikke helt korrekt...
Det bliver jo spurgt om EasyJet flyver på Norge, og det gør de ikke....så sopørgsmålet er vel forkert stillet
hilsen
Ole

14 av 16 her og....Men si meg, Wizz Air er da vitterlig et polsk selskap, men med flyflåten registrert i Ungarn? Eller husker jeg heeeelt feil?

15 av 16.
Bommet på det lettkledde flyvertinnene... de var rimelige påkledde sist gang jeg fløy med dem:colgate:

16/16, men det var gissningar på antal länder som gick in. Likaså antog jag att det var Ryanair som hade 3-4 år gammal flotta.
Men resten har jag lärt mig här på scanair.no, speciellt det om Norwegian....

Back