God mandag fra DFDS

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra båten. Her nærmer vi oss Moss og er på plass i frokostbuffeten, sammen med horder av turister. I land møter kona og lillebror oss, så jeg kan dra rett på jobb. Ha en fin dag

God mandag fra jobben. Ny 5-dagersuke. Makan!

Fem uker å jobbe før tre uker ferie, og tre av de er 5-dagere. Bare å brette opp.... Nei, vent. Hadde kortermet. Både ferie- og sykdsomsavvikling her, så nok å gjøre.

Ha en god en :)

Glad mandag fra Røros. Unnagjort frokostmøte med eiere, klar for styremøte før vi avslutter med dugnad - bra start på uken:-)

God mandag fra toget. Kontordag venter. Litt kontorering før jeg og Pellefanten skal sette oss og lage spilleliste for et event senere i uken.

Hva har skjedd med @EB og @Concorde? Har dere ligget og kauka med rompa bar i 17 Mai helgen, så dere har blitt syke?

God morgen fra Bygdøy, morgenbad unnagjort på Huk før sola forsvant bak skyene, kaffe og Aftenposten konsumert på Kaffebrenneriet, så nå er det snart på tide å brette opp armene og gå i gang med selvangivelsen.

God morgen fra det Sørlandske!
Fin temperatur men overskyet.
Starter uken på kontoret før det blir et par dager i Oslo. Litt slitsomt med program hver eneste kveld denne uka kjenner jeg. Og så femdagersuke i tillegg. Skulle jo ikke vært lov....
Gleder meg til helg alt! Er det rart jeg drikker?

God tåkete morgen fra nasjonalparken. Her er det fullstendig kaos med en sjef som er surkete pga stress, siden han er ansvarlig for 1500 eksterne arbeidere som skal innom i de neste 2 ukene. Forhåpentligvis uten at noen dævver.

I mellomtiden gjemmer jeg meg vekk på kontoret og håper å unngå det verste manuelle arbeidet :p

Hepp hepp .. allerede over 25 grader .. Åpnet med en tur på gymmen før jeg hoppet i boblebadet med en kaffekopp.

Ingen spesielle planer utenom å slippe inn håndverkeren som skal male ferdig kjøkkenet og skifte ut noen råtne bord rundt på utsiden.

Back