![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg skal på et møte i Berlin, og har fått tilsendt reiserute fra arrangøren (som har ansvar for bestilling og betaling at reisen). Denne inneholder av en eller grunn ingen PNR, jeg får i stedet beskjed om å ta kontakt med bilettkontoret ved flyplassen på avreisedagen for å få utstedt papirbillett(!). Jeg til gjerne ha PNR for å forhåndsbestille sete, legge inn bookingen i kalender via checkmytrip.com og slikt. Kan noen her hjelpe meg? Reiseruta går med WF, SK,AB,OV.
Ta gjerne kontakt på PM dersom du kan hjelpe! Last edited by blazius; 04-06-2009 at 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2006
|
![]()
WIAS' chat var svært hjelpsomme. Reiseruten viste seg å avvike en del fra det jeg hadde fått på mail... Får ta en ny telefon til møtearrangøren i morgen for å høre hva som egentlig er rett...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lange vinger, men ingen motor! | Seilflygeren | Bilder & foto | 8 | 11-12-2014 14:22 |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Ombooket men ingen downgrade voucher | doffer | Reiseforum | 5 | 30-11-2011 09:01 |
Har Z-billett, men ingen plasser tilgjengelig | BårdK | Reiseforum | 5 | 02-02-2011 09:21 |