• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Air France bestiller A220

Så med opptil 120 fly potensielt, er jo dette endel vekst, hvis det skal erstatte A318 og A319, som de har 51 av i dag. Som erstatter for de 33 A319 er det jo ca 1:1 kapasitetsmessig, men for de 18 A318 i flåten er det jo en god kapasitetsvekst

Ellers er jo CDG den hubben i Europa med ganske minst slot press, slik at de også kan klare øke frekvensene

Første levering allerede september 2021, så har har Airbus klart å hoste opp noen tidlige produksjons slot
 
Last edited:
Den blir vel et vanlig syn i Oslo og Bergen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Forstår det slik de planlegger 148 seter i sine, så blir en 3-seter mer enn f.eks Swiss og airBaltic, som begge har 145
 
Forstår det slik de planlegger 148 seter i sine, så blir en 3-seter mer enn f.eks Swiss og airBaltic, som begge har 145

PirkPirk, nå har AirBaltic endra så nye A220-300 som kommer har nå 149 seter, ¨altså¨ de siste 7 har fått 149 seter isteden for 145.
 
Da er Air France sin første A220 levert og på vei til Paris

6eed0aadb56077e59e84e7887f597285.jpg
 
Back
Top