• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad onsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården. Klar for en lang dag på kontoret og på Vertshuset Røros i kveld...nam nam:-) Våren har kommet hit også, bare veier og de er er alle ferdig feid fri for grus. Tommel opp. Ha en bra onsdag du også.

Re: Glad onsdag fra Røros

God morgen fra Lillestrøm! Tilbake til hverdagen igjen etter gårsdagens fantastiske tur med Widerøe. Takk igjen til alle for en flott tur!
Fikk faktisk første rad med ledig midtsete igjen fra Tromsø i går, så fine turer.
Ha en fin onsdag alle sammen, det går mot helg igjen! ;)

God morgen fra Flytoget. Til OSL for tredje gang denne uken... I dag er det dagstur til bartebyen. En fin E2 tur til Tromsø i går ble kronet med lunsj på Emmas Drømmekjøkken. Ha en roligere uke[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra gate 17, SVG. Her går turen til Oslo for to dagers møte. Kan melde om Grå-vær i Stavanger men det ser bedre ut østafor.
Ha en glitrende flott onsdag :)

God morgen fra 13-trikken. Solen skinner her i hovedstaden og jobben kaller. Gårsdagens give away er vel plassert på hyllen til arvingen. Ledig midtsete, riktignok på rad 14, hjem fra TOS i går, men var Max 2/3 fullt i går, så det skulle ikke så mye til. Grillen ble hentet opp fra boden i går, så da skal det grilles senere i dag

0a7284a9d220b415a8faf864d7fad5b5.jpg

Morn frå Blommenholm - ish. Må lære meg skilnad på raude og grøne tog. Men er ute ei halvtime tidleg, så litt omveg går bra. Retur til Trondheim i sånn passe tid i dag, etter ei økt eller to til med slakt.

Morn frå Blommenholm - ish. Må lære meg skilnad på raude og grøne tog. Men er ute ei halvtime tidleg, så litt omveg går bra. Retur til Trondheim i sånn passe tid i dag, etter ei økt eller to til med slakt.

Haha så du havna på saktetoget utover der? :)

God onsdag fra Oslo formen litt så som så etter en heidundrandes fotballkamp på pub i går kveld. Litt irriterende med 2 mål på slutten der da Dagens program består av et møte og generalforsamling i borettslaget. Håper ikke på altfor mange grinebitere på sistnevnte. Men greit å ta turen innom for å se da.

Morn fra studentbyen.
Nå har masteren vært gjennom korrekturlesning fra to forskjellige kanter så da har jeg en del å fikse opp i i dag...
En uke igjen nå

God onsdag fra Schiphol.

En time forsinket inn på grunn av noe vindgreier, tilsvarende forsinket ut igjen. SAS Irland og 320neo skal testes for første gang på strekket til OSL, før en gris skal ta meg over fjellet til HAU. Har en følelse av at jeg ikke rekker den flighten jeg er satt opp på, knapp halvtime igjennom domestic transfer??

Ha en finfin onsdag, med eller uten forsinkelse.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Morgen fra t-banen på vei til Gaustad. Fortsatt ikke frisk i halsen, men uansett er det en lugn periode som venter de neste 2 ukene. Så noe positivt er det også.

Tror til og med jeg klarer å kvitte meg med noen store "designermøbler" til svigers også. Med betaling i vin. Og vi er invitert på bryllup i Wroclaw til sommeren. Det må jo være en ut-av-kroppen-opplevelse.

Ha en fin en

Har en følelse av at jeg ikke rekker den flighten jeg er satt opp på, knapp halvtime igjennom domestic transfer

Nytt opplegg på Gærningmoen nå, raskere og enklere. Om det er raskt og enkelt nok er vanskelig å si, men det går visstnok kjappere nå. Lykke til!

God onsdag ønskes alle!

Og vi er invitert på bryllup i Wroclaw til sommeren. Det må jo være en ut-av-kroppen-opplevelse.
Med fin gammelby, panoramaet og masse smånisser over det hele er Wroclaw en by som anbefales.
attachment.php

God formiddag fra tiggerstaden. Holder på å gjøre litt research for hva man kan spise i Maine. Hadde planlagt å holde denne turen vegetarisk siden all annen mat jeg har fått i USA de siste turene har vært en katastrofe. Så finner jeg nyheten om e-koli i salat i USA. Og å ta med mat fra Norge liker visst ikke tollmyndighetene. Enkelt skal det ikke være.

Ha en god en alle som holder seg i regioner med spiselig mat.

Attachments

• wro.jpg
    wro.jpg
    283.6 KB · Views: 402
Last edited:

Med fin gammelby, panoramaet og masse smånisser over det hele er Wroclaw en by som anbefales.

God formiddag fra tiggerstaden. Holder på å gjøre litt research for hva man kan spise i Maine. Hadde planlagt å holde denne turen vegetarisk siden all annen mat jeg har fått i USA de siste turene har vært en katastrofe. Så finner jeg nyheten om e-koli i salat i USA. Og å ta med mat fra Norge liker visst ikke tollmyndighetene. Enkelt skal det ikke være.

Ha en god en alle som holder seg i regioner med spiselig mat.

Har vært i Wroclaw et par ganger på jobb, og tydeligvis gjort en god nok jobb til at kunden har bedt meg og dundrosaurusen i sønnens bryllup. Polsk bryllup er det jeg er mest spent på.

Og om du skal til Maine så spiser du ikke salatblader. Du spiser hummer baguette og disse kommer helt uten salat. Det er faktisk mulig å gå en lang helg uten å røre salat der oppe. Bare hummer, brød, majones og stor Cola. Safe travels

Og om du skal til Maine så spiser du ikke salatblader. Du spiser hummer baguette og disse kommer helt uten salat. Det er faktisk mulig å gå en lang helg uten å røre salat der oppe. Bare hummer, brød, majones og stor Cola. Safe travels
Sikkert et bra alternativ for de som ikke er allergisk mot skalldyr... og som bruker koffein.

Har vært i Wroclaw et par ganger på jobb, og tydeligvis gjort en god nok jobb til at kunden har bedt meg og dundrosaurusen i sønnens bryllup. Polsk bryllup er det jeg er mest spent på.

Jeg har vært i polsk bryllup. Det er vanligvis ikke alkoholfritt.

Sikkert et bra alternativ for de som ikke er allergisk mot skalldyr... og som bruker koffein.

Det finnes sikkert noen BBQ-sjapper der også. Du må lære deg å holde deg unna billigsjappene som serverer ‘Walmart-mat’. Du ser ut til å ha et spesielt talent for å finne slike.

G’morgen! Sol og fint igjen. Ny arbeidsdag venter. Skal på festival i Tyskland til sommeren (Loreley) og har så smått begynt å se på reisealternativer. Planlegging er halve moroa.

Biff & brennvin da. De har det også
Sikkert bra for de som ikke er allergisk mot alkohol.

Prøver å finne lokale spesialiteter, men biff er de vel ikke så sterke på i Maine. Har flere ganger med hell vært med på "foodie tour", for eksempel i Seattle. Men i feil Portland så måtte jeg hoppet over 6 av 10 ting de skulle spise eller drikke og da blir det tullete å bli med.

Prøver å finne lokale spesialiteter, men biff er de vel ikke så sterke på i Maine.

I Maine er det sjømat som er spesialitetene ... Chowda og lobstarolls.

Men noen tips her. Du har jo både blåbærpannekaker og Baked Beans & Hot Dogs. (y)

Back