• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fjernparkering på LAX

Re: Fjernparkering på LAX

Jeg trodde det var vanlig prosedyre å "rygge" flyene inn på fjernparkering. Sjekket noen bilder på A.net og ser at det faktisk er uvanlig...
Det ser litt mer ryddig ut når nesa peker utover:-p

Det ser litt mer ryddig ut når nesa peker utover

Enig med deg ja....Synes det ser penere ut :) Men nå er jeg pettimeter og liker orden og da :colgate: det kan jo ha noe med det å gjørra :cool:

Men jeg så bl.a et bilde som Frk. Sinsen her på forumet har tatt fra LHR, der en rad med 747'er står med nesa ut....

MYYYYE PENERE da

:clap

Den AA B767 er vel denne:

http://www.airliners.net/open.file/1059747/M/

Hilsen
ole

Originally posted by ENGM RAMP

..tror det må være første bildet jeg ser hvor de fjernparkerer flyene med "rumpa" inn!

Og du er våken på jobben? Har da sett LH sin MD-11 stå parkert på den måten her på OSL. Mener til og med at jeg postet om det her, og at du svarte i den posten (men skal ikke si det for sikkert..)

Og du er våken på jobben?
:drunk: :colgate: :angry:

Frekk din slamp? ^_^

Joda jeg er VELDIG klar over LH's MD11 frakter når den stod her, men det ble gjort på grunn av problemer med hellinga på cargoplattformen, og ikke som standard prosedyre hverken på remote innland / utland eller cargo!

Det skjer ikke på noen av de stands'ene, ja om man ikke regner med slike småmygg som Benair og ambulansefly da

;)

Originally posted by ENGM RAMP

Og du er våken på jobben?
:drunk: :colgate: :angry:

Frekk din slamp? ^_^

;)

Var ikke sånn ment, da.. :(

Men jeg skjønte litt bedre hva du egentlig mente når du skrev det siste innlegget ditt..;)

Back