Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-02-2019, 12:13   #21
OttoL
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,008
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Da SK slaktet bonusopptjeningen sin for 3-4 år siden var du jo ute med samme kjærlighetserklæring til British Airways, og siden har jo servicenivået hos BA bare gått en vei. Det som kommer til å skje nå er jo at akkurat det samme kommer til å skje med servicenivået hos KLM
OttoL is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2019, 12:39   #22
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,745
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Jeg har aldri likt KLM. Var platinum en periode, og status var ingen oppgradering med KLM og Air France, men ca 95% oppgradering med Northwest innenriks i USA. Av den grunn var jo flying blue veldig bra, men i Europa valgte jeg helst andre selskap.
__________________
Siden 01.01.2009
Dag Viking is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2019, 17:37   #23
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Quote:
Originally Posted by OttoL View Post
Da SK slaktet bonusopptjeningen sin for 3-4 år siden var du jo ute med samme kjærlighetserklæring til British Airways, og siden har jo servicenivået hos BA bare gått en vei. Det som kommer til å skje nå er jo at akkurat det samme kommer til å skje med servicenivået hos KLM
Mottoet er å selge aksjene, om du har noen, i KLM.

I tillegg har du rett i at alt jeg og Elefanten liker går nedenom og hjem. Men BA er på vei opp igjen faktisk. Kanskje siden vi sluttet å like dem en periode. Eneste som ikke har blitt negativt preget av vår kjærlighet så langt er AA. For øvrig er vår kjærlighet og suksess perfekt negativt korrelert.
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2019, 22:28   #24
Bergern
ScanFlyer Dusty
 
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Mottoet er å selge aksjene, om du har noen, i KLM.

I tillegg har du rett i at alt jeg og Elefanten liker går nedenom og hjem. Men BA er på vei opp igjen faktisk. Kanskje siden vi sluttet å like dem en periode. Eneste som ikke har blitt negativt preget av vår kjærlighet så langt er AA. For øvrig er vår kjærlighet og suksess perfekt negativt korrelert.
Kunne du slutte å like Aif France bare litegrann? Holder med en liten uke fra i morgen.
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid
Bergern is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2019, 16:42   #25
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,141
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Kunne du slutte å like Aif France bare litegrann? Holder med en liten uke fra i morgen.
Den er grei
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 17-02-2019, 17:36   #26
OttoL
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,008
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Mottoet er å selge aksjene, om du har noen, i KLM.

I tillegg har du rett i at alt jeg og Elefanten liker går nedenom og hjem. Men BA er på vei opp igjen faktisk. Kanskje siden vi sluttet å like dem en periode. Eneste som ikke har blitt negativt preget av vår kjærlighet så langt er AA. For øvrig er vår kjærlighet og suksess perfekt negativt korrelert.

AA Sikkert greit hvis en ikke er glad i mat
OttoL is offline   Reply With Quote
Old 20-02-2019, 11:05   #27
RJon
ScanFlyer Dusty
 
RJon's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,467
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Glemte futrealet til bose-headsetet mitt ombord på søndag. Sendte en melding på messenger til KLM søndag kveld og fikk svar under en time senere med instruksjoner. De sendte saken over til "Scherlockteam" som kom tilbake til meg onsdag morgen før klokka 9 om at det var identifisert og med instruks om hvordan jeg kunne få det tilbake.

På tur ut søndag kom ikke bagen min med flyet jeg reiste ut i fra Schiphol på grunn av kort transfertid, det kom egentlig ikke som noen bombe med 45 min imellom flightene.
Mail og SMS tikket inn på telefonen når jeg landet så jeg slapp å stå som en idiot å vente på en bag som aldri ville komme. God oppfølging med sms og mail med hvilket fly bagen min var på, handlingagenten ringte meg og bekreftet at bagasjen var ankommet og at det var bare å komme å hente den (jeg sa selv at jeg ville hente bagen).

Ikke det mest spennende selskapet å reise med, men de ordner opp når noe går skeis.
RJon is offline   Reply With Quote
Old 13-03-2019, 20:18   #28
RJon
ScanFlyer Dusty
 
RJon's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,467
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

På grunn av feil vindretning på Schiphol blei flyet i dag tidlig mitt kansellert. Fire timer før avgang kom det mail med informasjon vedr. dette, samt informasjon med ferdig ombooket ruting.



Jeg havnet på en Transaviamaskin med all economy, men de fire første radene har ledig midtsete. Havnet på sete 4F, uvisst om det var på grunn av prebooket beinplassete eller gullkort. Beinplassen var absolutt godkjent der også. Purser bedyret flere ganger under boarding at alt crew var KLM, samme med serveringen.


På flightene mine i morgen med Iberia Express var all reiseinformasjon allerede lagt inn, fikk gratis setevalg i hele kabinen og gruppe A boarding.



Rett før landing nevnte purser også informasjon om videreforbindelser med Turkish og Aegean senere i kveld, som jeg tror at KLM normalt ikke samarbeider med utennom irrops.

Igjen leverer KL varene ved komplikasjoner.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
RJon is offline   Reply With Quote
Old 16-03-2019, 12:15   #29
krølle
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,684
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Snakket med en kompis som skulle fly via AMS før jul. Han er ikke forelska i KLM.
2 timer i kø for matkort, bare for å få beskjed at det fikk de når de gikk til hotellskanken for overnatting, der fikk de beskjed at de fikk mat på hotellet, på hotellet fikk de beskjed at kjøkkenet var stengt, dessuten hadde ikke KLM mat med i avtalen med hotellet
krølle is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ting jeg elsker med USA Fnate Reiseforum 52 06-03-2016 11:02
Hva gjør jeg når KLM nekter å refundere? AN0510 Småprat 7 24-07-2014 09:51
Endelig fikk jeg KLM retro'n på SVG Yankee Bilder & foto 1 21-08-2011 08:39
Har jeg fløyet en KLM B737-900 når... LN-AFG Flyforum 9 09-04-2009 15:12
OT: Jeg elsker den frie pressen! LN-MOW Flyforum 7 14-03-2005 14:45


All times are GMT +2. The time now is 23:31.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.