• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Proppell............

Har et plankpolert propellblad fra en CV-440 "metropolitan" stående i stua (ja, jeg er singel...), men den der har jeg ikke plass til....

-
E

Montert den på altanen, sammen med en elektromotor...., så den kunne gå sakte rundt..... -Da tenker jeg at huset (og meg...) hadde vakt oppsyn i nabolaget ja... hehe !

:-p

Flyet den propellen har sittet på C-97G 53-3816,var den siste C-97 som ble bygget.Det ble levert i 1955 da som en tanker KC-97.Senere til AeroPacifico XA-PII,flyet ble hugget i mars 2003 i Tucson Arizona.Deler fra dette flyet ble brukt på Berlin Airlift Historical Foundation sin C-97 G" 52-2718 Angel of Deliverance".Denne maskinen er en av to luftdyktige C-97 i verden.Forøvrig er begge flyene som er nevnt her i tråden (med nr) ombygde KC-97.

den godeste Frode bor jo ikke langt fra meg, men jeg tror allikevel at 15.000 og 700kg setter litt grenser

Originally posted by CK

den godeste Frode bor jo ikke langt fra meg, men jeg tror allikevel at 15.000 og 700kg setter litt grenser

Så den på Finn for et par uker siden da stod den i kr. 25.000,- !

Back