Samarbeidet mellom Dy og hurtigruten i TOS (Splitta frå AES-LON med DY-tråden)

Re: Samarbeidet mellom Dy og hurtigruten i TOS (Splitta frå AES-LON med DY-tråden)

Tidligere var slingene OSL-TOS-London-OSL (individ 1), og OSL-London-TOS-OSL (individ 2) - det var iallefall slik jeg ble forklart det. Jeg husker ikke om det var slik når de flyttet til LGW også. Det ble gjort noen endringer i rutetider, slik at nå tror jeg det er samme individ som flyr TOS-LGW som LGW-TOS (det var iallefall tilfellet forrige tirsdag).

I april ankom jeg fra OSL og flyet ble parkert ved den gamle terminalen, slik at alle pax måtte ut i regnet. Jeg regner med at dette var fordi flyet skulle videre til LGW, men jeg vet ikke om det ver det samme som skulle tilbake.

Re: Samarbeidet mellom Dy og hurtigruten i TOS (Splitta frå AES-LON med DY-tråden)

I fjor høst ble siste fly OSL-TOS stående over natten og fløy så TOS-LGW-TOS-OSL dagen etter (lørdag)

I fjor høst ble siste fly OSL-TOS stående over natten og fløy så TOS-LGW-TOS-OSL dagen etter (lørdag)

Jeg var ikke grundig nok i min post - jeg snakket om tirsdagen.:) På lørdagsavgangen fra TOS til LGW så stemmer det nok sikkert (siden det er avgang 06.50 eller noe slikt). For alt jeg vet er det samme maskin som snur på LGW og flyr tilbake til TOS 09.40. Tidligere så tror jeg også rutetidene var slik at det ikke kunne være ankommende maskin fra TOS som fløy tilbake til TOS.

Hele vinterprogrammet er ikke lagt ut enda, be patient:D Den kommer den kommer.

Fint! Når du først er igang kan du vel fikse kveldsfly fra OSL til TOS igjen også? Hadde ikke vært så dumt å ha et fly som faktisk korresponderte med de seine ankomstene fra kontinentet...

Fint! Når du først er igang kan du vel fikse kveldsfly fra OSL til TOS igjen også? Hadde ikke vært så dumt å ha et fly som faktisk korresponderte med de seine ankomstene fra kontinentet...

Bruk DY's facebook side og legg inn ditt ønske der så blir det sendt til ruteplanleggerne:D

Bruk DY's facebook side og legg inn ditt ønske der så blir det sendt til ruteplanleggerne:D

Personlig så er jeg litt bekymret for fremtiden til LGW-ruten fra Tromsø siden den enda ikke ligger ute til bestilling. La oss håpe at MD11 kan legge inn et godt ord.....:)

Personlig så er jeg litt bekymret for fremtiden til LGW-ruten fra Tromsø siden den enda ikke ligger ute til bestilling. La oss håpe at MD11 kan legge inn et godt ord.....:)

Kanskje det er fordi Kjos muligens, kanskje foretrekker å sette inn dreamliner på ruta dersom det lar seg gjøre? :P

Dristig av Hurtigruten med prøveperiode i den desiderte lavsesong. Lykkes de her bør løpet være lagt for fortsettelsen med liten risiko for å mislykkes.

Back