Air Asia X dropper Abu Dhabi ..

Jeg tror det er meget vanskelig å yppe seg mot både EK og EY i sandkassen. De er jo himmelhøyt over hva gjelder service, dessuten er 30 kg innsjekket bag for de uvaskede inkludert. Hva gjelder pris er hverken EY eller EK noen verstinger. Lenger sørøst gjør Air Asia det meget bra.

Jeg tror det er meget vanskelig å yppe seg mot både EK og EY i sandkassen. De er jo himmelhøyt over hva gjelder service, dessuten er 30 kg innsjekket bag for de uvaskede inkludert. Hva gjelder pris er hverken EY eller EK noen verstinger.

Det med pris kan jeg skrive under på. Den reisen jeg er ute på nå som gir meg London-Dubai-Bangkok-Dubai-London med EK kostet meg ca4650kr

Det med pris kan jeg skrive under på. Den reisen jeg er ute på nå som gir meg London-Dubai-Bangkok-Dubai-London med EK kostet meg ca4650kr

Slutt å skriv, ta bilder. God tur. PS, skal følge med på flightradar24.com

Tydeligvis så er ikke A340 heller det rette flyet.....hvordan går forresten ruten fra STN til KUL?

It’s all very well that Air Asia X conveniently blames the disastrous adventure into Abu Dhabi and the feet of the equally disastrous airplane in the Airbus A340, but the fact of the matter remains that the long haul, low cost market is years away from maturity.

Back