Glad onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Kroppen føles ikke helt på topp...fikk vel sjokk av mangel på varm, fet mat og ingen alkohol i går i tillegg treningen. Så da fortsetter vi med mindre mat, ingen alkohol og trening i dag også. Ha en bedre hvit dag...

g'onsdag! Da har jeg startet dagen, en nybrygget cappuccino i GO-koppen og jeg er klar for en dag med introkurs etc.

Dagens lille "se hva jeg fant i billedarkivet"
citybird738.jpg

Foto: Boeing

God morgen fra Bislet! Typisk nok; som det utpregede B-mennesket jeg er sliter jeg alltid med å komme meg opp når jeg skal, men når jeg endelig bevilger meg noen fridager før jeg begynner på spesialoppgaven, hva skjer da? Jo, jeg våkner klokken 6 og får ikke sove igjen...:angry:

Originally posted by EB

Kroppen føles ikke helt på topp.....

Ikke her heller.... Etter å hatt fri siden 13 desember + - et par arbeidsdager uken før jul, har unge Tommy store problemer med å fikse på døgnrytmen. Kjerringa har satt meg på slankekur etter jula og tredemølla jobber overtid på gjesterommet.

Fysj, for et blodslit. Heldigvis snart helg... :p

God morgen fra Oslo. Idag er det pakking og endel små ting som må ordnes og det blir lunsj med sjefen min fra i sommer, itillegg skal bilen vaskes....dessuten bør jeg bli kvitt forkjølelsen min før jeg reiser til Belfast imorgen. Men med tanke på at jeg idag bare er litt hes og snørrete, mens jeg igår hadde enkelte influensa symptomer går det riktig vei:D

Ja da er det snart klart for årets første arbeidsøkt. Har faktisk lavet ned litt snø over Mosjøen i dag, så det er rett så lyst og trivelig her.
Har satt meg opp på indretjeneste med klesvask og gulvvask før arbeid, så det er best jeg kommer igang...

Været målt kl 1050
- 0°
- Skiftende flau vind
- Delvis skyet, byger
- Lavtrykk

Egil

G'morgen fra Alpharetta. Her skal jeg gjennom en telekonferanse klokken 0630 foer jeg kaster meg ut i rushtrafikken ...

Hadde bryllupsdag i gaar .. tilbrakte aftenen paa fondue-restaurant og har prompet i ett sett siden ... :cool: ... oi - det kom en til, gitt!!!

Saavidt over null og pent og klart.

Det sner det sner tiddelibom... Endelig sner det i hovedstaden. Her på Ris ligger det nå allerede et par cm med sne.... JIPPI...:clap :nor :clap

Originally posted by EB

Det sner det sner tiddelibom... Endelig sner det i hovedstaden. Her på Ris ligger det nå allerede et par cm med sne.... JIPPI...:clap :nor :clap

Men i dag kan jeg sitere min datter: "nøs [=snø] borte!"

Back