God onsdag morgen fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra et stille hus. Snart kick-starter jeg arbeidsdagen med en Nespresso eller fire. Hjemmekontor i dag før det blir bursdags feiring for en nederlandsk 100 åring i kveld. Gleder meg til å treffe mange kjente - bursdag er alltid gøy. Ha en gøy dag du også.

God morgen fra SK 956. Frokost er servert kl 2340 Miamitid. Crewet ombord fløy ned på lørdag, og hjem tirsdag, - uvanlig langt stopp for de, men det var dessverre masse regn de to siste dagene.
Nå har de byttet crewhotell fra Marriott i Miami sentrum til south beach.

God morgen fra Stavanger. Her går det i frokost, kaffe og nyheter på tv’n.
Utpå dagen blir det en undersøkelse hos gjengen i hvite frakker før turen går til Bergen i kveld.
Ha en glitrende flott onsdag :)

God tidlig morgen fra Kolsås. Ett stykk samboer levert på stasjonen i Sandvika og et stykk splitter ny E16 prøvd ut på returen. Tilbake til sengen før det kommer en fyr for å måle de 40 år gamle vinduene våre, så man kan få seg noe nyere.

Morn fra BGO

En årlig kursdag i Værobservering må gjøres i dag.
METAR tuller man ikke med.

Fikk upgrade denied på ARN LAX. Ledige plasser i C men budet var nok for lavt. Helt som ventet.

Så blir det pakking i kveld.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Hvalstad. Pappaperm er ganske behagelig når ungen sover :)

Fornøyd er jeg også ved at jeg slipper returnere å jobbe ut oppsigelsestiden min etter permen, slik at man kan starte januar ved godt mot i ny jobb.

Vel, om ikke så lenge dukker det opp andre pappapermierende for litt sosialisering. Ha en fin dag

Morn fra ABZ loungen. Her har jeg god utsikt ovet flyplassen og meget god tid til en stressfri frokost.

Var det ikke en bok som het "Menn som hater kvinner" eller noe? Jeg konkluderer med at de har noen fjerne slektninger. Nemmelig "Menn som hater bagger". Du kjenner dem enklest igjen på de gule vestene.

Er det virkelig en så bedriten jobb å være stuer da? At man blir rasende på det som legger gunnlaget for arbeidet?

Guten morgen aus Gautad! Mer kontorering i dag, egentlig. Verken mer eller mindre.

Mest av alt vil jeg sove. Masse deilig sove

Ha en fin en

God dag fra Snillfjord. :)

Supert vær.

Her vaskes klær for full maskin, slik at kofferten kan pakkes i morgen, for noen dager på litt mer nordlige trakter sammen med det moderlige opphavet fra fredag til tirsdag. Ellers vurderes det om plenen skal få en siste frisørtime før vinteren, men da må man finne lyst til å rote frem både klipperen og trillebår.

Nåvel, valgets kvaler det.

Ha en superb en. :)

God onsdag fra jobben.

Sønnen til sjefen hadde bursdag i går. Moren hans (min sjef) bakte kake. Det ble kake igjen. Derfor spiser jeg kake på jobb i dag.

Får vurdere å jobbe litt også.

Ha en god en :)

Sliten morgen fra vestsørøst. Her har man allerede vært hos Svigerbeistet med mer uunværlige greier og samtidig smuglet inn et par sausage and egg biscuits som tilleggsnæring i tilfelle frokosten var av den sunne sorten. Heldigvis var hun ved godt mot i dag, så nå håper vi at hun etterhvert finner seg til rette.

Hjemme akkurat i tide til å lufte bikkjene før jeg gikk på vakt, så nå sitter jeg her med kaffe, en snack og Sirius XM Radio og ser hva dagen vil bringe.

Trallala ...

Back