God tirsdag den 26 mai

Hypern

ScanFlyer Rusty
Da var det tirsdag og her er man allerede dusjet og spist litt frokost kl 0630. Om ca 15 min så går jeg ned til banen for en dags arbeidsinnsats i Valhall så får man se hva arbeidsmengden i dag blir - jeg mistenker noe mindre enn sist uke når det ikke er todelte eksamener osv. Ser at det er norsk hovedmål i dag + en drøss yrkesfag, så det burde gå kurant.

Ha en ellers nydelig dag enten dere begynner tidlig på jobb eller ikke. Som eksamensvakt er det ikke noe som heter fleksitid så.

God morgen fra Ris. Klar for Ruter`s hvite før det blir Vy`s røde til Røros. Spent på hvor mange som skal ut med tog i dag. Ha en bra tirsdag der du er.

God morgen fra Bergen. Kontordag i normaltiden før det blir VY over fjellet til Holmestrand og buss til Horten etterpå. Første gang med tog over fjellet på mange år, så det kan bli interessant. All servering er stengt, så jeg får bunkre litt før avgang. Blir WF hjem igjen, da jeg ikke turde T/R med toget første gangen.. :)

Godmorgen på denne helt så smukke Tirsdag hvor den står på husrengøring inden næste Mandag hvor turen atter går hjem imod Aalborg ombord hos SAS her på dette smukke tidspunkt, klokken 7.47 <3

God morgen. Snart en JOGGEtur på prærien. Dagen blir så mye bedre når jentene står opp når de skal uten mas. Skikkelig frokost rakk vi også. Har en date med noe flatpakkede møbler i løpet av dagen om været ikke blir for pent.

Morn fra bortekontoret. Håper man etterhvert får lov til å reise kollektiv til jobb i rushen, for det å kjøre bil til jobb i Oslo-området er stort sett slikt generasjonen over meg driver med og mener er best. Ryktene tilsier at det er rimelig begrenset trengsel på tog om dagen

Mornings fra L1. I denne delen av toget er vel belegget knapt nok 10%. På kontoret for å kontorere litt, før det skal hjem å grilles litt, og podcastes litt. Og siden kona skal ut på vift så ser det litt dårlig ut med en LØPEtur. Ha en fin dag

Hei fra relativt hektisk hjemmekontor i dag. Andre koppen med nykvernet kaffe er snart borte og noen Teamsmøter på agendaen. Yngste arvingen er hjemme i dag så da blir det nok en tur nedover senere.

Morn fra hjemmekontoret i Groruddalen og frokost er inntatt - Evergood er i koppen og klar for å nytes.
Snakkes - første videomøte er i gang.

Jan

Morn fra OSL.
SK2304 fra KSU var rimelig full i dag. Nå venter DY530 til SVG. Greit å sponse DY litt for en gangs skyld :)

God morgen fra Gaustad og bortekontor. Var dessverre først i dag, hvilket betød at jeg måtte lage kaffe selv. Det er ikke bra. Men nå drikker jeg den, svarer på eposter og sier ting.

Elefanten har gått amok med aksjehandel om dagen, så det er mulig det er ganske mange bransjer dere bør holde dere unna fremover. Vi får se om det kommer en oppdatering i investeringstråden

Ha en fin en

Godt man har aksjer andre plasser enn Oslo Børs .. ;)

G’morgen. Sommeren er utvilsomt ankommet ettersom ‘the pattern’ er i full sving. Altså ustabilt ettermiddagsvær. Såvidt ferdig med å vanne tomatplantene da det begynte å hølje ned. Kanskje prøve å fyre opp grillen i kveld? ;)

Ny arbeidsuke i gang. Fortsatt nok å henge fingrene i. Godt å se at folk booker flybilletter igjen, selv om tidshorisonten er kort. Og det er like greit, siden SAS fortsatt ikke oppdaterer trafikkprogrammet mer enn et par uker frem i tid. Menmen .. dem om det ..

Men nå skal det bakes bondebrød før det blir en tur på dynga.

Ikke stor tro på egne bakerevner skjønner jeg :old

LOL - ikke nødvendigvis relatert vettu ...

Da er hjemmekontoret åpnet, og i dag åpner jeg 'kontorvinduet' mot Anchorage, som har omtrent samme været som meg, men antagelig en del grader kjøligere.

https://www.youtube.com/watch?v=Dc02KcIxcG4

0663c1366d92bad6ac221e597eb52839.jpg

God etttermiddag fra Stavanger. Fornøyd med egeninnsatsen i dag. Da arbeidsdagen var over hadde skrittelleren nådd 13000 skritt. Det synes jeg egentlig ikke er så dumt. Ellers så ser det ut som man har sikret seg full jobb igjen en gang ut på sommeren. Litt andre arbeidsoppgaver enn før man ble sykmeldt, men jeg tror det blir til det bedre. Tar det litt easy nå i starten likevel. Men fint å vite at en er ettertraktet.

God kveld fra FRA. Lite som skjer, glad jeg tross alt bare har 3 timer her.
LH-Jumboer parkert overalt, men også ett og annet gøy som passerer på vei til og fra, bla et par MD-11 på vei til Chicago og New York.

Attachments

• IMG_1715.jpg
    IMG_1715.jpg
    90.2 KB · Views: 151
  • IMG_1708.jpg
    IMG_1708.jpg
    76.1 KB · Views: 154
  • IMG_1723.jpg
    IMG_1723.jpg
    72.3 KB · Views: 153
  • IMG_1728.jpg
    IMG_1728.jpg
    68.5 KB · Views: 149
  • IMG_1730.jpg
    IMG_1730.jpg
    92 KB · Views: 150
Litt flere bilder fra i går. Lufthansa hadde faktisk servering ombord, en flaske vann og sandwich på OSL-FRA, bare vann på FRA-MUC. I biz så det ut til å være et fint, tiltalende måltid på begge strekk.

Attachments

• IMG_1724.jpg
    IMG_1724.jpg
    55.4 KB · Views: 20
  • IMG_1748.jpg
    IMG_1748.jpg
    42.7 KB · Views: 20
  • IMG_1742.jpg
    IMG_1742.jpg
    70.2 KB · Views: 19
  • IMG_1836.jpg
    IMG_1836.jpg
    80.8 KB · Views: 22
  • IMG_1717.jpg
    IMG_1717.jpg
    77.9 KB · Views: 20
Litt flere bilder fra i går. Lufthansa hadde faktisk servering ombord, en flaske vann og sandwich på OSL-FRA, bare vann på FRA-MUC. I biz så det ut til å være et fint, tiltalende måltid på begge strekk.

Hvordan er det med munnbind på Lufthansa (og på bakken i Tyskland)?

Hvordan er det med munnbind på Lufthansa (og på bakken i Tyskland)?

Obligatorisk på Lufthansa, anbefalt- eller påbudt i offentlige forsamlinger her i Bayern, litt usikker, og ser ut til å være litt ulikt praktisert, men mye munnbind enten på- eller rundt halsen på folk.

Back