• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL 20.04 - SAS 330/340 (med bilder inni), Continental 767 og TUI 767

tafpl

ScanFlyer Blue
Noen av bildene lider en del av overeksponering pga. været, men det er jo ikke hverdagskost med SAS IC på OSL, så jeg måtte benytte meg av sjansen.

001_sas_a330.jpg



003_sas_a330.jpg



005_sas_a330.jpg



007_sas_a330.jpg



009_sas_a330.jpg



SE-REE - SK925 til IAD
014_sas_a330.jpg



013_sas_a330.jpg



017_sas_a330.jpg






To svensker i cockpit-en i dag, på SE-REE
037_sas_a330.jpg



Tre hyggelige damer og en mann fra den helnorske kabinbesetningen
042_sas_a330_crew.jpg
 
Last edited:
På innsiden av LN-RKH - A330
035_sas_a330.jpg



Køyer bak cockpit-en
039_sas_a330.jpg



041_sas_a330.jpg



Economy
019_sas_a330.jpg



021_sas_a330.jpg



023_sas_a330.jpg



Eco Extra
025_sas_a330.jpg



027_sas_a330.jpg



Biz(flyer)-kabinen
029_sas_a330.jpg



031_sas_a330.jpg



033_sas_a330.jpg
 
Last edited:
En utrolig flott post.

Fint med noen bilder fra innsiden, og da også innsiden av flyene.

Tusen takk for denne bildetråden:)
 
SAS borde ta tillbaka de två A343orna de slängde ut ur flottan och sätta dem på OSL-ORD och OSL-EWR. Sen flyttar de all Nordamerikansk trafik till OSL förutom ORD och EWR ifrån CPH och ARN och flytta all asientrafik till ARN och komplettera med CPH-BKK.
 
Enig som det blir sagt her, legg USA ic til OSL asia ic til ARN. Hva er argumentet for CPH?

herlige bilder :)
 
Veldig glad i det første CO-bildet, passasjerer som border via trapper, gir levende og litt nostalgisk resultat :)
 
Takk for alle tilbakemeldinger

Hvor dro 330ene og 340 fra OSL?

SE-REE (330) gikk til Washington/IAD - SK925
LN-RKH (330) gikk til New York/EWR - SK909
OY-KBC (340) gikk til Chicago/ORD - SK943

Takket være asken over København :cool2
 
Last edited:
Back
Top