Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for et frokostmøte på brygga - men først en Nespresso her hjemme. Som alle mandager byr også denne på en treningsøkt eller to. Ha en bra start på uken.

God morgen fra Lillestrøm! :) Ny uke og nye muligheter og LOT allerede på fredag! Fin tur hjem med cityjet i går. Som forrige søndag måtte alt av elektroniske duppedingser skrues helt av under landing på grunn av tåke på OSL. Dog hadde noen problemer med det. En kar, tror Thai, på andre siden framme brukte mobil hele tiden. Til tross for kapteinens ordre pluss personlig anmodning fra kabinsjefen. Enkelte har tungt for ting ja...
Vel, ha en fin dag alle sammen og en god start på en ny uke! :)

Morn fra bussen. Halv dag på jobb er fin måte å starte uka på, men skulle helst sett det var andre halvdelen jeg skulle jobbe. Skulle også helst sett at årsaken til halv dag ikke var at jeg har litt for mye visdom, så en kjevekirurg må fikse opp i det. Etter alt dette blir det en T-bane tur ut i provinsen for å dra på visning

Mornings fra L1. Et lite påfyll av snø i natt, mens trengs et godt snøfall til for at alle løyper i marka skal kunne åpnes. Får vel sitte å prate litt i mikrofonen i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra flytoget. Nettopp landet med SK 908. Ble sete 6 F hjem fra New York...den aisle’n jeg normalt liker å sitte på, men hadde best likt et vindusete. Kort flytid hjem...bare så vidt man rekker middag, en power-nap og film. Ble ikke helt ferdig med den ene filmen, så nå sitter jeg her å undrer litt hvordan ”Bad Times at the El Royale» endte... Have a Good Day!

Last edited:
God morgen fra flytoget. Nettopp landet med SK 908. Ble sete 6 F hjem fra New York...den aisle’n jeg normalt liker å sitte på, men hadde best likt et vindusete. Kort flytid hjem...bare så vidt man rekker middag, en power-nap og film. Ble ikke helt ferdig med den ene filmen, så nå sitter jeg her å undrer litt hvordan ”Bad Times at the El Royals” endte... Have a Good Day!

Det er bare å bestille en tur til for å få med seg slutten av filmen, enkelt og greit.

God morgen alle sammen!
Har stått på ski i helgen og det merkes i kroppen. Er som nederlender (selv etter mange år i norge) ikke vant til kombinasjonen snø, ski og bakker, så det ble en nærstudie av forskjellige snøtyper i alpinanlegget. Pakket snø, dypsnø (ved siden av løypa), vanlig løssnø og løssnø fra snøkanon. Alle har noen særegenheter som merkes når man tryner.
Tror jeg foretrekker vanlig løssnø som underlag.
Dette skal det forskes mere på, når jeg kan bevege meg på en normal måte igjen.

Ha en flott dag alle sammen!

God morgen fra toget. På vei for å plukke opp en utenlandsk gjest til jobben. Han er "sitting on a nice coffee shop called Narvesen".

Kjæm en fra England trives en over alt.

Så blir det vel litt jobbing og næring og spilling før det blir avslutning på Lorry.

Ha en fin en

G’morgen. Kaldt som fy - hele 7 blå. Mye for oss. Å gå ut med bikkjene var dessuten som å gå under en lyskaster. Rått måneskinn.

Mistet en kollega fra ATA i går. Kun 41 år gammel. Hjerteattakk mens han måkte snø. I Indianapolis. En sjeldent flott fyr og en fryd å jobbe med.

Livet er skjørt.

God mandag fra Sola. Her er en innom gamle-kontoret for litt kontorering.
Kake hadde dem også her, så dette var virkelig dagen for visitt innom.
Om få strakser går turen bort til SVG hvor SK tar meg til CPH og videre til FRA før TG tar seiersleggen ned til BKK. Slik er det når en må ofre seg å bruke opp broderen sin CT som han ikke får benyttet :D
Ha en glitrende flott dag :)

God morgen fra toget. På vei for å plukke opp en utenlandsk gjest til jobben. Han er "sitting on a nice coffee shop called Narvesen".

Er ikke dette en indikasjon på hvilken stor krise Storbritannia nå faktisk befinner seg i?

Back