![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I morgen 24. juni er det nøyaktig 2 år siden mitt første besøk på OSL der målet var å fotografere fly.
Etter første besøk ga det selvfølgelig bare lyst til å reise tilbake, og det har blitt veldig mange turer i løpet av disse 2 årene, og flere blir det helt sikkert! I denne bildetråden tenkte jeg å legge ut en salig blanding av ulike bilder jeg har tatt. Kvaliteten på bildene varierer selvfølgelig, både på grunn av erfaring, lysforhold, utstyr og mye mer. En del bilder kan nok være noe skjeve, og jeg har valgt å ikke redigere noe på nytt for å beholde litt av "sjarmen" og også litt utvikling/erfaring. Å velge ut bare noen bilder av så mange tusen som ligger i mitt Lightroom-arkiv er ikke lett, så jeg starter her med en del, og vil sansynligvis legge ut noe mer i løpet av de neste 1-2 dagene. Bildene er stort sett i helt tilfeldig rekkefølge, og noen er nok vist før i mine vanlige bildetråder. Eventuelle kommentarer er under bildene (som vanlig i mine tråder!). ![]() Et av mine aller første bilder, fra mitt første besøk. Det blir ikke så veldig mange flere SAS-bilder i denne tråden! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alt for liten blender kombinert med mye skit på brikka er ingen god kombinasjon. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En gammel Fokker 50F frakter. Varmedis og lang avstand gjør kvaliteten dårlig... ![]() Denne har jeg ikke sett verken før eller etter.... ![]() ![]() En av Kjos sine MD'er. Savner å se disse.... ![]() Og her er et annet individ i samme farger.... Noen flere bilder følger om kort tid...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er noen flere bilder for første del!
![]() Flott himmel en meget tidlig morgen nyttårsaften. ![]() Denne jaktet jeg lenge på før jeg klarte å fange! ![]() Airberlin med ny winglet for anledningen... ![]() En meget anonym 757 ![]() ![]() Bilder fra den dagen på OSL jeg nok husker best av alle.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dessverre ble denne ikke et fast innslag... ![]() Widerøe med røyk... ![]() ![]() Det for være nok for i dag, mer følger sansynligvis i morgen!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her var det mye flott, likte særlig Sam Eyde og bildet av tårnet..
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takk for det!
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En god del bilder fra vintern rundt OSL | putzmeister | Bilder & foto | 19 | 04-03-2013 16:54 |
2 år rundt OSL - del 4 (En kort siste del) | LN-HVI | Bilder & foto | 3 | 30-06-2011 23:32 |
2 år rundt OSL - del 3 | LN-HVI | Bilder & foto | 5 | 28-06-2011 10:54 |
2 år rundt OSL - del 2 | LN-HVI | Bilder & foto | 3 | 25-06-2011 20:39 |
Lang dag @ BGO Del 2 (737 fritt) | Tom McNikon | Bilder & foto | 7 | 26-07-2010 20:33 |