Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Morn frå Blommenholm - ish. Må lære meg skilnad på raude og grøne tog. Men er ute ei halvtime tidleg, så litt omveg går bra. Retur til Trondheim i sånn passe tid i dag, etter ei økt eller to til med slakt.
Har en følelse av at jeg ikke rekker den flighten jeg er satt opp på, knapp halvtime igjennom domestic transfer
Med fin gammelby, panoramaet og masse smånisser over det hele er Wroclaw en by som anbefales.Og vi er invitert på bryllup i Wroclaw til sommeren. Det må jo være en ut-av-kroppen-opplevelse.
Med fin gammelby, panoramaet og masse smånisser over det hele er Wroclaw en by som anbefales.
God formiddag fra tiggerstaden. Holder på å gjøre litt research for hva man kan spise i Maine. Hadde planlagt å holde denne turen vegetarisk siden all annen mat jeg har fått i USA de siste turene har vært en katastrofe. Så finner jeg nyheten om e-koli i salat i USA. Og å ta med mat fra Norge liker visst ikke tollmyndighetene. Enkelt skal det ikke være.
Ha en god en alle som holder seg i regioner med spiselig mat.
Sikkert et bra alternativ for de som ikke er allergisk mot skalldyr... og som bruker koffein.Og om du skal til Maine så spiser du ikke salatblader. Du spiser hummer baguette og disse kommer helt uten salat. Det er faktisk mulig å gå en lang helg uten å røre salat der oppe. Bare hummer, brød, majones og stor Cola. Safe travels
Sikkert et bra alternativ for de som ikke er allergisk mot skalldyr... og som bruker koffein.
Har vært i Wroclaw et par ganger på jobb, og tydeligvis gjort en god nok jobb til at kunden har bedt meg og dundrosaurusen i sønnens bryllup. Polsk bryllup er det jeg er mest spent på.
Jeg har vært i polsk bryllup. Det er vanligvis ikke alkoholfritt.
Sikkert et bra alternativ for de som ikke er allergisk mot skalldyr... og som bruker koffein.
Sikkert bra for de som ikke er allergisk mot alkohol.Biff & brennvin da. De har det også
Prøver å finne lokale spesialiteter, men biff er de vel ikke så sterke på i Maine.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.