Glad søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad søndag fra Ris

God morgen fra et grått, vått og stille Ris. Hjelper absolutt med en eller 4 kopper Nespresso. Formiddagen tilbringes sammen med andre italiofile på et motorhistorisk senter i Buskerud. Ha en morsom søndag du også.

Re: Glad søndag fra Ris

God morgen fra Mjøndalen. En liten solstråle titter igjennom den ellers grå himmelen. Stille og rolig dag i dag, lite planer, så dette regner til å bli en god søndag!

God morgen fra OSL. Her har man vært tidlig oppe for å møte to svigerinner som kommer fra Thailand med TG954. Første utenlandsturen deres, så håper alt har gått bra så langt. Ha en strålende dag til tross for gråvær på Østlandet[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Tønsberg. Slitsomt med utdrikningslag, men nå begynner paraceten å virke. Senere får jeg vel komme meg ut til resten av familien på Tjøme. Ha en fin dag

God søndag fra Odense. Både Yr og Storm melder oppholdsvær så her er det bare å finne frem paraplyen. Etter oppsamlingsheat ibyen blir det tog over linjen som var sperret av trefall i natt til Kastrup hvor jeg satser på at man fortsatt kan prøve alkoholfri Gin.

Ha en god en alle som tenker smake Gin for første gang idag.

God morgen fra Lillestrøm. :) Her er det en skikkelig lat og deilig morgen denne siste søndagen i ferien. Regnvær ute gjør at man rett og slett koser seg inne med kaffe. :) Så får man se om man får lyst på frisk luft i ettermiddag en tur. Ha en fin en! :)

Mornings fra Playa del Cura på Granka.

Her er dagens første Lollo & Bernie økt unnagjort så nå skal det snart bades og ferieres litt [emoji14]

Følger spent med på hvordan returen tilbake til OSL på onsdag vil utarte seg siden OY-VKG står syk på Arlanda. Har lagret tipstelefonene til alle norske medier og funnet fram pudderet sånn at man er klar til å posere som Grankafast om nødvendig [emoji1787]

Ha en finfin søndag!

Buenas tardes fra Córdoba som er delstatshovedstad i provinsen Córdoba i Argentina og ligger ved fjellkjeden Sierras Chicas, ca 700 km nordvest for Buenos Aires. Den har rundt 1 350 000 innbyggere, og er den nest største byen og er dessuten sentrum i Argentinas mest produktive jordbruksområdet.

Også her er det vinter nå frem til tidlig september, med en gjennomsnitt temperatur på 18 °C og 4 °C på sitt laveste. Det kan også forekomme sterke nordvestlige vinder fra fjellet som fører til "Veranito" (mini sommer) og gir temperaturer opp til 30 °C på denne tiden.

Dette er en helt annen type by en Buenos Aires, en mer industri og jordbruks by som neppe tiltrekker seg så mange turister. Byen har dog en spennende bar-gate, Belgrano, som oppleves både trendy og herlig relaxed på samme tid, med masse småbutikker, barer, og salgsboder. Faktisk et øyeblikk følte jeg at jeg var i Venice Beach LA.

Folk her virker veldig ekte og jordnære. Den unge taxi-sjåføren tok meg i hånden og ønsket meg en fin dag videre(som om vi var to brødre som skiltes før en lang reise). Riktignok hadde jeg gitt ham litt i tips, men ikke så mye ettersom vi tross alt hadde kollidert med en buss(kun sidespeilet ble smadret) og satt meg av på feil NH hotel. Men...så hva?! Det er ikke så lett å kjøre og spise sin "empanadas" samtidig!

Ha en fin søndag!

Last edited:
Back