SE-DYD ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #21 Originally posted by Tommy777 Rart at du ikke har sett den... Eller ihvertfall hørt den. Litt av en bråkekjerre Click to expand... Det synes jeg også- så mye som du er på OSL?
Originally posted by Tommy777 Rart at du ikke har sett den... Eller ihvertfall hørt den. Litt av en bråkekjerre Click to expand... Det synes jeg også- så mye som du er på OSL?
A amatør ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #22 Originally posted by Desk pilot Flott bilde av en anakronisme Artig å se bilde av noe annet enn A320 og B737 fra OSL. Hvor lenge skal Tupoleven fortsette å fly på Gardermoen? Click to expand... Kortest mulig håper jeg!! Vakkert fly ja, men svært trangt og ukomfortabelt i turistklasse, og selvsagt bråkete!!
Originally posted by Desk pilot Flott bilde av en anakronisme Artig å se bilde av noe annet enn A320 og B737 fra OSL. Hvor lenge skal Tupoleven fortsette å fly på Gardermoen? Click to expand... Kortest mulig håper jeg!! Vakkert fly ja, men svært trangt og ukomfortabelt i turistklasse, og selvsagt bråkete!!
SE-DYD ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #23 Men denne a- Jan? Har du sett den! Attachments ra_85638_6.jpg 154.9 KB · Views: 14 ra_85638_12.jpg 203.5 KB · Views: 14
S Speedbird ScanFlyer Gold 28 Sep 2007 #24 Originally posted by Tommy777 Rart at du ikke har sett den... Eller ihvertfall hørt den. Litt av en bråkekjerre Click to expand... Du banner i kirken også, du, kanskje? Bråk?! Det er nydelig musikk - det er som å høre Mozart live! Jeg pleier alltid å stå med en halvklam en, når den taxer forbi.....
Originally posted by Tommy777 Rart at du ikke har sett den... Eller ihvertfall hørt den. Litt av en bråkekjerre Click to expand... Du banner i kirken også, du, kanskje? Bråk?! Det er nydelig musikk - det er som å høre Mozart live! Jeg pleier alltid å stå med en halvklam en, når den taxer forbi.....
LCH78 www.lch78.net Medlem 28 Sep 2007 #25 Originally posted by Speedbird det er som å høre Mozart live! Click to expand... Trodde ikke at du var så gammel da.. at du har hørt Mozart live
Originally posted by Speedbird det er som å høre Mozart live! Click to expand... Trodde ikke at du var så gammel da.. at du har hørt Mozart live
ATC-flyradar Traveler Medlem 29 Sep 2007 #26 Etter lukta å bedømme sågikk den på ren parafin - den virker på enhver forskjørelse. Man trenger en egentlig volumknapp -når du står ved flymuseumet på 01l og den ruslett av gårde fra A1 - så bråker den uannset om det er Mozart eller en bladmotor Jan
Etter lukta å bedømme sågikk den på ren parafin - den virker på enhver forskjørelse. Man trenger en egentlig volumknapp -når du står ved flymuseumet på 01l og den ruslett av gårde fra A1 - så bråker den uannset om det er Mozart eller en bladmotor Jan